iPad 4 of Mini?
dinsdag 1 januari 2013 om 19:14
Goedenavond!
Allereerst iedereen een goed en gezond 2013 toegewenst!
Mijn man en ik hebben nu een Ipad 2 en willen er eentje bij.. We hoeven hem gelukkig niet af te rekenen dus de prijs is in deze geen issue maar we twijfelen heel erg tussen de iPad 4 en de mini! Heeft iemand ervaringen met beide? Het zou alleen om de wifi versies gaan. Gewoon voor huis, tuin en keuken gebruik. Voordeel van de mini lijkt mij t mega handzame formaat maar mijn man is weer helemaal gek op het mooie beeldscherm en snelle processor van de 4.. Hoe gaan we kiezen?
Trouwens.. We gaan sowieso niet voor een Android tablet dus die discussie hoef ik niet nog eens te lezen.. Daar zijn al zat topics over
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Allereerst iedereen een goed en gezond 2013 toegewenst!
Mijn man en ik hebben nu een Ipad 2 en willen er eentje bij.. We hoeven hem gelukkig niet af te rekenen dus de prijs is in deze geen issue maar we twijfelen heel erg tussen de iPad 4 en de mini! Heeft iemand ervaringen met beide? Het zou alleen om de wifi versies gaan. Gewoon voor huis, tuin en keuken gebruik. Voordeel van de mini lijkt mij t mega handzame formaat maar mijn man is weer helemaal gek op het mooie beeldscherm en snelle processor van de 4.. Hoe gaan we kiezen?
Trouwens.. We gaan sowieso niet voor een Android tablet dus die discussie hoef ik niet nog eens te lezen.. Daar zijn al zat topics over
Ben benieuwd naar jullie meningen!
dinsdag 1 januari 2013 om 22:10
Ja inderdaad, als ik Google op iPad 4 krijg ik wel wat, maar ben laatst nog bij de Dixons geweest en daar vertelden ze "mijn" verhaal... En de link die ik plakte (http://www.apple.com/nl/ipad/compare/) is van Apple... Snap er niks meer van....
dinsdag 1 januari 2013 om 22:19
quote:neves schreef op 01 januari 2013 @ 22:05:
[...]
Huh?? Stuur eens een link dan van de iPad 4?
Ik dacht al, ben ik gek. Ik zie nergens dat er een ipad 4 wordt aangeboden, zelfs de ipad 3 zie ik niet.
Maar de ipad met retina discplay is dus de nieuwste versie. Lijkt me wel, want het is de duurste
[...]
Huh?? Stuur eens een link dan van de iPad 4?
Ik dacht al, ben ik gek. Ik zie nergens dat er een ipad 4 wordt aangeboden, zelfs de ipad 3 zie ik niet.
Maar de ipad met retina discplay is dus de nieuwste versie. Lijkt me wel, want het is de duurste
dinsdag 1 januari 2013 om 22:20
dinsdag 1 januari 2013 om 22:31
Schiet mij maar lek.... Maar als ik zo lees http://www.ipad-4kopen.nl/ dan noemt Apple de nieuwste de versie dus steeds hetzelfde? Hoe dan ook, wij hebben nu de 2, maar ben er nog niet uit of de volgende een mini wordt. Inderdaad wel makkelijker meenemen, maar dat doe ik met mijn iPhone al. Dus voor thuis... Ik weet het nog niet.
dinsdag 1 januari 2013 om 22:51
dinsdag 1 januari 2013 om 23:25
Ik heb de ipad4 gekocht, zat ook te twijfelen tussen die en de mini. Ik wil het ook voor werk gebruiken, dus toch de ipad4 gekocht (ook alleen wifi). Ben er superblij mee. Ik heb al een iphone, dus een mini zou er tussenin zitten qua formaat.
Ik vind het prima werken, batterij gaat een eeuwigheid mee (laadt wel langzaam op), en het scherm is superscherp
Ik vind het prima werken, batterij gaat een eeuwigheid mee (laadt wel langzaam op), en het scherm is superscherp
woensdag 2 januari 2013 om 06:38
Ik zou wachten tot eind maart, dan is er een grote kans dat de mini MET retina scherm uitkomt. Ik vind de mini op zich geweldig en wil hem voor "erbij", maar wacht wel met kopen tot deze beschikbaar is met retina scherm, als je dat eenmaal gewend bent is het lastig terug te gaan naar een "gewoon" scherm. Even geduld dus nog hebben!
woensdag 2 januari 2013 om 09:41
woensdag 2 januari 2013 om 21:51
quote:newlyweds88 schreef op 02 januari 2013 @ 19:49:
Zoals al in openingspost verteld, prijs is niet belangrijk!!! Al kreeg ik 10 asusjes voor t geld, ik wil m niet! t wordt een 4 of een mini..
Lastig!!!
10 van deze sure, ik wist het wel.
http://www.asus.nl/Tablet/
Zoals al in openingspost verteld, prijs is niet belangrijk!!! Al kreeg ik 10 asusjes voor t geld, ik wil m niet! t wordt een 4 of een mini..
Lastig!!!
10 van deze sure, ik wist het wel.
http://www.asus.nl/Tablet/