internet, bellen & telefonie
dinsdag 19 februari 2013 om 12:49
Momenteel heb ik het totaal pakket van tele 2. ik vind het ideaal dat ik kan opnemen en terug kan spoelen. Ik bel regelmatig naar vaste nummers. Ik vind de klantenservice van tele 2 belachelijk, ik vind ze zo onbeschoft. Je voelt je er echt een nummertje, nu na jaren tele 2 ben ik op zoek naar een nieuwe provider die niet te duur is. Welke raden jullie aan? Ik zit nu te kijken op de site van telfort en ze bieden een pakket van 38,50 aan, komt nog wel 15 euro overheen voor gratis bellen. Kan het nog goedkoper? of is dit het goedkoopst?
dinsdag 19 februari 2013 om 13:07
Ik lees mee. Ben ook klant bij tele2 en laatst toen ze mij niet een totaalpakket konden slijten omdat ik nog wat vragen had, hingen ze zo op.
Ja snap het, ze krijgen betaalt voor de klanten die ze binnen kunnen krijgen maar dan nog kan je een gesprek normaal afronden en niet zomaar ophangen.
Ben ook op zoek naar een andere profider. Telfort leek mij wel wat maar ben ik duurder uit met die 15 euro extra voor telefoon. Ik hoef niet de hele dag te bellen, alleen in de avonden en weekend gtratis is ook goed, maar nog niet gevonden tegen de prijs van tele2.
Ik lees mee.
Ja snap het, ze krijgen betaalt voor de klanten die ze binnen kunnen krijgen maar dan nog kan je een gesprek normaal afronden en niet zomaar ophangen.
Ben ook op zoek naar een andere profider. Telfort leek mij wel wat maar ben ik duurder uit met die 15 euro extra voor telefoon. Ik hoef niet de hele dag te bellen, alleen in de avonden en weekend gtratis is ook goed, maar nog niet gevonden tegen de prijs van tele2.
Ik lees mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven