iPad 4 of Mini?

01-01-2013 19:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Allereerst iedereen een goed en gezond 2013 toegewenst!

Mijn man en ik hebben nu een Ipad 2 en willen er eentje bij.. We hoeven hem gelukkig niet af te rekenen dus de prijs is in deze geen issue maar we twijfelen heel erg tussen de iPad 4 en de mini! Heeft iemand ervaringen met beide? Het zou alleen om de wifi versies gaan. Gewoon voor huis, tuin en keuken gebruik. Voordeel van de mini lijkt mij t mega handzame formaat maar mijn man is weer helemaal gek op het mooie beeldscherm en snelle processor van de 4.. Hoe gaan we kiezen?

Trouwens.. We gaan sowieso niet voor een Android tablet dus die discussie hoef ik niet nog eens te lezen.. Daar zijn al zat topics over

Ben benieuwd naar jullie meningen!
.
Ja inderdaad, als ik Google op iPad 4 krijg ik wel wat, maar ben laatst nog bij de Dixons geweest en daar vertelden ze "mijn" verhaal... En de link die ik plakte (http://www.apple.com/nl/ipad/compare/) is van Apple... Snap er niks meer van....
quote:neves schreef op 01 januari 2013 @ 22:05:

[...]

Huh?? Stuur eens een link dan van de iPad 4?

Ik dacht al, ben ik gek. Ik zie nergens dat er een ipad 4 wordt aangeboden, zelfs de ipad 3 zie ik niet.

Maar de ipad met retina discplay is dus de nieuwste versie. Lijkt me wel, want het is de duurste
kijk es hier: http://www.kieskeurig.nl/tablet/apple/alle
it's a big club and you ain't in it
Ik zie het.

Hmmm is toch gek dat ze het op de applesite niet hebben over de ipad 3 of 4?!
ach, ik denk dat ze een beetje apart wilden doen, dat verkoopt beter.
it's a big club and you ain't in it
Schiet mij maar lek.... Maar als ik zo lees http://www.ipad-4kopen.nl/ dan noemt Apple de nieuwste de versie dus steeds hetzelfde? Hoe dan ook, wij hebben nu de 2, maar ben er nog niet uit of de volgende een mini wordt. Inderdaad wel makkelijker meenemen, maar dat doe ik met mijn iPhone al. Dus voor thuis... Ik weet het nog niet.
iPad 3 heet the new ipad. Ipad 4 heet Retina Ipad. Slim van ze he.
Ik snap hem eindelijk Bedankt!
quote:sjetterboks schreef op 01 januari 2013 @ 22:36:

iPad 3 heet the new ipad. Ipad 4 heet Retina Ipad. Slim van ze he.Ooowww... Ja, daar wordt het wel makkelijker van, ja
.
Wij hebben ze nu alle 4 gehad. Ik vind het scherm van de 4 net zo mooi als die van de 3. Maar volgens mij is de 4 wat sneller.

Las ik nou dat er in maart een iPad5 uitkomt? Dat gaat echt te snel, heb net een maand de 4. Daar zou ik wel van balen!
.
En wat moet je met een mini voor thuis? Het lijkt mij te klein en qua prijs ook niet echt voordeliger.
.
.
Ik heb de ipad4 gekocht, zat ook te twijfelen tussen die en de mini. Ik wil het ook voor werk gebruiken, dus toch de ipad4 gekocht (ook alleen wifi). Ben er superblij mee. Ik heb al een iphone, dus een mini zou er tussenin zitten qua formaat.

Ik vind het prima werken, batterij gaat een eeuwigheid mee (laadt wel langzaam op), en het scherm is superscherp
Oddjobx, TO vraagt om ervaringen met de iPad. En jij valt in herhaling door het steeds over de Google en Asus dingen te hebben.
.
Ik zou wachten tot eind maart, dan is er een grote kans dat de mini MET retina scherm uitkomt. Ik vind de mini op zich geweldig en wil hem voor "erbij", maar wacht wel met kopen tot deze beschikbaar is met retina scherm, als je dat eenmaal gewend bent is het lastig terug te gaan naar een "gewoon" scherm. Even geduld dus nog hebben!
Ik heb sinds een paar weken een iPad 4 en ben er erg blij mee. Het scherm is inderdaad prachtig en een stuk scherper dan bijv. iPad 2 (en Mini). Maar als de Nexus 10 al in NL was geweest dan had ik die genomen, doordat Android toch wel veel flexibeler is dan iOS. Maar goed dat was je vraag niet
quote:Appel_ke schreef op 02 januari 2013 @ 00:36:

Oddjobx, TO vraagt om ervaringen met de iPad. En jij valt in herhaling door het steeds over de Google en Asus dingen te hebben.Verhaal is duidelijk toch 2 voor de prijs van een
Ik geef het op... zucht..
Zoals al in openingspost verteld, prijs is niet belangrijk!!! Al kreeg ik 10 asusjes voor t geld, ik wil m niet! t wordt een 4 of een mini..

Lastig!!!
quote:newlyweds88 schreef op 02 januari 2013 @ 19:49:

Zoals al in openingspost verteld, prijs is niet belangrijk!!! Al kreeg ik 10 asusjes voor t geld, ik wil m niet! t wordt een 4 of een mini..

Lastig!!!

10 van deze sure, ik wist het wel.

http://www.asus.nl/Tablet/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven