Weten jullie of er iets te doen is aan die irritante uitklapreclames, hier op Viva?
Zo vervelend!! Je hoeft maar met je muis een beetje in de buurt te komen of poefff.... weer je hele scherm vol met dingen waar ik NIET in geinteresseerd ben....
Ik lees graag tips...
Alvast bedankt.
Anoniem_70227
vrijdag 17 december 2010 om 05:36
Ze worden idd steeds agressiever hier op Viva. Ik had er net 'n blauwe die zeker 5 keer binnen 5 minuten de hele rechterkant van m'n scherm verneukte.
Ze willen bij Viva zeker de huidige forummers wegpesten, lukt 't niet linksom dan rechtsom, zoiets?
Maar niet alleen hier, moet je even de telegraaf proberen te lezen. Er vliegt dan van alles door het beeld waar je zeeziek van wordt.
En er is nog nooit, maar dan ook nog nooit een moment geweest dat ik dacht, kom, laat ik dat eens openen. En, oh, ja laat ik dat eens kopen of me daarvoor aanmelden. Nee, alleen ergenis vanaf deze kant.
Hier ook Mozilla. Af en toe een reclame (als ik Viva opstart) maar daar blijft het bij.
Anoniem_70227
vrijdag 17 december 2010 om 08:56
Op m'n Mac's heb ik er ook geen last van (safari) maar op m'n laptop wel.
Anoniem_63e4051f6fe95
vrijdag 17 december 2010 om 11:05
@ Elninjoo: Als je op je laptop Firefox gebruikt als internetbrowser dan kun je via onderstaande link Adblock plus downloaden. Dan heb je als het goed is geen last meer van de pop-ups.
Aaaaaaaahhh, ze maken me helemaal gek die pop-up reclames. Grrrrr. Midden op m'n scherm, onderin m'n scherm.... Tief op.
Blijft dit zo?
En redactie: No way dat ik ga kopen of doen waar reclame voor wordt gemaakt. Ookal zou ik het nog zo graag willen, uit principe zien ze mij daar nooit meer.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.