Ik ben ingelogd als een ander
donderdag 5 februari 2015 om 20:24
donderdag 5 februari 2015 om 20:27
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2015 @ 20:24:
hahahaha, jullie willen niet weten ( vast wel ) wat Yas allemaal voor vieze PB'tjes in haar inbox had. Daar heb ik me zeker wel zo'n anderhalf uur mee vermaakt.
Sorry, Yasmijn.
hahahaha, jullie willen niet weten ( vast wel ) wat Yas allemaal voor vieze PB'tjes in haar inbox had. Daar heb ik me zeker wel zo'n anderhalf uur mee vermaakt.
Sorry, Yasmijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 februari 2015 om 20:31
quote:ana_isabel schreef op 05 februari 2015 @ 20:14:
[...]
Daarom....zo een vaart zal het wel niet lopen.Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je er niets mee kunt om te horen of en wie er onder jouw account was ingelogd. Iemand die kwaad wil meldt gewoon niks en gaat daarna met je gegevens aan de klooi.
[...]
Daarom....zo een vaart zal het wel niet lopen.Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je er niets mee kunt om te horen of en wie er onder jouw account was ingelogd. Iemand die kwaad wil meldt gewoon niks en gaat daarna met je gegevens aan de klooi.
donderdag 5 februari 2015 om 20:34
donderdag 5 februari 2015 om 20:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2015 @ 20:34:
[...]
Er ging een wereld voor me open. Ik wist best dat niet iedereen me aardig vond, maar wat ik gelezen heb was toch best wel schokkend; wat een haat!Bijna jammer dat ik ondanks vele, vele foutmeldingen, overbelastingsnonsens en excuuspagina's gewoon mezelf ben gebleven als ik het zo lees.
[...]
Er ging een wereld voor me open. Ik wist best dat niet iedereen me aardig vond, maar wat ik gelezen heb was toch best wel schokkend; wat een haat!Bijna jammer dat ik ondanks vele, vele foutmeldingen, overbelastingsnonsens en excuuspagina's gewoon mezelf ben gebleven als ik het zo lees.
donderdag 5 februari 2015 om 20:42
donderdag 5 februari 2015 om 20:43
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 20:41:
[...]
gewoon mezelf ben gebleven als ik het zo lees.Jawel maar bén je dat ook.... je kan wel denken dat jij jezelf bent maar is het ook zo?
[...]
gewoon mezelf ben gebleven als ik het zo lees.Jawel maar bén je dat ook.... je kan wel denken dat jij jezelf bent maar is het ook zo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 5 februari 2015 om 20:44
donderdag 5 februari 2015 om 20:44
donderdag 5 februari 2015 om 20:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 februari 2015 @ 20:44:
Meds, wil je even uitloggen, ik wil graag in mijn eigen account
BGBIk ben Willem. Ik heb nu wel jouw adres, BeeGeeBee en ik kom morgen bij je op de koffie. Ik zal een schone onderbroek aandoen, want volgens mij ben jij er niet vies van.
Meds, wil je even uitloggen, ik wil graag in mijn eigen account
BGBIk ben Willem. Ik heb nu wel jouw adres, BeeGeeBee en ik kom morgen bij je op de koffie. Ik zal een schone onderbroek aandoen, want volgens mij ben jij er niet vies van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 februari 2015 om 20:46
quote:Ikhierhuh schreef op 05 februari 2015 @ 20:42:
[...]
Kan niet, echt niet, alles geprobeerd. Ach ja, niets dat mijn zuus niet zou mogen lezen. Hahahahahahahhaha
Je moet dat bericht openen, helemaal naar onder scrollen. Daar staat een balk waar "privé" staat. Die balk kun je veranderen naar "prullenbak".
Daarna je prullenbak legen.
[...]
Kan niet, echt niet, alles geprobeerd. Ach ja, niets dat mijn zuus niet zou mogen lezen. Hahahahahahahhaha
Je moet dat bericht openen, helemaal naar onder scrollen. Daar staat een balk waar "privé" staat. Die balk kun je veranderen naar "prullenbak".
Daarna je prullenbak legen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.