Iphone, zwart of wit?

03-12-2011 18:59 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist heb ik een Iphone aangeschaft; ben een vrouw

Wil ik hem net uit de tas halen, zie ik dat er i.p.v. een witte een zwarte in zit. Ga morgen terug voor een witte, denk dat ik die kleur toch mooier vind.

Ik vroeg me af welke kleur jullie hebben of zouden kiezen, als je een Iphone hebt/zou hebben?

(Lekker belangrijk, maar toch:P)
Ik heb een zwarte 3GS. Vind dat mooier dan een witte. Heb er nu alleen wel een wit, plastic hoesje omheen zitten. Maar dat is zo'n zelfgemaakte van t-mobile en het plaatje dat erop staat kwam niet mooi uit op zwart.

Las hier trouwens iemand die een bescherm-laag op het scherm heeft. Dat is echt nergens voor nodig, want het scherm is speciaal en kan niet krassen. Zelfde met de ipad, die kan je als snijplank gebruiken zonder krassen te krijgen. Staan filmpjes op youtube van mensen die er met een mes overheen gaan en er gebeurt niks. Bovendien word de touch van je scherm wat minder goed erdoor. Geldklopperij dus die dingen, iig voor de iphone
Ik heb een witte iphone 4. Zwart is zo standaard... Wit vind ik wel alleen geschikt voor vrouwen.
de witte 4 is een ander toestel dan de zwarte 4 en is ook vele malen beter.

diverse problemen bij de zwarte 4 zijn in de witte 4 opgelost.
Het is gewoon dezelfde hardware in een andere behuizing hoor, Benvan1971. Niets beters aan een witte dan een zwarte! Ze worden toch allemaal nog steeds geproduceerd!
quote:ster89 schreef op 04 december 2011 @ 14:35:

Het is gewoon dezelfde hardware in een andere behuizing hoor, Benvan1971. Niets beters aan een witte dan een zwarte! Ze worden toch allemaal nog steeds geproduceerd!Er zit een minimaal verschil in.
Het enige verschil dat ik heb kunnen opmerken is een minimaal dikteverschil..
Antenne is beter...afmeting is anders
Maar als die problemen zijn ontdekt en verbeterd, neem ik aan dat ze dat ook wel hebben toegepast met zwarte behuizing?
En over welke 4 hebben we het dan?
De gewone 4 zonder S, ik iig
Ik heb de 4s. Wel met beschermlaag. Mijn iPod touch zou ook niet krassen, maar reken maar dat het wel is gebeurd. Ik wil dit zoveel mogelijk beperken bij mijn iPhone, dus een beschermlaag erover heen laten plaatsen in de Hi winkel. Touchscreen werkt fantastisch en ik voel me wat prettiger als ik m'n iPhone in mijn tas stop met mijn autosleutels-;)
quote:Chantilly21 schreef op 04 december 2011 @ 15:01:

Touchscreen werkt fantastisch en ik voel me wat prettiger als ik m'n iPhone in mijn tas stop met mijn autosleutels-;)Ja dat moet je dus sowieso niet doen. Dat is gewoon vragen om krassen.
quote:XionZ schreef op 04 december 2011 @ 15:03:

[...]

Ja dat moet je dus sowieso niet doen. Dat is gewoon vragen om krassen.En daarom dus beschermlaag, plus hoesje. In mijn zak past ie niet, dus hij zal in een tas moeten. En ja, daar gooi ik wel eens mijn sleutels bij in, op een ogenblik dat ik niet goed oplet. Ik ken mezelf, vandaar deze oplossing:)
Wit!
Ster 89 nee helaas dus niet. En we hebben het over de 4 .

Leeg ze maar eens naast elkaar dan zal je het verschil zien.
Wat stom! Ik heb zelf redelijk wat te maken met deze branche en mij is het nooit opgevallen. Ik heb zelf een witte dus dat scheelt weer
Weer wat geleerd....bij de 4s is het niet meer.

Heb zelf geen iphone en zou er ook geen willen....
Ik ben wel heel blij met mijn iPhone hij werkt prima en heb er echt (op de software-update

van iOS 5 na) totaal geen problemen mee gehad. een verademing in vergelijking met Blackberry en HTC (wel met Windows mobile nog).
Ik dacht ook dat er geen verschil zat in de 2 kleuren van de iPhones, maar las op internet veel artikelen over verschillen tussen de camera's. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat voor verschillen zijn dat dan?

De camera? Afmetingen? En welke is dan 'beter'? de witte of de zwarte?
Zeker weten zwart!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Ivetje schreef op 04 december 2011 @ 13:20:

Las hier trouwens iemand die een bescherm-laag op het scherm heeft. Dat is echt nergens voor nodig, want het scherm is speciaal en kan niet krassen. Zelfde met de ipad, die kan je als snijplank gebruiken zonder krassen te krijgen. Staan filmpjes op youtube van mensen die er met een mes overheen gaan en er gebeurt niks. Bovendien word de touch van je scherm wat minder goed erdoor. Geldklopperij dus die dingen, iig voor de iphone Bullshit, het scherm krast niet snel, maar ik heb er toch een opzitten (en geen kleine ook) nu met 'vliesje' geen last meer van.
Ik heb er ook krassen op zitten! Dus hij krast zeker te weten wel..
@smithy de witte is de betere...
Heb zwart, de witte ook recent gezien. Gaaf!

En dan met een doorzichtig paars belkinhoesje. Heb zw hoesje, scherm valt echt wel stuk als je de telefoon laat vallen. Sinds paar maand heb ik een kras op het scherm van 2 cm, niet erg maar geen idee hoe het is gekomen, weer wel dat ik 1 of 2 dgn daarvoor op de fiets de iPhone uit mn hand liet vallen op straat. Of door sleutels in tas, er kunnen echt wel krassen ontstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven