iPhone 5 t-mobile ff zeuren

18-10-2012 15:25 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrrrrr, wil ff zeuren!

Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..

Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.

'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'

(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)

En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?

Meer mensen die hier tegen aan lopen?

(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is :()
Internagelaktisch
En Maaique, als je nog niet aan T-Mobile vastzit zou ik er nog eens goed over nadenken... Ik heb met T-mobile overal goed ontvangst om te bellen maar op heel veel plaatsen slecht 3g bereik!
Overigens herken ik dat ongeduldige dus ook. IK WIL HEM NU! Niet pas over 3 weken, nee NU! Daarom bestel ik ook nooit op i-net, dan heb je altijd levertijd.
Ik had met T-Mobile hier in huis helemaal geen bereik. Nooit meer die provider voor mij, bah, wat slecht.
Als dit het grootste probleem in je leven is, mag je best in je handjes knijpen. Wat een paniek om een telefoon. Je weet toch dat die leveringen in het begin een probleem zijn?
quote:appel_ke schreef op 18 oktober 2012 @ 16:20:

En Maaique, als je nog niet aan T-Mobile vastzit zou ik er nog eens goed over nadenken... Ik heb met T-mobile overal goed ontvangst om te bellen maar op heel veel plaatsen slecht 3g bereik!

Ik heb nu ook met Vodafone nergens 3G bijna :/

Ik heb thuis gewoon Wifi, dus dat komt wel goed Bedankt voor de heads up evengoed !

En ik heb nu nog vodafone, maar net even op internet gekeken en als ik nu een andere provider neem heb ik een datalimiet (tmobile is onbeperkt) en moet ik vanaf nu nog minimaal 5 weken wachten.

Ik wacht dus gewoon braaf
Internagelaktisch
quote:noppies schreef op 18 oktober 2012 @ 16:21:

Als dit het grootste probleem in je leven is, mag je best in je handjes knijpen. Wat een paniek om een telefoon. Je weet toch dat die leveringen in het begin een probleem zijn?

Nope, niet het grootste probleem in mn leven. Bij lange na niet zelfs.

Wel het enige waarvan ik de neiging voelde om even van me af te zeuren.
Internagelaktisch
quote:truffelmaffia schreef op 18 oktober 2012 @ 16:20:

Overigens herken ik dat ongeduldige dus ook. IK WIL HEM NU! Niet pas over 3 weken, nee NU! Daarom bestel ik ook nooit op i-net, dan heb je altijd levertijd.

Ik heb m juist in de winkel besteld!

Ik moet namelijk overstappen en dat doe ik liever in de winkel
Internagelaktisch
Telefoontje naar klantenservice. Melden dat je geen smsjes meer ontvangt en dat je een bezorgafspraak wilt maken. Ik had 'm de andere dag.
quote:Norre schreef op 18 oktober 2012 @ 16:45:

Telefoontje naar klantenservice. Melden dat je geen smsjes meer ontvangt en dat je een bezorgafspraak wilt maken. Ik had 'm de andere dag.Huh? Hoe bedoel je dit? Ik kan geen afspraak maken om m op te halen,aangezien hij er nog niet is?
Internagelaktisch
Nu is het een telefoon, maar het is gewoon slechte service,ongeacht welk product je koopt.
quote:Maaique schreef op 18 oktober 2012 @ 16:41:

[...]

Ik heb nu ook met Vodafone nergens 3G bijna :/

Ik heb thuis gewoon Wifi, dus dat komt wel goed Bedankt voor de heads up evengoed !

En ik heb nu nog vodafone, maar net even op internet gekeken en als ik nu een andere provider neem heb ik een datalimiet (tmobile is onbeperkt) en moet ik vanaf nu nog minimaal 5 weken wachten.

Ik wacht dus gewoon braaf

Als je vodafone bereik slecht is.. zou ik geen t-mobile nemen. Die heeft nl een NOG slechtere dekking. KPN netwerk (dus ook hi en telfort) hebben de beste dekking... daarna vodafone... daarna t-mobile..

Ik had ook vodafone, slecht bereik. Zusje t-mobile.. geen bereik. Nu beide kpn/hi en eindelijk fatsoenlijk bereik
Mijn moeder heeft ook t-mobile en die heeft wel gewoon bereik overal?

Beter dan ik iig..

En ik woon gewoon centrum van Alkmaar. Geen afgelegen boerderie met koei'n ofzo.

Ik zie t wel.. Ben toch t meest thuis en daar heb ik Wifi haha
Internagelaktisch
1x is genoeg viva!
Internagelaktisch
Apple heeft altijd problemen met leveren als een apparaat net nieuw is, vanwege de grote vraag. Is niet de schuld van T-Mobile dus.

Op de Apple Store duurt het ook een maand voor je de iphone 5 hebt.
Wat ik dan eigenlijk niet snap, als dit bij elke nieuwe iPhone gebeurd.. Waarom zorgt Apple dan niet voor meer voorraad? Je zou denken dat ze we iets van leren?
Internagelaktisch
Je zou denken van wel ja..
quote:Maaique schreef op 18 oktober 2012 @ 16:43:

[...]

Ik heb m juist in de winkel besteld!

Zie mijn eerste reactie. Dat had ik al begrepen. Ik gaf alleen maar even aan dat ik nooit op i-net zou bestellen omdat je dan zeker levertijd heb. Ik heb het geduld daar absoluut niet voor. En in de winkel kun je hem gelijk meenemen.
Ben bij HI weggegaan wegens slechte service en geen bereik, zit nu bij t-mobile en super snelle 3g verbinding en super service
Ik vind dit echt gezeur om niks en de reden dat ik nooit aan die applemeuk wil. Het lijkt wel alsof ze eigenaren stiekem brainwashen ofzo.
Het Viva forum is papaja.
Overal in China, in de buurt van de Foxcon- fabrieken (dat is de fabrikant van jouw Iphone), worden de scholen inmiddels leeggetrokken. Kinderen van 12-14 worden gedwongen om nachtdiensten te draaien in de plaatselijke fabriek.

Foxconn kan namelijk niet aan voldoende personeel komen voor jouw Iphone. Ze kunnen namelijk geen fatsoenlijke salarissen betalen, anders maakt Apple namelijk minder als 80% winst op jouw Iphone. Daarom hebben ze een dealtje gesloten met de plaatselijke machthebbers. In ruil voor smeergeld worden die scholieren gedwongen om vijf nachten per week "stage" te lopen om jouw Iphone in elkaar te schroeven.

Doen ze dit niet, dan worden ze van school verwijderd.

Je kunt er op rekenen dat die kinderen het ook heel vervelend vinden, dat jij zo lang op jouw Iphone moet wachten!

http://www.computeridee.n ... nt-dwang-bij-iphone-stage

http://www.computeridee.n ... xconn-erkent-kinderarbeid
quote:Maaique schreef op 18 oktober 2012 @ 18:11:

Wat ik dan eigenlijk niet snap, als dit bij elke nieuwe iPhone gebeurd.. Waarom zorgt Apple dan niet voor meer voorraad? Je zou denken dat ze we iets van leren?volgens mij doen ze dat marketing technisch gewoon expres.Schaarste creëren.
Ik had precies hetzelfde als jij. Een telefoontje met de klantenservice en flink klagen over slechte communicatie en gemaakte afspraken, leverde mij na een half uur een sms voor een bezorgafspraak op. Actie.. Zo werkt het nou eenmaal tegenwoordig.
En je kwaad maken dat je dat eerste smsje niet gekregen hebt. Afwachten, nogmaals, werkt niet!
Ik begrijp nooit de klachten over het slechte bereik van t-Mobile,

Ik heb werkelijk nooit problemen daarmee.
Hier werkt zowel vodafone, tmobile, kpn hi niet fatsoenlijk. Vaak geen bereik en 3g eigenlijk vrijwel alleen niet.. Dus voor mij maakt het nooit uit welke provider ik neem.

Telfort is niet goedkoop qua internet enz, dus daar begin ik niet aan.

Is zo rot als je zo lang moet wachten op iets wat je graag wilt hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven