Ik ben ingelogd als een ander
donderdag 5 februari 2015 om 17:35
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 februari 2015 @ 16:33:
Beste forummers,
De TD is op de hoogte en heeft het probleem verholpen. Ze gaan nu kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Onze welgemeende excuses.
met vriendelijke groet,
Junior
Ik vraag me zo af
Denken jullie nu echt...we zeggen voor de driemiljoenste keer sorry en dan is het weer goed?
Ik was ingelogd als Bella, nou ken ik die toevallig dus ik ben gelijk weer in en uitgelogd
Maar hebben jullie ENIG idee hoeveel schade jullie hiermee kunnen berokkenen?
Die PB's zijn niet voor niets PRIVE
Beste forummers,
De TD is op de hoogte en heeft het probleem verholpen. Ze gaan nu kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Onze welgemeende excuses.
met vriendelijke groet,
Junior
Ik vraag me zo af
Denken jullie nu echt...we zeggen voor de driemiljoenste keer sorry en dan is het weer goed?
Ik was ingelogd als Bella, nou ken ik die toevallig dus ik ben gelijk weer in en uitgelogd
Maar hebben jullie ENIG idee hoeveel schade jullie hiermee kunnen berokkenen?
Die PB's zijn niet voor niets PRIVE
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 5 februari 2015 om 17:40
quote:konijnhangoor schreef op 05 februari 2015 @ 16:35:
Ik was ineens Konini... Dacht al dat ze niet meer konden spellen hier
Ik was daarstraks ook Konini!
Zo leer ik nog eens nieuwe users kennen.
Heb helaas de priveberichten niet gecheckt, maar toen ik direct een test postte was ik weer gewoon mezelf. Saai!
Ik wil graag morgen weer iemand anders zijn!
Ik was ineens Konini... Dacht al dat ze niet meer konden spellen hier
Ik was daarstraks ook Konini!
Zo leer ik nog eens nieuwe users kennen.
Heb helaas de priveberichten niet gecheckt, maar toen ik direct een test postte was ik weer gewoon mezelf. Saai!
Ik wil graag morgen weer iemand anders zijn!
donderdag 5 februari 2015 om 17:40
donderdag 5 februari 2015 om 17:43
Ik ben heeeeel erg zuinig op mijn nick hier. In mijn PB's staat mijn echte naam, bijvoorbeeld. En met die naam alleen al kun je me makkelijk vinden. Dan kun je natuurlijk zeggen: moet je je echte naam niet noemen in een PB. Maar ja, je gaat er ook van uit dat die dingen privé blijven...
het is maar een forum, ja. Maar ook een uitlaatklep, een plek om gelijkgestemden te ontmoeten, een plek om over dingen te praten die verder nergens bespreekbaar zijn. Ik ben ook heel zuinig op mijn plekje hier.
het is maar een forum, ja. Maar ook een uitlaatklep, een plek om gelijkgestemden te ontmoeten, een plek om over dingen te praten die verder nergens bespreekbaar zijn. Ik ben ook heel zuinig op mijn plekje hier.
donderdag 5 februari 2015 om 17:56
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 17:44:
Nouhou! Snapt nou niemand mijn grap?
*Druipt teleurgesteld af.*Ik wel hoor
Nouhou! Snapt nou niemand mijn grap?
*Druipt teleurgesteld af.*Ik wel hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 februari 2015 om 17:58
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 17:42:
Nou ik vind het ook wel raar hoor Wat hier gebeurt! Hoop dat na het eten van een overheerlijke groene raw tarwegrassmoothie het forum weer naar behoren werkt!
Ik hoop inderdaad dat het helpt. Ik heb al een paar stukken chocola op maar dat helpt niet helaas.
Nou ik vind het ook wel raar hoor Wat hier gebeurt! Hoop dat na het eten van een overheerlijke groene raw tarwegrassmoothie het forum weer naar behoren werkt!
Ik hoop inderdaad dat het helpt. Ik heb al een paar stukken chocola op maar dat helpt niet helaas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 februari 2015 om 17:59