internet op htc wildfire S

12-07-2011 13:21 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een enorme digibeet als het op mobiele telefoons aankomt maar nu zal ik er toch aan moeten.

Ik heb een leuk abonnement afgesloten en kreeg daarbij een htc wildfire s.

Zoals ik al zei heb ik helemaal geen verstand van die ingewikkelde telefoons vandaar mijn vaag.

Hoe kan ik zien of mijn telefoon op internet zit (zeg je dat zo?)

Ik heb namelijk een limiet van 500 mb (geen idee of dat veel of weinig is ook) en ik heb geen zin in een enorme rekening omdat mijn telefoon continue verbinding heeft met internet zonder dat ik het doorheb.

Ik zie boven in het scherm wel steeds de letters 3g en H staan maar geen idee wat dat betekend en ik heb het ook niet kunnen vinden op internet.

Misschien een hele domme vraag maar er zijn hier vast wel mensen die meer verstand hebben van die telefoons en me gerust kunnen stellen/kunnen helpen.

Alvast bedankt.
Wanneer er een pijltje staat onder dat 3g is hij verbonden.

Je kan ook thuis bijv. je wifi aanzetten dat scheelt verbruikt of als je het niet nodig vind je internet uitzetten.

Linksboven menu naar beneden trekken en dan bij snelle instellingen mobiel netwerk uitvinken en/of wifi aanzetten.

Je kan in de androidmarket netcounter downloaden dan kan je zien hoeveel data je verbruikt (3g en wifi staan los van elkaar gespecificeerd)
Onder welke noemer staat die netcounter?

Wifi heb ik hier niet maar das een goede tip.

Als die verbonden is met internet gebruikt hij dan ook data? Sorry als ik heel dom overkom maar dat ben ik ook op het gebied van mobiele telefoons,
Wanneer die pijltjes erstaan doet hij iets op internet en verbruik je data. Maar met 500 mb komt je echt een heel eind hoor zolang je geen filmpjes kijkt en foto's verstuurd.

Als ik zoek op netcounter in de market staat hij bij mij boven aan.

(plaatjes is een wereldbol met stekker)

Je moet alles wel zelf onthouden vanaf welke datum je hem hebt aangezet. Je zou bijv. elke maand op de dag dat je nieuwe bundel ingaat kunnen resetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven