Iphone met internet; welke provider?

24-07-2011 16:20 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een mobiele telefoon uit t jaar nul en overweeg om een Iphone icm een abbo aan te schaffen. Maar welke provider heeft goede voorwaarders mbt gebruik van internet?

Onbeperkt is vlgs mij bijna nergens meer, behalve bij T-Mobile maar daar hebben mensen probelemen met t bereik.

Wat hebben jullie voor een provider en wat voor abonnement hebben jullie afgesloten en wat betaal je per maand? Ben zo bang dat ik 'over t internet heen ga' en dan veel moet bijbetalen per maand
Ik heb telfort, bevalt prima. Maar sim only dus daar heb je weinig aan..
Ik heb T-mobile als provider en eigenlijk overal bereik behalve soms op Terschelling en waarschijnlijk de andere waddeneilanden.

300 belminuten

300 SMS'jes

onbeperkt internet

Kost 45,-- p.m.
Ik gebruik vodafone. Heb altijd goed bereik en over het algemeen ook vriendelijke mensen aan de telefoon (als je eens wat wilt vragen).

Ik heb 560 bel/sms en web 1gb (maak je normaal gesproken niet zomaar op).

Betaal iets van 40 euro ofzo (geloof ik). Is wel sim only.
T-mobile: Geen problemen met bereik (telefoon en internet). Abonnement met 'Onbeperkt' internet. Welk abonnement jij nodig hebt, hangt ook af van je bel/sms gedrag.

Gemiddeld gebruik ik 200MB per maand, thuis gebruik ik wifi. Ik kijk nauwelijks filmpjes op YouTube en heb geen whatsapp, maar als je veel YouTube kijkt dan gaat je gebruik flink omhoog.
Ik heb een iphone icm T-mobile. Geen enkele problemen. Vriend heeft hetzelfde en ook geen problemen. Ik heb een abo van 30 euro pm maar weet niet of ze die nog hebben nu
Met mijn belgedrag, 500 belminuten en 100 smjes in de maand was T-mobile het goedkoopst (scheelde 50 euro over 2 jaar, vrijwel niks dus). Aangezien ik niet tevreden ben over de dekking van T-mobile heb ik voor telfot gekozen, die was daarna de goedkoopste. Prima dekking, prima internet.
Ik heb zelf Hi, met eindeloos internet. Maar ik heb geen I-phone. Mij hebben ze wijsgemaakt toen ik een nieuwe telefoon ging aanschaffen dat wanneer je een I-phone wilt je automatisch T-mobile krijgt omdat een andere provider hier niet op draait.
quote:malu3 schreef op 24 juli 2011 @ 16:29:

Ik heb T-mobile als provider en eigenlijk overal bereik behalve soms op Terschelling en waarschijnlijk de andere waddeneilanden.Volgens mij heb jij het over telefoonbereik. Internetbereik T-mobile is bijna overal waardeloos (imho).
Kijk of mensen met T-mobile (en andere providers) in ieder geval in jouw huis/op je werk goed bereik hebben... Je kan net ongunstig van de zeldmast wonen....

Ik twijfel zelf ook om er 1 aan te schaffen, maar ik vind hem zo onhandig groot vergeleken met mijn kleine nokia uit het jaar 0. Er komt binnenkort een soort light versie van de iPhone uit die kleiner is, ik denk dat ik daar nog even geduldig op wacht want dat zou ideaal zijn.
Wat raar dat jullie met T-mobile wel goed bereik hebben, bij mij is het waardeloos namelijk. Ik wilde net gaan posten dat je vooral NIET t-mobile moet hebben maar ik begin me nu toch af te vragen of het dan niet aan mijn toestel ligt ofzo
ligt aan waar je woont....
Ik heb hem onlangs gekocht en ben naar Sizz overgegaan (samenwerking Vodafone/RTL, maar daar voel je niks van ) . Bijna overal heb je nu 1 gb internet, maar dat gaan KPN en Vodafone volgens mij ook binnenkort fors beperken. T-mobile heeft (nog) wel onbeperkt internet maar hé, onbeperkt van geen bereik is nog steeds niet veel.

Voordeel van Sizz vond ik dat je je belminuten/sms 2 maanden mee kunt nemen (je gebruikt wel eerst je nieuwe tegoed) en dat de bel- en sms-kosten buiten je bundel net zo duur zijn als ín je bundel.

