iPhone: hoe SMS-en?

13-06-2010 11:59 12 berichten
Nou heb ik al een hele tijd een iPhone, maar ik kwam er gisteren achter dat ik niet naar verkorte nummers kan SMS-en.

Ik wilde 7171 SMS-en, maar dan zet hij de eerste twee cijfers tussen haakjes en krijg ik de melding dat dit dus niet werkt.

Weet iemand hoe het dan wel werkt?

*voelt zich erg blond na het stellen van deze vraag*
Alle reacties Link kopieren
Krijg je de melding bij het versturen of alleen bij het intoetsen?
Als ik het intoets dan kan ik namelijk gewoon een bericht intypen en krijg ik (nog) geen foutmelding.

Versturen heb ik uiteraard niet geprobeert, ik hoef geen sms-dienst

Na het versturen.

Ik krijg het niet voor elkaar om die haakjes die de iPhone om de eerste twee cijfers zet weg te krijgen.

Overigens krijg je gratis borrelnootjes opgestuurd als je dit nummer SMS-t. Nou ja, ik dus niet
Mijn schermpje ziet er hetzelfde uit als het jouwe, die haakjes moeten weg...
Heb je hier iets aan?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ah, iemand met hetzelfde probleem. Maar ik weet dat mijn sms niet is aangekomen want ik had een bevestiging moeten krijgen.

Ik zal eens verder googlen, mocht iemand hier het weten dan hoor ik het graag
quote:Miss Moneypenny schreef op 13 juni 2010 @ 12:37:

Na het versturen.

Ik krijg het niet voor elkaar om die haakjes die de iPhone om de eerste twee cijfers zet weg te krijgen.

Overigens krijg je gratis borrelnootjes opgestuurd als je dit nummer SMS-t. Nou ja, ik dus niet Heb je een dieet-app geinstaleerd? Zo'n calorienteller oid?
ik verstuur het altijd gewoon ondanks dat die eerste cijfers tussen de haakjes staan. Het komt altijd aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
als ik 7171 intik en vervolgens verder wil gaan maakt tie er zelf 'weer uit' van....

ik kan altijd wel gewoon korte nummers sms-en
Ik heb hier hetzelfde probleem.

Ik wilde me aanmelden met mijn i-phone voor sms alert maar ik krijg ook bericht terug dat hij niet verstuurd is ivm met niet herkennen van het nummer

hij verstuurt het ook naar (88) 44

krijg de haakjes ook niet weg. oo er voor in de plaats zetten werkt ook niet.

Iemand die het weet? heb het ook al opgezocht via de link van iris maar ook hier staat dat hij het gewoon moet versturen met verkorte nummers.

En dat doet ie dus niet ( althans niet naar 8844)
Ik moest net ook een smsje versturen met mijn iPhone naar een 4 cijferig nummer. Hij zette de eerste 3 tussen haakjes, maar het bericht werd gewoon verzonden en ik kreeg keurig antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven