iPhone: hoe SMS-en?
zondag 13 juni 2010 om 11:59
Nou heb ik al een hele tijd een iPhone, maar ik kwam er gisteren achter dat ik niet naar verkorte nummers kan SMS-en.
Ik wilde 7171 SMS-en, maar dan zet hij de eerste twee cijfers tussen haakjes en krijg ik de melding dat dit dus niet werkt.
Weet iemand hoe het dan wel werkt?
*voelt zich erg blond na het stellen van deze vraag*
Ik wilde 7171 SMS-en, maar dan zet hij de eerste twee cijfers tussen haakjes en krijg ik de melding dat dit dus niet werkt.
Weet iemand hoe het dan wel werkt?
*voelt zich erg blond na het stellen van deze vraag*
zondag 13 juni 2010 om 13:27
quote:Miss Moneypenny schreef op 13 juni 2010 @ 12:37:
Na het versturen.
Ik krijg het niet voor elkaar om die haakjes die de iPhone om de eerste twee cijfers zet weg te krijgen.
Overigens krijg je gratis borrelnootjes opgestuurd als je dit nummer SMS-t. Nou ja, ik dus niet Heb je een dieet-app geinstaleerd? Zo'n calorienteller oid?
Na het versturen.
Ik krijg het niet voor elkaar om die haakjes die de iPhone om de eerste twee cijfers zet weg te krijgen.
Overigens krijg je gratis borrelnootjes opgestuurd als je dit nummer SMS-t. Nou ja, ik dus niet Heb je een dieet-app geinstaleerd? Zo'n calorienteller oid?
dinsdag 29 juni 2010 om 14:29
Ik heb hier hetzelfde probleem.
Ik wilde me aanmelden met mijn i-phone voor sms alert maar ik krijg ook bericht terug dat hij niet verstuurd is ivm met niet herkennen van het nummer
hij verstuurt het ook naar (88) 44
krijg de haakjes ook niet weg. oo er voor in de plaats zetten werkt ook niet.
Iemand die het weet? heb het ook al opgezocht via de link van iris maar ook hier staat dat hij het gewoon moet versturen met verkorte nummers.
En dat doet ie dus niet ( althans niet naar 8844)
Ik wilde me aanmelden met mijn i-phone voor sms alert maar ik krijg ook bericht terug dat hij niet verstuurd is ivm met niet herkennen van het nummer
hij verstuurt het ook naar (88) 44
krijg de haakjes ook niet weg. oo er voor in de plaats zetten werkt ook niet.
Iemand die het weet? heb het ook al opgezocht via de link van iris maar ook hier staat dat hij het gewoon moet versturen met verkorte nummers.
En dat doet ie dus niet ( althans niet naar 8844)