Ik ben toch niet gek !!!
maandag 13 januari 2014 om 22:11
Bijna elke dag zie ik wel een reclame voorbij flitsen van een bedrijf wat beweert dat je toch niet gek bent. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ooit in mijn "ik ben toch niet gek" tijd ook daar gekocht heb. Prima service wanneer er iets niet oké was. Maar.... wat is het bij het "Ik Ben Toch Niet Gek" filiaal extreem duurder dan bij de lokale computerboer
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt
maandag 13 januari 2014 om 22:25
maandag 13 januari 2014 om 23:54
dinsdag 14 januari 2014 om 07:44
dinsdag 14 januari 2014 om 08:06
quote:eiland schreef op 13 januari 2014 @ 22:24:
Snap er niks van. Als het ergens anders goedkoper is, dan krijg je toch zonder problemen het verschil terug?Ja, dat zeggen ze. Maar koop je elders type XYZ, dan heeft MediaMarkt type XYZ*. Je kunt echt niet ontdekken wat het verschil is, apparaat kan en doet het zelfde, maar door die * is het wel een ander type, dus geld de regeling niet! Zo slim!
Snap er niks van. Als het ergens anders goedkoper is, dan krijg je toch zonder problemen het verschil terug?Ja, dat zeggen ze. Maar koop je elders type XYZ, dan heeft MediaMarkt type XYZ*. Je kunt echt niet ontdekken wat het verschil is, apparaat kan en doet het zelfde, maar door die * is het wel een ander type, dus geld de regeling niet! Zo slim!
dinsdag 14 januari 2014 om 09:14
Ah, die winkel. Hoop herrie.
Wij gingen erheen om een nieuwe flatscreen tv te kopen. Mooi exemplaar uitgezocht. De verkoper erbij gehaald en gezegd, dat we graag die tv wilden kopen. Verkoper verdwijnt, komt terug en zegt: "Die is niet op voorraad." En blijft ons vervolgens zwijgend aankijken. Dan sta je te wachten op een zin als: "Maar ik kan hem voor U bestellen." Of: "We hebben wel andere, in dezelfde prijsklasse en vergelijkbare modellen." Niks. Hij staat te wachten tot wij een reactie gaven, wij staan te wachten op een antwoord waar we wat mee kunnen. Uiteindelijk de verkoper een fijne avond gewenst en heel snel naar huis gegaan om uiteindelijk op internet bij een ander bedrijf dezelfde tv te bestellen.
Daar word je als filiaalmanager toch helemaal blij van, van zulke verkopers in je team?
Wij gingen erheen om een nieuwe flatscreen tv te kopen. Mooi exemplaar uitgezocht. De verkoper erbij gehaald en gezegd, dat we graag die tv wilden kopen. Verkoper verdwijnt, komt terug en zegt: "Die is niet op voorraad." En blijft ons vervolgens zwijgend aankijken. Dan sta je te wachten op een zin als: "Maar ik kan hem voor U bestellen." Of: "We hebben wel andere, in dezelfde prijsklasse en vergelijkbare modellen." Niks. Hij staat te wachten tot wij een reactie gaven, wij staan te wachten op een antwoord waar we wat mee kunnen. Uiteindelijk de verkoper een fijne avond gewenst en heel snel naar huis gegaan om uiteindelijk op internet bij een ander bedrijf dezelfde tv te bestellen.
Daar word je als filiaalmanager toch helemaal blij van, van zulke verkopers in je team?
dinsdag 14 januari 2014 om 09:48
Voordat je besluit iets te verkopen kan je een prijsvergelijk doen door op merk en typenummer zoeken. Van andere artikelen weet ik het niet maar ik moet toch echt zeggen dat ik een paar maanden geleden een led smart tv heb gekocht die bij mediamarkt echt het goedkoopste was. In de webshop gekocht en de volgende dag gratis bezorgd. Voor ik tot kopen overging nog prima geholpen aan de telefoon met enkele vragen die ik had. Prima service dus.