Is dit te downloaden ergens?

08-05-2012 11:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroegâh (+/- 1995), had je van de teleac taalcursussen op tv. Ik heb toen samen met mijn vader een aantal afleveringen Grieks gevolgd.

Ik spreek hierdoor nog steeds een paar woorden Grieks. Ik kan me herinneren dat het erg makkelijk te volgen was en dat er dus wel het e.e.a. bleef hangen.

Nu vroeg ik me af of zoiets nog te downloaden is. Ik heb nog nooit iets gedownload, dus weet ook niet zo goed hoe ik dat moet doen/ vinden.

Kunnen jullie misschien helpen? Hebben jullie andere tips?
Misschien kun je het beste contact opnemen met Beeld en Geluid. Deze organisatie archiveert alles op dit gebied, dus ze zouden het moeten hebben.
Ik ga het eens opzoeken, bedankt voor je tip.
quote:_lupine_ schreef op 08 mei 2012 @ 12:18:

Misschien kun je het beste contact opnemen met Beeld en Geluid. Deze organisatie archiveert alles op dit gebied, dus ze zouden het moeten hebben.gevonden, maar... 35 euro per aflevering!!!! Tsja, dat is een beetje te gortig.
ze doen geen grieks meer

http://vrijetijdtv.ntr.nl/course/view.php?id=25
Wow! Dat zou ik ook veel te duur vinden. Jammer hoor.
Heb je hier iets aan?

Of dit..?
www.itips.nl Baggersite Hier leer je samen met Bassie en Adriaan een mondje Grieks. Nu, dat is toch superleuk!

quote:brandy38 schreef op 08 mei 2012 @ 13:06:

www.itips.nl Baggersite Hier leer je samen met Bassie en Adriaan een mondje Grieks. Nu, dat is toch superleuk!

Ik vond het niveau van de teleac al goed te doen, maar Bassie en Adriaan, tsja, dat is natuurlijk helemaal TOPPIE!!
Ik had zelf ook al andere Griekse cursussen gevonden. In mijn herinnering was die van Teleac alleen superfijn. Daarom had ik hoop dat iemand hier op het forum zou zeggen;

Joh, dan moet je naar die site, kun je zo alle afleveringen downloaden. Maar helaas, 1995 is toch een beetje stenen tijdperk, wat betreft downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven