Is dit het werk van photoshop?

05-01-2011 12:59 57 berichten
Als ik foto’s zie van een fotoshoot van laten we zeggen Madonna, ziet ze er op de originele foto’s rimpelig uit en heeft ze oneffenheden. Als je dan naar de foto’s kijkt die uiteindelijk in het blad staan dan ziet ze er strak uit, is haar huid mooi egaal, is de boel flitsender gemaakt en als je goed kijkt zie je dan soms dat ze te enthousiast aan het bewerken zijn geweest doordat haar been/schouder/arm niet in verhouding is met de rest van haar lichaam.

Met welke programma’s wordt dit gedaan? Ik wil mij hier wel hobbymatig in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 05 januari 2011 @ 13:20:

Ik weet nooit zo goed wat ik er van vind. Natuurlijk kun je er prachtige resultaten mee boeken, maar natuurlijk? Nah.. Maar ik ben dan ook meer van de 'rauwere' foto's.

[afbeelding]Dit is dan ook wel een hele slechte huidbewerking.
Dit vind ik dus een voorbeeld van teveel photoshop

Hij lijkt wel een wassenbeeld. Deze bewerker moet zich schamen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 05 januari 2011 @ 13:23:

[afbeelding]

Hij lijkt wel een wassenbeeld. Deze bewerker moet zich schamen.Vind je? Vind het erg meevallen hoor!

[afbeelding]

Hij lijkt wel een wassenbeeld. Deze bewerker moet zich schamen.Haha ja en dan nog wel voor de vorm één heel vaag rimpellijntje op het voorhoofd laten staan.
De baby is ook bewerkt denk ik Mal.
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2011 @ 13:25:

[...]

Vind je? Vind het erg meevallen hoor!Serieus? Ik heb een foto in het echie van Tijl Beckand, met mijn man samen, maar zo'n strak velletje heeft hij niet van zichzelf hoor.
Inkoppertje:

dove campagne
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Jij bedoelde zeker deze, Toffifee?

Hier zijn een paar leuke:

http://thechive.com/2010/ ... and-a-few-wins-21-photos/

En dat zijn nog simpele.

Dit filmpje vind ik zelf interessant, The Photoshop Effect, en de enorme invloed die retourcheren nu heeft (er is nu echt zo veel meer mogelijk dan vroeger):

http://www.youtube.com/watch?v=YP31r70_ ... ature=fvwp
quote:Philein schreef op 05 januari 2011 @ 13:20:

Ik weet nooit zo goed wat ik er van vind. Natuurlijk kun je er prachtige resultaten mee boeken, maar natuurlijk? Nah.. Maar ik ben dan ook meer van de 'rauwere' foto's.

[afbeelding]Je kunt er ook nog tussen in gaan zitten met je bewerking. Het origineel vind ik te weinig contrast hebben.

De linkse is mijn bewerking.
Dit is toch hopelijk geen prof die dit gedaan heeft hè? Ze lijkt wel iemand anders!!!

Ik heb goed leren photoshoppen met behulp van de site Good Tutorials.
Ja, het origineel is grof natuurlijk, jouw bewerking zit er inderdaad mooi tussenin Elnien.
quote:Star schreef op 05 januari 2011 @ 13:43:

Dit is toch hopelijk geen prof die dit gedaan heeft hè? Ze lijkt wel iemand anders!!!

[afbeelding]Gezicht vind ik wel mooi gedaan, maar het shirtje is mislukt. Daar zit helemaal geen contrast meer in, dat is nu gewoon vol zwart.
Waarom lenen die sterren zich eigenlijk voor deze photoshop-vergelijkingen. Niet bepaald charmant, wel?
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2011 @ 13:48:

[...]

Gezicht vind ik wel mooi gedaan, maar het shirtje is mislukt. Daar zit helemaal geen contrast meer in, dat is nu gewoon vol zwart.Ik herken haar echt niet als zijnde Kate Winslet op die rechterfoto. Kan toch niet de bedoeling zijn? Kijk ik zie niet als leek of de actie zelf goed is uitgevoerd of niet, ik kijk naar het totaalplaatje.

[afbeelding]

Hij lijkt wel een wassenbeeld. Deze bewerker moet zich schamen.Ja hij ziet er veel beter uit dan ie eigenlijk is (behoorlijk dik namelijk).
Ik vind de foto van Kate ook echt heel slecht gedaan, ze ziet er sleazy uit en normaal gesproken helemaal niet.
quote:toffifee schreef op 05 januari 2011 @ 13:17:

[...]

Proberen om bijvoorbeeld foto's uit te knippen en ergens anders in te plakken, maar dit is niet scherp en mooi (vooral de randen). En ik bedacht dat ik het eigenlijk erg leuk vind dus er meer vanaf wil weten.Je zou ook kunnen overwegen om op een cursus te gaan. Als je een aantal basis handelingen (goed) onder de knie hebt, is het een stuk makkelijker de rest aan te leren. Als je eenmaal een aantal dingen "fout" doet, is het heel lastig dat weer af te leren, plus dat je er later in het 'proces' problemen mee kan krijgen.
Ik wil geen personal shopper meer.

Ik wil een personal photo shopper!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
1 x is genoeg
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Philein schreef op 05 januari 2011 @ 13:51:

Waarom lenen die sterren zich eigenlijk voor deze photoshop-vergelijkingen. Niet bepaald charmant, wel?Die sterren lenen zich daar niet voor hoor...dit zijn gewoon onbewerkte foto's die in het bezit zijn van fotografen en/of glossybladen voordat ze gepubliceerd worden.
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2011 @ 14:22:

[...]

Die sterren lenen zich daar niet voor hoor...dit zijn gewoon onbewerkte foto's die in het bezit zijn van fotografen en/of glossybladen voordat ze gepubliceerd worden.Lijkt mij dat die niet zomaar online mogen worden gezet.
Maar blijkbaar wel dus
Fotoshop of niet... Madonna is naar mijn mening sowieso geen aantrekkelijke vrouw. Ik vind dat zij een onsymphatieke, harde, woonwagenachtige uitstraling heeft...

maar eehhhh. daar ging dit topic niet over, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven