iPhone of Huawei

04-05-2019 19:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen? Zoals de titel zegt twijfel ik enorm tussen de iPhone XR of de Huawei P30.
Heb de iPhone 4 gehad en heb nu de iPhone 6 plus. Telefoon is aan vervanging toe, en kan mijn abonnement verlengen op dit moment.
De twijfel zit in dat ik met de iPhone XR duurder uit ben, en dat ik links en rechts om me heen hoor dat de Huawei qua camera en accu beter is. Ook nog gekeken naar de iPhone 8, maar dat maakt qua bedrag weinig uit met de XR.

Heeft iemand al eens de overstap gemaakt en is dat bevallen?
Je Huawei weet alles van je en kan vanuit China met 1 druk op de knop exploderen.
Alle reacties Link kopieren
Als je voor goede foto's gaat dan is Huawei de must have, maar wel op letten dat je dan de pro of de mate kiest en niet de lite of standaard variant
Alle reacties Link kopieren
De Huawei kon het beste inzoomen, maar de Samsung had gemiddeld te beste camera.

Leuk maar ik vind ingezoomde foto's meestal niet mooi.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Sony Xperia's :proud:
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
retrostar schreef:
04-05-2019 20:00
Ik heb echt een hekel aan Android dus ik ben niet voor Huawei.

Ik zou ze nooit meer nemen. Op de mobiel reclame, zelfs op mijn desktop. En de apps die die reclame bewerkstelligden kon ik er niet afgooien.
Ja die reclames zijn zwaar irritant.
Maar sinds ik de gratis " adblocker" er op heb gezet heb ik echt nergens meer last van.

Is trouwens ook voor @pple verkrijgbaar.
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
04-05-2019 19:43
Ik heb altijd Android telefoons gehad (HTC en Samsung) en zou dus nooit voor iPhone kiezen. Wel eens getest, maar met iOS kon ik juist niets en dus geen overstap.
Het zal best kunnen hoor, overstappen van besturingsysteem, maar het zal even wennen zijn gok ik!

Maar als ik zo kijk is het prijsverschil tussen de XP en de P30 toch niet zo schokkend? Zo rond de €150 voor een los toestel?
Zou mezelf een hoop frustratie besparen en lekker bij je gewende systeem blijven, daar zou ik wel geld voor over hebben :A:
Of gewoon niet een hele nieuwe telefoon, maar een modelletje eerder, scheelt ook geld!
Het overstappen naar een andere systeem is ingewikkelder dan men denkt.
Men heeft al een aardig buffer aan foto's, filmpjes, mp3/mp4 enz.
Dat las ik in een andere topic.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
retrostar schreef:
04-05-2019 22:51
De Huawei kon het beste inzoomen, maar de Samsung had gemiddeld te beste camera.

Leuk maar ik vind ingezoomde foto's meestal niet mooi.
Zit er dan een zoomlens op de Huawei?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor jullie input!
Heb net toch maar de iPhone XR besteld, ben toch bang dat ik niet ga wennen aan Android. Gisteren nog een tijdje een telefoon van een vriendin in handen gehad, en werd daarna heel blij van mijn eigen iPhone.
Ook door jullie opmerkingen ben ik tot deze keuze gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
06-05-2019 12:38
Het overstappen naar een andere systeem is ingewikkelder dan men denkt.
Men heeft al een aardig buffer aan foto's, filmpjes, mp3/mp4 enz.
Dat las ik in een andere topic.
De data overzetten is niet ingewikkeld. Als je veel specifieke apps gebruikt is het wat gedoe
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven