Inlogproblemen iTunes

20-08-2011 23:31 7 berichten
Wie o wie kan mij helpen.

Zojuist een ID aangemaakt op iTunes. Kaartnummer ingevoerd, ging allemaal prima. Wat gratis muziek gedownload.

Nu wilde ik een podcast downloaden (ook gratis) en moest opnieuw mijn ID en wachtwoord invoeren. Dit wordt niet herkend. Ik heb ook geprobeerd met wachtwoord vergeten en dan wordt mijn wachtwoord naar mijn mailadres gestuurd, maar helaas geen mailtjes. Ook de verificatie waarin ik mijn geboortedatum moet invoeren, wordt niet herkend.

Ik baal er wel van....ik had juist een kaart van 25 euro gekocht. Wie kan mij helpen? Thx!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ze maken het gewoon moeilijk/onmogelijk om te betalen voor legaal downloaden!

Illegaal daarintegen, gaat meestal moeiteloos!

Ik vind het niet moeilijk om te kiezen...
Sorry Jo, maar dat begrijp ik niet goed.

Ik download legaal met een betaalde kaart van iTunes op de site van iTunes.
Probeer het later nog eens. Apple heeft wel vaker zulke problemen. Ik kan soms ook ineens niet inloggen ofzo en later weer gewoon wel;)
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 20 augustus 2011 @ 23:49:

Probeer het later nog eens. Apple heeft wel vaker zulke problemen. Ik kan soms ook ineens niet inloggen ofzo en later weer gewoon wel;)Ah ok, dan wordt het tijd om naar bed te gaan. Ga het morgen wel weer proberen.
quote:louisavuitton schreef op 20 augustus 2011 @ 23:47:

Sorry Jo, maar dat begrijp ik niet goed.

Ik download legaal met een betaalde kaart van iTunes op de site van iTunes.

Nou dat is niet zo heel ingewikkeld hoor.

Itunes of een andere betaalde site moet je allerlei ingewikkelde inlogdingen doen die dan ook nog mislukken, zoals jij inderdaad hebt. Daarbij heb je ook nog 25 euro uitgegeven voor een blijkbaar belabberde service die nu al niet werkt!

Als ik naar een illegale site ga heb ik echt nooit dat soort problemen. En het is nog helemaal gratis ook!
En Louisa is het al gelukt?

En Jo12345: het probleem zit hem waarschijnlijk niet in de kaart. Dat was allemaal gelukt. Pas daarna kon ze niet meer inloggen.

Maar er zit wel wat in wat je zegt. Ze maken het tegenwoordig allemaal zo ingewikkeld dat je bijna "gedwongen" wordt om het illegaal te doen;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven