Kan iemand me helpen met Wordpress?

19-11-2012 20:20 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort Wordpress en ik wil graag op mijn site verschillende artikels plaatsen over verschillende onderwerpen.

Ik wil bovenaan een home-knop en daarnaast knoppen met verschillende categorieën.

Op de homepagina wil in alle artikels kunnen zien en ik wil de verschillende artikels bij de verschillende categorieën posten.

Ik ben al de hele tijd aan het zoeken hoe dat moet maar ik krijg het niet voor elkaar, het is me gelukt op Wordpress om meerdere pagina's te maken maar nu wil ik een artikel in 1 van die zo genaamde 'pages' zetten. Maar hoe doe ik dat?

Stel dat dat niet kan op Wordpress, weet iemand dan op welke gratis site ik wel zo'n blog kan aanmaken? Zo ja, die ook een soortgelijke functie 'gallery' heeft? (Het eerste deel van het artikel weergeven, met fotoondersteuning, als je op het artikel klikt kan je pas verder lezen)

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Google is your friend..

https://www.google.nl/sea ... UTF-8&hl=nl&client=safari
Wordpress heeft ook een Nederlands support forum.

Wat jij wil kan wel maar dat hangt af van de theme die je gebruikt of als je zelf een theme gaat 'bouwen' hoe je die bouwt.

Ik weet zo niet welke theme dat al zo heeft, dat zou je even kunnen nakijken bij de themes op wordpress of desnoods even vragen op het support forum daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven