Iphone, zwart of wit?

03-12-2011 18:59 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist heb ik een Iphone aangeschaft; ben een vrouw

Wil ik hem net uit de tas halen, zie ik dat er i.p.v. een witte een zwarte in zit. Ga morgen terug voor een witte, denk dat ik die kleur toch mooier vind.

Ik vroeg me af welke kleur jullie hebben of zouden kiezen, als je een Iphone hebt/zou hebben?

(Lekker belangrijk, maar toch:P)
Ja luxe probleempje he Ik vind persoonlijk de zwarte mooier, heb dan ook de zwarte versie. Maar om eerlijk te zijn kun je er sowieso beter een hoesje om doen om krasjes en dergelijke te voorkomen. Ook vind ik de iphone 4 erg glad. Ik heb nu een heel leuke, paarse beschermhoes van een soort van rubber.
Ik vind de zwarte ook mooier. Heb er wel een beschermhoesje om heen die de touchscreen vrij laat en het gaat mij niet zozeer om krasjes maar wel dat het prachtige toestel niet gelijk kapot is als je hem laat vallen.
Behoorlijk ja;-) Ik heb dat hoesje dus ook net aangeschaft in het wit/rubber en van die doorzichtige velletjes -lekker specifiek dit- die je op de voorkant kan plakken, tegen het krassen..
Ik heb een zwarte omdat er toen nog geen witte iphone 4 was maar mijn volgende telefoon wordt een witte.

Heb trouwens geen hoesje ofzo, vind dat zo jammer van het "design".
Ik heb een zwarte 4 met een heeeeel dun hoesje er omheen, zwart wordt minder vies naar mijn idee en wil hem wel mooi houden
Internagelaktisch
Met een witte kan iedereen gelijk zien dat het een Iphone is...
Ik heb een zwarte (toen was er nog geen witte variant) met een rood hoesje.
Ik zou terug gaan voor een witte. Persoonlijk vind ik wit veeeel mooier. Niet verrassend heb ik zelf ook een witte telefoon. Al is het geen iphone maar een nokia.
Ik heb vandaag een de iPhone4S besteld, ook een zwarte. Daar hoefde ik niet over te twijfelen.
Ik heb uiteindelijk voor een zwarte gekozen, hoewel ik de witte heel mooi vind.

Met de witte oogt het scherm veel kleiner. En wit wordt saai.
Ik heb de witte besteld. Had hiervoor ook een witte Iphone, nu een witten BB. Wit is mijn kleur gewoon.
Ik heb een witte..Ben er erg blij mee ( was ik ook met een zwarte geweest). Ik had al een zwarte iPod touch, dus ik wilde een witte iPhone. Beetje contrast is prima-;)

Wel een hoesje ( een kunsttof hardcase en een lederen inschuifhoesje). Heb niet voor niets 600 euro neergelegd.
Ik ga nog steeds voor wit. Vind ik nu het mooist en aangezien ik altijd impulsief dingen aanschaf, een beetje in het moment leef, zullen we wel zien hoe ik er over een half jaar over denk;-)
Wit wordt niet vies... Is glas he
Zwart natuurlijk, lekker retro
Ik heb een zwarte met witte hoes. En daar staat de volgende tekst in het zwart op; Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
Witte met een nep krokodillen leren hoes
Heb een witte met een knal roze cover . Merk wel dat de voorkeur van vrouwen uitgaat naar een witte en de mannen voor een zwarte variant gaan.
Hier een zwarte, vind ik wat stoerder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb een witte iPad en een witte iPhone, heb hiervoor twee zwarte iPhones gehad en een zwarte iPad. Maar ben nu toch wel heel blij met de witte kleur....is toch wel erg chic. Het blijft trouwens heel mooi, makkelijk schoon te maken aangezien het glas is. Veel plezier, ongeacht de kleur is het een geweldig toestel!
Ik heb een witte laptop en een witte smartphone, die vind ik veel mooier. Binnenkort wil ik ook een iPhone en dat wordt dan zeker ook een witte!
Wit natuurlijk!
Een witte, overduidelijk! Ik heb een zwarte Samsung Galaxy S Plus, maar dat is omdat de witte tijdelijk niet leverbaar was. En ik wilde hem snel hebben, dus heb ik gekozen voor de zwarte. Hiervoor een witte Acer en heb ook nog een witte Nokia en SE gehad. Vind wit veel chiquer staan.
Het is iPhone..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven