Iphone geeft aan geen simkaart

07-05-2014 21:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Wiee kan mij helpen??

Sinds Oktober heb ik een IPhone 5, in Januari stapte ik over naar een andere provider, en sinds die tijd heb ik het zelfde simkaartje in mijn mobiel zitten...

Nu echter sinds 6 dagen krijg ik (alleen savonds) de melding geen simkaart geïnstalleerd..

Zowel als mn mobiel gebruik als niet gebruik heeel vreemd.

Het helpt als ik mijn mobiel uit en aan zet dan moet ik mijn simkaart zoals altijd ontgrendelen.. Maar snap er echt niets van,, het hoort natuurlijk niet toch? Vanavond al 4 keer gehad in 2 uur tijd.. wordt er echt super gek van. Tijdens een telefoontje viel ik weg aangezien er weer eens geen simkaart in zat..

wat kan ik doen??

Thanksss
Als het alleen 's avonds is lijkt het me een providerprobleem? Die al gebeld?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja wel verschillende tijden hoor maar inderdaad, morgen maar eens bellen thanks! Hoop eerlijk gezegd dat het daar aan ligt en niet aan mijn telefoon dat er iets kapot is, dan is het een duur grapje.
Even sim er uit en er in, lijkt alsof er een vuiltje tussen zit.
Daarnaast; het kost je enkel geld als het je eigen schuld is. Als het een softwareding blijkt te zijn, of juist een foutje in de simkaarthouder valt dat gewoon onder je garantie.
Ik hoop het, heb hem namelijk los gekocht! kijk het even aan tot het weekend en dan ga ik anders terug naar de winkel!

Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven