internet, bellen & telefonie

19-02-2013 12:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel heb ik het totaal pakket van tele 2. ik vind het ideaal dat ik kan opnemen en terug kan spoelen. Ik bel regelmatig naar vaste nummers. Ik vind de klantenservice van tele 2 belachelijk, ik vind ze zo onbeschoft. Je voelt je er echt een nummertje, nu na jaren tele 2 ben ik op zoek naar een nieuwe provider die niet te duur is. Welke raden jullie aan? Ik zit nu te kijken op de site van telfort en ze bieden een pakket van 38,50 aan, komt nog wel 15 euro overheen voor gratis bellen. Kan het nog goedkoper? of is dit het goedkoopst?
Ik lees mee. Ben ook klant bij tele2 en laatst toen ze mij niet een totaalpakket konden slijten omdat ik nog wat vragen had, hingen ze zo op.

Ja snap het, ze krijgen betaalt voor de klanten die ze binnen kunnen krijgen maar dan nog kan je een gesprek normaal afronden en niet zomaar ophangen.

Ben ook op zoek naar een andere profider. Telfort leek mij wel wat maar ben ik duurder uit met die 15 euro extra voor telefoon. Ik hoef niet de hele dag te bellen, alleen in de avonden en weekend gtratis is ook goed, maar nog niet gevonden tegen de prijs van tele2.

Ik lees mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zelf zit ik bij Vodafone, maar als ik zo rondkijk op internet is Hollands Nieuwe erg goedkoop!
Ik heb Telfort maar de digitale televisie blijft K.. met peren.
Oh oeps, ik heb niet goed gelezen zie ik nu...

Je bedoelt internet, televisie en telefonie neem ik aan?

Wij hebben thuis Ziggo, maar dat is niet goedkoper.
wij hebben een totaal pakket van upc..prijs is ok....wifi is minder. Bereik is alleen beneden goed. Boven stoort t vaak....maar betwijfel of dat bij een andere provider beter zou zijn. Huis is gewoon goed geïsoleerd én dikke vloeren/plafonds....helaas
Ik heb net een abonnement afgesloten bij KPN. Tot nu toe tevreden, ook over de service. Een tip is wel om te bellen ipv afsluiten via internet. Telefonisch kreeg ik veel meer aanbiedingen, dit pakket een maand gratis, dat er nog bij, dan via internet.
Hier ook KPN...ben er erg tevreden mee.

Telfort is niet overal te ontvangen, dus dat zou je moeten checken.

Verder denk ik dat ze allemaal qua prijs een beetje op hetzelfde neer komen. Zo rond de 50 euro zeg maar.
34,50 voor een TV en die 15 euro voor bellen hoeft niet is enkel onbeperkt bellen.

Kijk gewoon welke snelheid je binnenhaald dan weet je of het werkt en telfort is gewoon KPN:-)
Ik heb het pakket van Telfort en ben er helemaal tevreden mee. Nooit storingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven