Ik ben toch niet gek !!!

13-01-2014 22:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna elke dag zie ik wel een reclame voorbij flitsen van een bedrijf wat beweert dat je toch niet gek bent. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ooit in mijn "ik ben toch niet gek" tijd ook daar gekocht heb. Prima service wanneer er iets niet oké was. Maar.... wat is het bij het "Ik Ben Toch Niet Gek" filiaal extreem duurder dan bij de lokale computerboer
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
En nu?
Waarvan akte. Altijd de prijs vergelijken en de keten niet op zijn mooie teksten geloven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pffff gelukkig ik dacht weer een topic van Barb.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb het topic onthoofdletterd.

mvg,

Junior.
Snap er niks van. Als het ergens anders goedkoper is, dan krijg je toch zonder problemen het verschil terug?
quote:Nouschi schreef op 13 januari 2014 @ 22:17:

Pffff gelukkig ik dacht weer een topic van Barb.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar goed.... Wat wil je van ons?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet gek, wel een kapotte Caps-Lock ??
Maar ook niet goed.
ik ga er nooit meer heen. hele slechte service
Gek genoeg bevalt het zusje van MM, de S ons wél goed.

De MM lopen we doorheen, maar bij de S kopen we computerspul.

Geen huishoudelijke apparatuur, dat doen we bij Expert Ypey in Groningen, vanwege de keurige service, zelfs na twee jaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De webshop van mediamarkt is soms voordeliger dan de winkel, altijd even vergelijken voor je koopt....

Fijne winkel trouwens
Fijne winkel, echt waar? Ik vind het er vreselijk. Al die drukte en die herrie, altijd als ik er binnenloop denk ik: zo moet een autist zich voelen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik kijk waar mijn product het goedkoopste is. En vaak is dat toch wel de online winkel van mm.
je bedoeld de media markt?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Dana schreef op 14 januari 2014 @ 00:12:

Fijne winkel, echt waar? Ik vind het er vreselijk. Al die drukte en die herrie, altijd als ik er binnenloop denk ik: zo moet een autist zich voelen.
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
quote:eiland schreef op 13 januari 2014 @ 22:24:

Snap er niks van. Als het ergens anders goedkoper is, dan krijg je toch zonder problemen het verschil terug?Ja, dat zeggen ze. Maar koop je elders type XYZ, dan heeft MediaMarkt type XYZ*. Je kunt echt niet ontdekken wat het verschil is, apparaat kan en doet het zelfde, maar door die * is het wel een ander type, dus geld de regeling niet! Zo slim!
quote:Dana schreef op 14 januari 2014 @ 00:12:

Fijne winkel, echt waar? Ik vind het er vreselijk. Al die drukte en die herrie, altijd als ik er binnenloop denk ik: zo moet een autist zich voelen.Dat heb ik nou ook. Word helemaal gestoord in die winkel.
Ah, die winkel. Hoop herrie.

Wij gingen erheen om een nieuwe flatscreen tv te kopen. Mooi exemplaar uitgezocht. De verkoper erbij gehaald en gezegd, dat we graag die tv wilden kopen. Verkoper verdwijnt, komt terug en zegt: "Die is niet op voorraad." En blijft ons vervolgens zwijgend aankijken. Dan sta je te wachten op een zin als: "Maar ik kan hem voor U bestellen." Of: "We hebben wel andere, in dezelfde prijsklasse en vergelijkbare modellen." Niks. Hij staat te wachten tot wij een reactie gaven, wij staan te wachten op een antwoord waar we wat mee kunnen. Uiteindelijk de verkoper een fijne avond gewenst en heel snel naar huis gegaan om uiteindelijk op internet bij een ander bedrijf dezelfde tv te bestellen.

Daar word je als filiaalmanager toch helemaal blij van, van zulke verkopers in je team?
Bij de mediamarkt is nooit een verkoper te bekennen die op je afstapt om je te helpen.Kennis van hun producten ontbreekt vaak.

Mijn fohn die ik daar kocht was binnen een jaar stuk.

Mij zien ze daar niet weer.
Voordat je besluit iets te verkopen kan je een prijsvergelijk doen door op merk en typenummer zoeken. Van andere artikelen weet ik het niet maar ik moet toch echt zeggen dat ik een paar maanden geleden een led smart tv heb gekocht die bij mediamarkt echt het goedkoopste was. In de webshop gekocht en de volgende dag gratis bezorgd. Voor ik tot kopen overging nog prima geholpen aan de telefoon met enkele vragen die ik had. Prima service dus.
Ooit een zeer slechte plaatsingsservice (wasmachine) gehad van het bedrijf wat TO noemt.
En klantenservice zeek me daarna ook nog eens af (schriftelijk).
Dus ik koop daar niet meer. Ik ben toch niet gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven