Is dit te downloaden ergens?
dinsdag 8 mei 2012 om 11:47
Vroegâh (+/- 1995), had je van de teleac taalcursussen op tv. Ik heb toen samen met mijn vader een aantal afleveringen Grieks gevolgd.
Ik spreek hierdoor nog steeds een paar woorden Grieks. Ik kan me herinneren dat het erg makkelijk te volgen was en dat er dus wel het e.e.a. bleef hangen.
Nu vroeg ik me af of zoiets nog te downloaden is. Ik heb nog nooit iets gedownload, dus weet ook niet zo goed hoe ik dat moet doen/ vinden.
Kunnen jullie misschien helpen? Hebben jullie andere tips?
Ik spreek hierdoor nog steeds een paar woorden Grieks. Ik kan me herinneren dat het erg makkelijk te volgen was en dat er dus wel het e.e.a. bleef hangen.
Nu vroeg ik me af of zoiets nog te downloaden is. Ik heb nog nooit iets gedownload, dus weet ook niet zo goed hoe ik dat moet doen/ vinden.
Kunnen jullie misschien helpen? Hebben jullie andere tips?
dinsdag 8 mei 2012 om 12:40
dinsdag 8 mei 2012 om 12:49
dinsdag 8 mei 2012 om 13:06
www.itips.nl Baggersite Hier leer je samen met Bassie en Adriaan een mondje Grieks. Nu, dat is toch superleuk!
dinsdag 8 mei 2012 om 13:28
quote:brandy38 schreef op 08 mei 2012 @ 13:06:
www.itips.nl Baggersite Hier leer je samen met Bassie en Adriaan een mondje Grieks. Nu, dat is toch superleuk!
Ik vond het niveau van de teleac al goed te doen, maar Bassie en Adriaan, tsja, dat is natuurlijk helemaal TOPPIE!!
Ik vond het niveau van de teleac al goed te doen, maar Bassie en Adriaan, tsja, dat is natuurlijk helemaal TOPPIE!!
dinsdag 8 mei 2012 om 13:30
Ik had zelf ook al andere Griekse cursussen gevonden. In mijn herinnering was die van Teleac alleen superfijn. Daarom had ik hoop dat iemand hier op het forum zou zeggen;
Joh, dan moet je naar die site, kun je zo alle afleveringen downloaden. Maar helaas, 1995 is toch een beetje stenen tijdperk, wat betreft downloaden.
Joh, dan moet je naar die site, kun je zo alle afleveringen downloaden. Maar helaas, 1995 is toch een beetje stenen tijdperk, wat betreft downloaden.