ipad/tablet en geen laptop
zondag 28 oktober 2012 om 15:00
vraagje!
Het einde van Het leven van mijn laptop nadert.
Nu denk ik er over na op een iPad of tablet te kopen, aangezien deze lekker compact, goedkoper en lekker mobiel, plus dat ik geen school werk meer heb zoals hiervoor het geval was.
Wat vind jij? kan jij zonder je laptop of pc omdat je een tablet hebt?
Nu is mijn vraag, heb je wat aan een tablet of iPad zonder laptop? ivm uploaden en updaten en kan ik mijn foto's ook ergens anders opslaan dan op een laptop (anders raakt de tablet vol)
Het einde van Het leven van mijn laptop nadert.
Nu denk ik er over na op een iPad of tablet te kopen, aangezien deze lekker compact, goedkoper en lekker mobiel, plus dat ik geen school werk meer heb zoals hiervoor het geval was.
Nu is mijn vraag, heb je wat aan een tablet of iPad zonder laptop? ivm uploaden en updaten en kan ik mijn foto's ook ergens anders opslaan dan op een laptop (anders raakt de tablet vol)
zondag 28 oktober 2012 om 15:08
ik heb beiden.. voor dingen als office en foto bewerking heb ik mijn laptop en voor al het zinloze gebeuren heb ik mijn iPad.. Ik kan daar bijna alles wel mee. qua opslag tja.. ik heb iCloud en een externe HD..
Zonder iPad kan ik makkelijk, zonder laptop dan weer niet.. iPad is echt een extra, luxe, speeldingetje..
Zonder iPad kan ik makkelijk, zonder laptop dan weer niet.. iPad is echt een extra, luxe, speeldingetje..
zondag 28 oktober 2012 om 15:21
zondag 28 oktober 2012 om 15:40
Met de iPad vind ik het niks. Toen mijn vorige laptop stuk was heb ik het ook overwogen, met een toetsenbord erbij. Wij hebben nu een iPad voor het hele gezin en die heb ik een avond gebruikt, maar als laptopvervanger vond ik het niet geschikt. Ik vond dat je met die apps niet lekker kan multitasken, niet zoals op een laptop. Het leek me ook niet handig om de hele tijd een los toetsenbord mee te zeulen, dan kan je er ook niet lekker mee op schoot werken.
Mijn vader heeft wel een Acer Transformer, dat is een tablet van Acer met een dockingstation/toetsenbord dat er precies bij past, je kunt ze samen dichtklappen waardoor het er echt uitziet als een laptopje. Dat heb ik ook nog overwogen, maar nog leek het me onhandig om alleen maar met apps te werken, want dat hou je dan gewoon. Mijn vader gebruikt 'm volgens mij wel als laptop, maar hij heeft ook twee vaste computers en een laptop voor zijn werk.
Mijn vader heeft wel een Acer Transformer, dat is een tablet van Acer met een dockingstation/toetsenbord dat er precies bij past, je kunt ze samen dichtklappen waardoor het er echt uitziet als een laptopje. Dat heb ik ook nog overwogen, maar nog leek het me onhandig om alleen maar met apps te werken, want dat hou je dan gewoon. Mijn vader gebruikt 'm volgens mij wel als laptop, maar hij heeft ook twee vaste computers en een laptop voor zijn werk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 28 oktober 2012 om 15:49
zondag 28 oktober 2012 om 16:32
hmm ik merk al dat eigenlijk niemand zonder de laptop kan!
spelletjes doe ik eigenlijk nooit, tekst verwerken ook niet meer.
wat ik wel doe:
-foto's bewaren (bewerken doe ik niet)
- YouTube filmpjes bekijken
- radio luisteren
- dit forum af en toe
- Facebook
- mail checken
- googelen en rond surfen
dat soort dingetjes, voor m'n werk heb ik hem niet nodig...
Ik heb ooit een MacBook gehad en op dit moment een hp, maar ik mis die MacBook ontzettend. Vond het prettig werken, maar vind ze nogal prijzig.
spelletjes doe ik eigenlijk nooit, tekst verwerken ook niet meer.
wat ik wel doe:
-foto's bewaren (bewerken doe ik niet)
- YouTube filmpjes bekijken
- radio luisteren
- dit forum af en toe
- mail checken
- googelen en rond surfen
dat soort dingetjes, voor m'n werk heb ik hem niet nodig...
Ik heb ooit een MacBook gehad en op dit moment een hp, maar ik mis die MacBook ontzettend. Vond het prettig werken, maar vind ze nogal prijzig.