Iphone, zwart of wit?
zaterdag 3 december 2011 om 18:59
Zojuist heb ik een Iphone aangeschaft; ben een vrouw
Wil ik hem net uit de tas halen, zie ik dat er i.p.v. een witte een zwarte in zit. Ga morgen terug voor een witte, denk dat ik die kleur toch mooier vind.
Ik vroeg me af welke kleur jullie hebben of zouden kiezen, als je een Iphone hebt/zou hebben?
(Lekker belangrijk, maar toch:P)
Wil ik hem net uit de tas halen, zie ik dat er i.p.v. een witte een zwarte in zit. Ga morgen terug voor een witte, denk dat ik die kleur toch mooier vind.
Ik vroeg me af welke kleur jullie hebben of zouden kiezen, als je een Iphone hebt/zou hebben?
(Lekker belangrijk, maar toch:P)
zaterdag 3 december 2011 om 19:02
Ja luxe probleempje he Ik vind persoonlijk de zwarte mooier, heb dan ook de zwarte versie. Maar om eerlijk te zijn kun je er sowieso beter een hoesje om doen om krasjes en dergelijke te voorkomen. Ook vind ik de iphone 4 erg glad. Ik heb nu een heel leuke, paarse beschermhoes van een soort van rubber.
zaterdag 3 december 2011 om 19:29
zondag 4 december 2011 om 06:50
Ik heb een witte iPad en een witte iPhone, heb hiervoor twee zwarte iPhones gehad en een zwarte iPad. Maar ben nu toch wel heel blij met de witte kleur....is toch wel erg chic. Het blijft trouwens heel mooi, makkelijk schoon te maken aangezien het glas is. Veel plezier, ongeacht de kleur is het een geweldig toestel!
zondag 4 december 2011 om 10:10