iPhone 5 t-mobile ff zeuren
donderdag 18 oktober 2012 om 15:25
Grrrrrrrrr, wil ff zeuren!
Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..
Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.
'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'
(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)
En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?
Meer mensen die hier tegen aan lopen?
(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is
)
Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..
Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.
'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'
(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)
En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?
Meer mensen die hier tegen aan lopen?
(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is
Internagelaktisch
vrijdag 19 oktober 2012 om 10:24
zondag 21 oktober 2012 om 11:11
quote:juliaaana schreef op 18 oktober 2012 @ 20:35:
Ik begrijp nooit de klachten over het slechte bereik van t-Mobile,
Ik heb werkelijk nooit problemen daarmee.Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.
Ik begrijp nooit de klachten over het slechte bereik van t-Mobile,
Ik heb werkelijk nooit problemen daarmee.Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.
zondag 21 oktober 2012 om 11:20
quote:truffelmaffia schreef op 21 oktober 2012 @ 11:11:
[...]
Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.Nee,ver van de randstad.
[...]
Heel waarschijnlijk woon jij in/dichtbij de Randstad - iig waar T-Mobilebereik goed is - maar als je hier zou komen dan heb je echt geen bereik binnen hoor. Ik heb een jaar lang gehad dat ik gewoon niet gebeld kon worden, simpelweg omdat ik hier binnenshuis totaal geen bereik had.Nee,ver van de randstad.