Ik ben toch niet gek !!!
maandag 13 januari 2014 om 22:11
Bijna elke dag zie ik wel een reclame voorbij flitsen van een bedrijf wat beweert dat je toch niet gek bent. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ooit in mijn "ik ben toch niet gek" tijd ook daar gekocht heb. Prima service wanneer er iets niet oké was. Maar.... wat is het bij het "Ik Ben Toch Niet Gek" filiaal extreem duurder dan bij de lokale computerboer
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt
dinsdag 14 januari 2014 om 18:36
quote:Dana schreef op 14 januari 2014 @ 00:12:
Fijne winkel, echt waar? Ik vind het er vreselijk. Al die drukte en die herrie, altijd als ik er binnenloop denk ik: zo moet een autist zich voelen.
Ligt er aan welke vestiging je bezoekt. Ik woon in de provincie, lokale MM (Middelburg) is tot 21 uur open, gratis en ruim parkeren, weinig lawaai en meestal door de grootte zeker niet druk.
En ja mag overal aan zitten en uit proberen, plus de verkopers zijn gelukkig niet opdringerig.
En ze doen niet moeilijk met ruilen etc etc
Goede zaak vind ik
Fijne winkel, echt waar? Ik vind het er vreselijk. Al die drukte en die herrie, altijd als ik er binnenloop denk ik: zo moet een autist zich voelen.
Ligt er aan welke vestiging je bezoekt. Ik woon in de provincie, lokale MM (Middelburg) is tot 21 uur open, gratis en ruim parkeren, weinig lawaai en meestal door de grootte zeker niet druk.
En ja mag overal aan zitten en uit proberen, plus de verkopers zijn gelukkig niet opdringerig.
En ze doen niet moeilijk met ruilen etc etc
Goede zaak vind ik