Iphone 11 touch ID

27-11-2020 08:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil een nieuwe telefoon kopen en ik denk over een Iphone 11. Daar zit geen vingerafdruk scanner meer op lees ik, maar inloggen kan dan met Face ID. Maar ik heb nu een aantal apps waarmee ik ook met mijn vingerafdruk kan inloggen (zoals de bankieren app). Kan dat alsnog met de Iphone 11 of gaat dat ook via FaceID? (en ondersteunen de apps dat ook natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-11-2020 13:06
Geen idee, dat houd ik eigenlijk niet bij. Ik zit nooit zonder power in ieder geval.
Gebruik je hem intensief of valt dat wel mee? Dit is mijn laatste vraag hoor, beloofd.
meisje22 schreef:
28-11-2020 13:08
Gebruik je hem intensief of valt dat wel mee? Dit is mijn laatste vraag hoor, beloofd.
Ik heb gemiddeld 7-8 uur schermtijd per dag... :-$ Maar ik zit niet de hele dag op spotify of allerlei spelletjes. Viva doe ik op m’n telefoon ;)
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-11-2020 13:11
Ik heb gemiddeld 7-8 uur schermtijd per dag... :-$ Maar ik zit niet de hele dag op spotify of allerlei spelletjes. Viva doe ik op m’n telefoon ;)
Ah, ik hetzelfde ongeveer. Ook geen Spotify of spelletjes. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds februari een iphone 11, had daarvoor een iphone 8. Maar ik vind Face ID echt mega irritant. Nu sowieso door het mondkapje, ik gebruik namelijk altijd de zelfscan bij de appie. En dan wil ik dus mijn bonuskaart scannen en vervolgens via apple pay betalen, maar ik kan dus constant mijn code intypen. Ook als ik 's ochtends in bed even m'n telefoon wil pakken, dan herkent ie me niet.

Ik las iemand die zei dat je niet meer even snel op je telefoon kunt gluren zonder dat je er boven gaat hangen. Ik geloof wel dat je het uit kunt zetten, toch?
Ik vind Face ID echt mega irritant en ben blij dat de nieuwe SE uitkwam. Die heb ik nu en kan gewoon weer lekker met mijn vinger inloggen. Om de redenen die hierboven al genoemd zijn, liggend in bed werkt het niet fatsoenlijk, in de auto vervelend als ie in de carkit zit. Soms wil ik ook gewoon even kijken of er een berichtje is terwijl de telefoon op tafel ligt, dan kan ik nu weer gewoon op de home-knop drukken ipv óf de telefoon op te tillen voor Face ID of een van de knoppen aan de zijkant drukken.
Accu van de nieuwe SE is top, voor degene die dat vroegen. . Bij zeer intensief gebruik (spelletjes, facebook etc. heb ik op het einde van de dag nog ca. 30% over).
Ook het formaat vind ik prettiger.

Maar antwoord op je vraag, de apps die touch ID ondersteunen ondersteunen inmiddels ook Face ID. Ik ben zelf nog geen apps tegengekomen die deze ondersteuning niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Qua formaat vind ik trouwens de 8 veel fijner dan de XR. Vooral bij lang bellen krijg ik bij de laatste kramp in mijn hand omdat hij net iets te groot is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven