Irritante uitklapreclames!

17-12-2010 05:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Weten jullie of er iets te doen is aan die irritante uitklapreclames, hier op Viva?

Zo vervelend!! Je hoeft maar met je muis een beetje in de buurt te komen of poefff.... weer je hele scherm vol met dingen waar ik NIET in geinteresseerd ben....

Ik lees graag tips...

Alvast bedankt.
Ze worden idd steeds agressiever hier op Viva. Ik had er net 'n blauwe die zeker 5 keer binnen 5 minuten de hele rechterkant van m'n scherm verneukte.

Ze willen bij Viva zeker de huidige forummers wegpesten, lukt 't niet linksom dan rechtsom, zoiets?
Ja, die blauwe was voor mij ook de reden om dit topic te openen...
ARRRRRFGGGGHGGHHGHHHHHHHHHHH!!!!

Ik was er net 'n kwartiertje van verlost en nu opeens wéér 10 keer achter elkaar!

Wil Viva mensen tot agressieve acties aanzetten ofzo?
Ik krijg de neiging om iets/iemand wat aan te doen als ik zo agressief getriggerd word.
Gek, ik heb er geen last van. Maar ik heb dan ook een popupblokker op de PC, zou het daar aan liggen?
Ik word er ook helemaal debiel van.

Maar niet alleen hier, moet je even de telegraaf proberen te lezen. Er vliegt dan van alles door het beeld waar je zeeziek van wordt.

En er is nog nooit, maar dan ook nog nooit een moment geweest dat ik dacht, kom, laat ik dat eens openen. En, oh, ja laat ik dat eens kopen of me daarvoor aanmelden. Nee, alleen ergenis vanaf deze kant.
Ik zoek me af en toe het schompes naar het kruisje.

Wat een vreselijke beeldschermvervuiling is dit!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gewoon Ad-block Plus gebruiken. Sinds ik dat heb geïnstalleerd, heb ik zelden meer een reclame op mijn scherm, echt heel fijn.
Ik heb als browser Mozilla, en dan kun je popups toestaan of niet. Ik heb dus nooit van die vervelende schermpjes, wel op mijn werk!
Hier ook Mozilla. Af en toe een reclame (als ik Viva opstart) maar daar blijft het bij.
Op m'n Mac's heb ik er ook geen last van (safari) maar op m'n laptop wel.
@ Elninjoo: Als je op je laptop Firefox gebruikt als internetbrowser dan kun je via onderstaande link Adblock plus downloaden. Dan heb je als het goed is geen last meer van de pop-ups.

Adblock Plus
Ik heb gewoon in IE-eigenschappen-privecy, alle pop-ups blokkeren aangevinkt.

Heb je er ook geen last meer van, alhoewel dan sommige pagina's niet helemaal laden maar dan kan je de pop-up tijdelijk toestaan.

(of zit ik nu in de war met cookies?)
Aaaaaaaahhh, ze maken me helemaal gek die pop-up reclames. Grrrrr. Midden op m'n scherm, onderin m'n scherm.... Tief op.

Blijft dit zo?

En redactie: No way dat ik ga kopen of doen waar reclame voor wordt gemaakt. Ookal zou ik het nog zo graag willen, uit principe zien ze mij daar nooit meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven