IPad beschermhoes krast?
maandag 16 april 2012 om 17:13
Er werd mij in de apple store aangeraden geen smartcover te kopen. De achterkant is leeg, dus die krast sowieso. En het ding laat nogal makkelijk los, is met magneetjes.
Ik kreeg een map van macally aanbevolen. Leer, kost 50 euro. Helemaal beschermd maar wel de voordelen van een smartcover (rechtop zetten en zo).
Ik kreeg een map van macally aanbevolen. Leer, kost 50 euro. Helemaal beschermd maar wel de voordelen van een smartcover (rechtop zetten en zo).
maandag 16 april 2012 om 17:21
Waarop moet het krassen? Op het scherm? Daar krijg je heel moeilijk krassen op, dus lijkt me niet dat dat met een cover lukt. Wij hadden bij deal xtreme een cover gekocht, gewoon zo'n plastic ding dat je om de achterkant klikt. Werkt prima en hij bleef mooi. Nu heb ik er niks meer omheen zitten bij de nieuwe.
maandag 16 april 2012 om 21:04
Tip van de Applestore in Oberhausen: de smartcover is ook ideaal om je scherm af en toe van vieze vingers te ontdoen. Rol hem op met de zachte kant aan de buitenkant en ga daarmee over je scherm, helemaal schoon!
Let wel op dat je smartcover schoon is aan de binnenkant. Ik maak hem af toe schoon met een lauw sopje, laten drogen en weer als nieuw.
Wat betreft krassen, je ziet alleen op het punt waar hij vastklikt wat krasjes, maar hij is om te gebruiken toch?
Let wel op dat je smartcover schoon is aan de binnenkant. Ik maak hem af toe schoon met een lauw sopje, laten drogen en weer als nieuw.
Wat betreft krassen, je ziet alleen op het punt waar hij vastklikt wat krasjes, maar hij is om te gebruiken toch?
maandag 16 april 2012 om 22:23
dinsdag 17 april 2012 om 09:14
Ik heb alleen de achterkant beschermd en nog nooit krassen op het scherm gehad hoor. Hij ligt hier altijd op de bank, maar vaak genoeg zit mijn man er half op of liggen er afstandsbedieningen ofzo bovenop. Iphone heb ik ook geen bescherming voor het scherm en ook daar geen krassen op. Die zit vaak los in mijn tas (met sleutels ofzo erbij) of in mijn broekzak. Ik zou alleen eventueel een hoes voor de achterkant nemen.
dinsdag 17 april 2012 om 09:32
woensdag 18 april 2012 om 13:17
Nee joh, geen folie er overheen doen! Dat gaat ten koste van je touch en is totaal overbodig. Wat ik al zeg, ben inmiddels aan de 3e ipad bezig en nog nooit iets van een hoes erom gehad. Nooit krassen gehad, op geen van 3en. Op youtube staan zelfs filmpjes van dat je er met een mes op kan snijden en dan krast het nog niet, dus bij gewoon gebruik zal het allemaal wel meevallen
woensdag 18 april 2012 om 20:16