Ipad 5 laadt niet meer op

19-01-2014 21:30 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn Ipad is leeg en ik sluit m aan op de lader in het stopcontact. Er gebeurd helemaal niks meer. Ik zie, op het Ipad schermpje, daar waar de lader in de Ipad gestoken moet worden, een ikoontje verschijnen die de lader uitbeeld, met daarboven een blikemflitsje.

Hij laadt dus niet....

Iemand enig idee wat dit kan zijn. Is de lader defect, of de Ipad batterij? Iemand dit ook aan de hand gehad?
Sluit hem eens aan, aan de computer. Zou die ook op moeten laden.
stekker kapot? hebben wij ook wel gehad.
Ben ik nu aan het doen. hetzelfde probleem.

Jeetje
Heb ook wel eens een kapotte stekker gehad.
Als hij helemaal leeg is duurt het even voordat je iets op beeld ziet...

En een iPad5? Nog nooit van gehoord?
Hmm. Ja het kan nog de kabel zijn. Verder kan ik je helaas niet helpen :(. Wel klote, nog garantie?
Maar als je een bliksemflitsje hebt staan, laad hij toch gewoon op? Als ik mijn iPhone aan de lader hang, staat er ook een bliksemflits in dat batterij-icoontje.
Als de iPad of iPhone zo leeg is kan het zeker 5minuten duren voordat je iets op het schermpje ziet!!
Mijn dochter heeft regelmatig oplaadproblemen met haar IPod. Alleen met de 'officiële' stekkers laadt hij op, niet met klonen.
Hier de icoontjes : http://www.ipadclub.nl/ip ... d-gekocht-wat-nu/#opladen

Links geeft aan dat hij aan het opladen is.
quote:Misskatie schreef op 19 januari 2014 @ 21:47:

stekker kapot? hebben wij ook wel gehad.

en herkennen jullie dat wat ik beschrijf? Op het scherm verschijnt, behalve het battterijtje met rode streepjes, onderaan het stekkertje met een bliksemflitsje.

vraag me af wat dat kan betekenen
Dat betekent dat je de stekker moet aansluiten zodat ie kan opladen. Maar als je dat al doet, dan doet de oplader het dus niet.
quote:Desperate_Housewive schreef op 19 januari 2014 @ 21:54:

Hier de icoontjes : http://www.ipadclub.nl/ip ... d-gekocht-wat-nu/#opladen

Links geeft aan dat hij aan het opladen is.Hij doet niks.... ik snap er niks van. ik zie dus dat flitsje, maar er gebeurd niks.
Volgens mij dat hij opgeladen moet worden. Misschien toch kabel kapot.
quote:Aardbeienthee schreef op 19 januari 2014 @ 21:58:

Dat betekent dat je de stekker moet aansluiten zodat ie kan opladen. Maar als je dat al doet, dan doet de oplader het dus niet.Het is me al een paar keer opgevallen dat de adaptor (lader) heel heet wordt als ik laadt. Het is overigens een officiele apple lader
Dan doet de stekker/ draad het gewoon niet

Heb je nog een andere ?
Adapter wordt altijd heet. Hier iig.
quote:Zusenzoo schreef op 19 januari 2014 @ 22:01:

Dan doet de stekker/ draad het gewoon niet

Heb je nog een andere ?

nee helaas. kan ik onder garantie een nieuwe bestellen?

Het ding is 9 maanden oud
Woon je in de buurt van Amsterdam of Haarlem? Dan even de Apple Store binnenlopen, dan krijg je zo een nieuwe, ze zijn daar altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Garantie op electronica heb je sowieso twee jaar dacht ik.
Inderdaad even naar de Applestore.

Zit garantie op inderdaad.
quote:Aardbeienthee schreef op 19 januari 2014 @ 22:04:

Woon je in de buurt van Amsterdam of Haarlem? Dan even de Apple Store binnenlopen, dan krijg je zo een nieuwe, ze zijn daar altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Garantie op electronica heb je sowieso twee jaar dacht ik.zijn dat de enige stores in Nederland?
quote:Bergje65 schreef op 19 januari 2014 @ 22:09:

[...]

zijn dat de enige stores in Nederland?

De enige echte Apple Stores wel ja. Maar er zijn meer winkels waar ze Apple producten verkopen en/of maken.

https://locate.apple.com/nl/nl/

Hier kan je door Apple erkende service-providers vinden.

Maar je kan in principe ook bij de verkoper aankloppen, dus je kan ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. (Als je hem in een winkel hebt gekocht dus)
Heel erg bedankt allemaal... jullie zijn zeer behulpzaam... echt schattig
Wat een paniek TO. Volgens mij betekent dat icoontje gewoon dat ie aan het laden is (dat is het bliksemflitsje) maar daar was je vast al achter of niet. Als ie helemaal leeg is duurt het soms tot 10 a 15 minuten voor ie weer aanslaat als je hem aan de stekker hangt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven