Ik zoek een e-book
zondag 6 maart 2016 om 18:08
Ik heb al veel e-books maar 1 boek krijg ik maar niet te pakken.
Via bol kan ik hem wel vinden maar er staat dat het uitverkocht is, snap niet helemaal hoe het kan met een e-book maar vooruit.
Wie weet waar ik het e-book kan kopen? Het gaat om:
Gezworen vrijgezellen *
Auteur: Judy Christenberry
Originele titel: Tots for Texans
Nederlandse bundel uitgave: Maart 2007
*Een perfect koppel
* Kind op komst
* Vader onbekend
* De allerlaatste vrijgezel
Eerder uitgebracht als Baccara serie: Moeders wil is wet
Alvast bedankt voor het meedenken!
Via bol kan ik hem wel vinden maar er staat dat het uitverkocht is, snap niet helemaal hoe het kan met een e-book maar vooruit.
Wie weet waar ik het e-book kan kopen? Het gaat om:
Gezworen vrijgezellen *
Auteur: Judy Christenberry
Originele titel: Tots for Texans
Nederlandse bundel uitgave: Maart 2007
*Een perfect koppel
* Kind op komst
* Vader onbekend
* De allerlaatste vrijgezel
Eerder uitgebracht als Baccara serie: Moeders wil is wet
Alvast bedankt voor het meedenken!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 6 maart 2016 om 18:42
http://www.amazon.co.uk/S ... exans-ebook/dp/B003AV6FPU
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 maart 2016 om 18:54
zondag 6 maart 2016 om 19:53
quote:dolfje schreef op 06 maart 2016 @ 18:54:
Het kan zijn dat het e-book uitverkocht is omdat er maar een bepaald aantal exemplaren zijn vrijgegeven door de uitgeverij.
Zo werkt dat met de e-books die je via de bibliotheek leent wel. Het boek kan dan bijvoorbeeld 5000 keer gedownload worden.
Je zou de uitgeverij kunnen mailen.
Ow goh dat is wel een aannemelijke verklaring voor het uitverkocht gedeelte wat ik echt niet snapte.
Misschien mail ik hun dan idd wel. Vind het een heerlijk boek om te lezen als ik mijn hoofd wil leeg maken en mijn papieren versie zit al vast met plakband en ik wil eigenlijk geen papieren boeken meer kopen nu ik een e-reader heb.
Het kan zijn dat het e-book uitverkocht is omdat er maar een bepaald aantal exemplaren zijn vrijgegeven door de uitgeverij.
Zo werkt dat met de e-books die je via de bibliotheek leent wel. Het boek kan dan bijvoorbeeld 5000 keer gedownload worden.
Je zou de uitgeverij kunnen mailen.
Ow goh dat is wel een aannemelijke verklaring voor het uitverkocht gedeelte wat ik echt niet snapte.
Misschien mail ik hun dan idd wel. Vind het een heerlijk boek om te lezen als ik mijn hoofd wil leeg maken en mijn papieren versie zit al vast met plakband en ik wil eigenlijk geen papieren boeken meer kopen nu ik een e-reader heb.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 6 maart 2016 om 19:56
De baccaraserie is van Harlequin en wordt ook niet meer verkocht.
Dit boek is uitgegeven in 2007 en toen bestonden er nog geen ebooks.
Misschien kun je beter op zoek gaan naar een tweedehands uitgave op papier? Of je moet iemand kennen die het boek heeft en het dan zelf inscannen als epub? (dat is wel veel werk, maar ja... de enige manier waarschijnlijk)
Dit boek is uitgegeven in 2007 en toen bestonden er nog geen ebooks.
Misschien kun je beter op zoek gaan naar een tweedehands uitgave op papier? Of je moet iemand kennen die het boek heeft en het dan zelf inscannen als epub? (dat is wel veel werk, maar ja... de enige manier waarschijnlijk)