Er zijn al verschillende topics over het slechte bereik van T-mobile, ik zou daar even naar kijken. Als je in 1 hoekje van je huis uit het raam moet hangen om toch een beetje verbinding te krijgen, dan geef ik liever wat meer uit zodat ik zelfs op het toilet nog verbinding heb.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een iPhone icm hi 30 en eindeloos internet voor 2,50 per maand.

Ik mocht mijn abo weer verlengen en ik zei tegen die kerel dat ik heel graag een iPhone wilde blabla en toen zei hij dat hij ging kijken of het kon.... En het kon!! Ik wil namelijk voor geen goud T-mobile, want op werk heeft die geen bel en internetbereik...

Ik ben heel erg tevreden met mijn iPhone en dat hij groot en onhandig is, valt reuze mee, hij is niet dik en het grote scherm is juist heel prettig met emails of sms'en oid.
quote:mniekske schreef op 24 juli 2011 @ 16:34:

Mij hebben ze wijsgemaakt toen ik een nieuwe telefoon ging aanschaffen dat wanneer je een I-phone wilt je automatisch T-mobile krijgt omdat een andere provider hier niet op draait.

Doe je zelf geen onderzoek op internet voor je tot een dergelijke aankoop over gaat? Ik wel, ze kunnen me wel zoveel proberen wijs te maken.

Volgens mij was dat 'alleen t-mobile bij een iPhone' bij de eerste introductie van dat ding, en is het enige tijd daarna vrijgegeven voor andere providers.
Heb ook T-Mobile 150 belminuten en smsjes, onbeperkt internet 29,95 pm. Heb inderdaad ook problemen met het bereik van 3G!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Kan je Vodafone sterk afraden, die naaien je waar je bij staat, betaal verdomme ruim 70 euro per maand, voor luttele 500 belminuten OF smsjes, en heb gèèn internet, en ja heb al meerdere keren gebeld hoe dit kan, elke keer smoesjes en ze doen niks voor je, gelukkig mag ik per 24-8-2011 weg bij dat schijtbedrijf en ga ik mooi terug naar Telfort!
Mijn man en ik hebben beide een iphone en t-mobile. Zodra we kunnen stappen we over. Het internet bij t-mobile is belabberd. Helft vd tijd kan ik buitenshuis geen internet gebruiken en de andere helft vd tijd is t erg traag. Ik raad t je echt af om met tmobile in zee te gaan.
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met Sizz, Telfort en Ben. Zal dit topic even in de gaten houden, want we kunnen over n paar maanden overstappen :-)
quote:Tegucigalpa schreef op 24 juli 2011 @ 16:33:

T-mobile: Geen problemen met bereik (telefoon en internet). Abonnement met 'Onbeperkt' internet. Welk abonnement jij nodig hebt, hangt ook af van je bel/sms gedrag.

Gemiddeld gebruik ik 200MB per maand, thuis gebruik ik wifi. Ik kijk nauwelijks filmpjes op YouTube en heb geen whatsapp, maar als je veel YouTube kijkt dan gaat je gebruik flink omhoog.

Zelfde hier (scheelt typen, alhoewel ik wel whatsapp)

Ik vind het slechte bereik wel meevallen qua internet. Zelfs in een kustplaats in Noord-Nederland had ik vol bereik en kon ik uitzending gemist kijken.
quote:HelpBrand schreef op 24 juli 2011 @ 17:41:

Mijn man en ik hebben beide een iphone en t-mobile. Zodra we kunnen stappen we over. Het internet bij t-mobile is belabberd. Helft vd tijd kan ik buitenshuis geen internet gebruiken en de andere helft vd tijd is t erg traag. Ik raad t je echt af om met tmobile in zee te gaan.Ben wel benieuwd je dan binnen of buiten de randstad woont?
quote:anno1984 schreef op 24 juli 2011 @ 18:07:

[...]

Ben wel benieuwd je dan binnen of buiten de randstad woont?Vrienden van mij wonen in de randstad, iets boven Amsterdam. En hadden ook constant gedoe met T-mobile.
Ik heb ook t-mobile met onbeperkt internet en betaal 25 euro incl. smsbundel van 25 volgens mij. Bereik voor internet heb ik nog nooit problemen mee gehad. Telefoonbereik ook overal, behalve soms hier in huis. Daar valt het soms weg. Maar goed, ik internet hier via onze wifi dus boeie
Ik woon in de randstad en heb ook T-mobile en het bereik (internet vnml) is echt k*t gewoon. Kan niet wachten tot ik kan overstappen.
We wonen middenin de randstad. Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven