iPhone 5 t-mobile ff zeuren

18-10-2012 15:25 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrrrrr, wil ff zeuren!

Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..

Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.

'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'

(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)

En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?

Meer mensen die hier tegen aan lopen?

(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is :()
Internagelaktisch
Norre dat lost helemaal niets op en is gewoon toeval. De bestellingen worden uitgeleverd op basis van ordernummers. Hoe boos je jezelf ook maakt, daar gaan die bestellingen echt niet sneller door uitgeleverd worden hoor.
Today is life, tomorrow never comes.
Jo12345 wat wil je met die post? Dat ik nu zeg dat ik m dan maar niet neem?

No way.
Internagelaktisch
Nah, misschien moet je gewoon wat minder zeuren over de levertijd van dat ding, die kinderen doen hun best hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:juliaaana schreef op 18 oktober 2012 @ 20:35:

Ik begrijp nooit de klachten over het slechte bereik van t-Mobile,

Ik heb werkelijk nooit problemen daarmee.Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.
Ik stap ook over van provider.. T-mobile is hier erg slecht. Valt vaak weg, om over de 3G maar niet te spreken...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:truffelmaffia schreef op 21 oktober 2012 @ 11:11:

[...]

Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.Nee,ver van de randstad.
Nou ik ben na dat jaar lekker overgestapt op HI. Veel beter!

Vriendin heeft ook altijd problemen met bereik als ze hier is. Die heeft dus ook T.
Via student mobiel afgelopen donderdag besteld en vrijdag in huis! Mijn order via Tmobile heb ik afgezegd. :Imao:
Ik heb dus nogsteeds geen iPhone 5.

Iemand bij tmobile die hem ondertussen wel al heeft?

Zou vanaf de 29e komen.. 26gb wit
Internagelaktisch
Als je een 26g hebt besteld snap ik wel dat die nog niet binnen is... en denk ik dat je er nog lang op kunt wachten.
Meerdere mensen die hem bij t mobile hebben besteld die ik ken hebben hem maandag binnen gehad! Ik heb hem zelf via Apple en kreeg hem gister eindelijk binnen!
Heb je m al Maaique?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven