Ik ben ingelogd als een ander

05-02-2015 16:17 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Minnimouse en ineens ingelogd s iemand anders! Ik heb niks gelezen of gedaan, behalve dit topic! Viva????
.
K u t forum
Geen wonder dat ze alsmaar offline zijn vanwege 'teveel belangstelling'
Tjezus, wat vals
Ik vind het echt idioot overigens, laat dat duidelijk zijn. Hoop dat de adverteerders zich massaal gaan terugtrekken nu.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Waarom ik nou nooit! Ik moet de laatste tijd steeds twee keer inloggen en dan blijf ik maar een paar pagina s ingelogd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wel typisch dat de mods verder niet meer reageren ...
Ik ben ook Chocolol geweest, en JoElise en nog iemand. Ben me wild geschrokken en heb me verre van de inboxen gehouden. Daar ben ik niet in geweest. Gelukkig kon ik wel weer als mezelf inloggen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 17:44:

Nouhou! Snapt nou niemand mijn grap?

*Druipt teleurgesteld af.*Ja ik snapte 'm dus meteen hoor
quote:Summerdance schreef op 05 februari 2015 @ 17:35:

[...]

Ik vraag me zo af

Denken jullie nu echt...we zeggen voor de driemiljoenste keer sorry en dan is het weer goed?

Ik was ingelogd als Bella, nou ken ik die toevallig dus ik ben gelijk weer in en uitgelogd

Maar hebben jullie ENIG idee hoeveel schade jullie hiermee kunnen berokkenen?

Die PB's zijn niet voor niets PRIVE

Thx lieve Sum.

Als ik het van iemand niet erg vind, is het van jou hoor!

Maar het kan natuurlijk echt niet.
Huts!
Watskebeurt met dit forum??? Eerst amper bereikbaar en nu kunnen anderen onder jouw nick posten?! Einde van Viva Forum? :,-(

The Apocalyps!
quote:Star schreef op 05 februari 2015 @ 18:50:

[...]

Ja ik snapte 'm dus meteen hoor
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 19:18:

[...]

Ik ook, hoor, en ik vond allebei de parodieën heel goed
Ik heb er geen woorden voor.

Hoewel: amateurisme is wat er in me opkomt.

Bah!
Iemand Ik geweest? Jeetje.
Minnimousse, heb jij de OP geschreven onder iemand anders zijn/haar nick? Want nu staat de OP terug onder 'Minnimousse'?

Dan is het mss gewoon een kwestie van namen die niet correct weergegeven zijn.

Heeft er iemand PB's van een ander gelezen? Mss was dat niet eens mogelijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 februari 2015 @ 19:31:

Iemand Ik geweest? Jeetje.

Ja ik ben jou geweest en nog 2 anderen.

Irritant, want ik wilde in dit topic reageren om te zeggen, maar als ik een topic aan klikte, was ik weer uitgelogd.

Zeer irritant en niet normaal meer.

Iemand nog mij geweest?
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2015 @ 19:32:

Minnimousse, heb jij de OP geschreven onder iemand anders zijn/haar nick? Want nu staat de OP terug onder 'Minnimousse'?

Dan is het mss gewoon een kwestie van namen die niet correct weergegeven zijn.

Heeft er iemand PB's van een ander gelezen? Mss was dat niet eens mogelijk.

Ik ben Minnimouse ja en ik wilde een reactie plaatsen ergens en toen stond er ineens "WELKOM TERUG MADAME QUETESH".

Ik heb niet geprobeerd in te loggen in haar inbox maar ik weet zeker dat ik in haar account zat vanwege bovenstaande tekst plus het feit dat mijn "laatste topics" niet overeenkwamen en het dus de laatste topics van Madame Questesh waren.
quote:OldWood schreef op 05 februari 2015 @ 19:34:

[...]

Ja ik ben jou geweest en nog 2 anderen.

Irritant, want ik wilde in dit topic reageren om te zeggen, maar als ik een topic aan klikte, was ik weer uitgelogd.

Zeer irritant en niet normaal meer.

Iemand nog mij geweest?

Hahahaha Daarom kwam ik maar niet binnen. Nou ja lieverd jij dan iemand anders 'kucht'. Gelukkig geen adressen in mijn 'prive berichten'.

Ik ben als sinds 4 dagen, naar mijn weten, niet meer binnen geweest, was onmogelijk.
@doornroosje, zoals ik heb begrepen was je volledig ingelogd als de ander. Incl pb's. Ik kon namelijk wel de actieve topics bekijken van de anderen die in t startscherm staan. Dan kun je aannemen dat de pb's er ook waren. En er zijn hier mensen geweest die t hebben doorgespit.
quote:mama_lin schreef op 05 februari 2015 @ 19:38:

@doornroosje, zoals ik heb begrepen was je volledig ingelogd als de ander. Incl pb's. Ik kon namelijk wel de actieve topics bekijken van de anderen die in t startscherm staan. Dan kun je aannemen dat de pb's er ook waren. En er zijn hier mensen geweest die t hebben doorgespit.Dit. Ik heb me steeds meteen uitgelogd, maar ik zag dus wel alle "mijn topics/reacties/...". Ben niet verder gaan kijken, kreeg al last van een identiteitscrisis.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:lionlily schreef op 05 februari 2015 @ 16:32:

Ik ben Bordie, Chocolol, Noa, Minnimouse en nog 2 anderen geweest. Krankzinnig dit, Viva!Deze Noa of een Noa met een nummer erachter?
Cum non tum age
Voor zover Ik weet ben Ik Alleen als mij zelf ingelogd geweest , verder ook niet mijn Naam voorbij Zien komen, Maar goed het is dat Ik Geen prive berichten heb Hier maar zou anders ook zeer Zeker nog amused Zijn.
quote:mama_lin schreef op 05 februari 2015 @ 19:38:

@doornroosje, zoals ik heb begrepen was je volledig ingelogd als de ander. Incl pb's. Ik kon namelijk wel de actieve topics bekijken van de anderen die in t startscherm staan. Dan kun je aannemen dat de pb's er ook waren. En er zijn hier mensen geweest die t hebben doorgespit.Ah, duidelijk. Ik heb niets spannends in mijn PB's staan, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich nu een beetje onveilig voelen.
Life is short. Eat dessert first.
@dorothy, ik had t eerst niet eens door en dacht: wat een vage topics, daar heb ik toch helemaal niet op gereageerd

kwartje was nog ff onderweg met vallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven