Internet (wifi) op Iphone 3g

02-06-2012 03:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geleden een Iphone 3g gekocht (in Amerika, niet bij de Istore), heb nog geen simkaart erin zitten, maar heb wel op een wifi spot (in een museum) op internet gezeten.

Maar het internet in het guesthouse waar we verblijven doet het niet (wel op laptop), hij geeft wel aan dat hij verbinding heeft, maar als ik dan mail/internet open dan zegtie dat hij niets kan openen omdat er geen internet verbinding is...

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Misschien is het maar iets heel kleins/makkelijks, maar ik ben echt een kneus met dit soort problemen.
Als het elders wel lukte lijkt het me geen probleem van je telefoon?
Zie je als je bij instellingen op WIFI gaat wel de aansluiting? Heb je wel de goede code? Moet je eerst betalen? Ik noem maar wat dingen waar ik tegenaan gelopen ben :)
dibbes14 schreef op 02 juni 2012 @ 03:17:

Ik heb een paar dagen geleden een Iphone 3g gekocht (in Amerika, niet bij de Istore), heb nog geen simkaart erin zitten, maar heb wel op een wifi spot (in een museum) op internet gezeten.
iPhone 3G? Dat is een model van 5 jaar geleden. ;-)

Bij het museum deed internet op de wifi het wel?

Ik zou bij het guesthouse vragen hoe je kunt internetten op hun wifi en of hun wifi niet password protected is. Overigens als de wifi een password nodig heeft staat er een slotje bij.

Andere mogelijkheid is dat je eerst de Safari internetbrowser (een van de 4 navigatieknoppen onderaan mits je het niet hebt gewijzigd) moet openen om naar een webpagina te gaan om de algemene voorwaarden van het gebruik van hun wifi te accepteren.

Succes en have fun!
Sommige wifi is niet ingesteld op apple. Mijn ipod doet het bij mijn ouders bijv ook niet en thuis moesten we eerst iets invoeren..
Tomatensoep, echt waar? Dat heb ik echt nog nooit gehoord en gemerkt. OP mijn iphone doet WIFI het altijd.
Heb zoiets ook eerder gehoord. Maar als het in het museum wel lukte lijkt het mij dat het inderdaad niet aan jouw telefoon ligt.
Hihi, ik heb een iPhone4, dus misschien dat dat scheelt. Die doet het wel overal :)
Een 3G is moeilijk te updaten en volgens mij ook niet meer te koop. Is het geen 3Gs?
Thanks voor jullie antwoorden.

Ik ben vandaag even langs de Apple store geweest en daar was al snel het probleem gevonden. Hij 'illegaal' unlocked met een speciaal programma'tje en dat programma zorgt ervoor dat niet alles goed werkt..

Is mooi k.u.t. dus, maar ook 'n beetje m'n eigen schuld (had ik 'm maar gewoon bij de Apple store moeten kopen)

Morgen terugbrengen naar de winkel en bij de Apple store een nieuwe kopen...
Ow en ze verkopen de 3g en 3gs nog wel, alleen als je er specifiek naar vraagt in de Apple store, maar alleen nog wat er in voorraad is, ze worden niet meer nieuw gemaakt..
De 3GS wel ja, de 3G verkopen ze volgens mij in de Apple stores niet meer. Moet je ook echt niet doen, die kan de multitask functie bijvoorbeeld niet eens aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven