Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit nieuwe forum helemaal niet zo vervelend. Wat lastig dat jullie er zo'n last van hebben.

Ik moet nog wel even melden dat ik er steeds uitgegooid word, sinds vanmorgen. Maar juist favorieten en bookmarks staan handig naast elkaar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat een achteruitgang.
Zal niet de bedoeling zijn geweest, helaas wel een feit.
Misschien oude omgeving terugplaatsen en dit nieuwe forum eerst rustig nog eens uitgebreid testen?!
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
19-05-2017 07:46
Dit. De lol is eraf.
Kan me nu niet voostellen dat het forumplezier weer terugkomt met hoe het nu allemaal in elkaar steekt.
Dat heb ik met alle vorige ´verbeteringen´ ook gedacht en ik ben er nog steeds ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant dat ik nu vaak opnieuw moet inloggen. En een bericht plaatsten duurt erg lang.
Ik moet toch zeggen dat ik op mijn laptop weinig problemen heb. Post zelfs niet meer dubbel. Oke, voor het laatste bericht moet ik wel even handmatig omlaag, maar de laatste pagina kan ik gewoon aanklikken.
Zijn degenen die de meeste problemen ondervinden meestal via de mobiel op het forum?

oh, en de knop voor terug naar boven werkt nu! :cheer2:
Wee iemand hoe ik pijlers kan selecteren zodat ik ze wel of niet op de beginpagina zie? Sommige pijlers vind ik niet zo interessant en ik vond het heel prettig dat ik deze uit kon zetten! Kan nu alleen niet vinden hoe dat moet!
noctua schreef:
19-05-2017 21:20
Wee iemand hoe ik pijlers kan selecteren zodat ik ze wel of niet op de beginpagina zie? Sommige pijlers vind ik niet zo interessant en ik vond het heel prettig dat ik deze uit kon zetten! Kan nu alleen niet vinden hoe dat moet!
Dat kun je (voorlopig?) nog niet zelf doen. Wel kun je een mailtje sturen naar de mods als je een of meerdere pijlers wil laten blokkeren. Heb ik zelf ook gedaan maar is nog niet geregeld. Zo erg is dat nu ook weer niet (hebben het nu druk genoeg lijkt me) maar ik hoop wel dat het tzt weer mogelijk wordt gemaakt, ook om dat zelf te kunnen regelen.
NYC schreef:
19-05-2017 22:16
Dat kun je (voorlopig?) nog niet zelf doen. Wel kun je een mailtje sturen naar de mods als je een of meerdere pijlers wil laten blokkeren. Heb ik zelf ook gedaan maar is nog niet geregeld. Zo erg is dat nu ook weer niet (hebben het nu druk genoeg lijkt me) maar ik hoop wel dat het tzt weer mogelijk wordt gemaakt, ook om dat zelf te kunnen regelen.
Thanks voor je reactie. Jammer dat dat zelf niet meer kan, zoals wel meer dingen die geschrapt zijn helaas.. @(
Het gaat steeds beter, het probleem wat ik had is opgelost. Dat is wel weer iets positiefs :yes:
Ik vind de opgelegde geslachtsverandering echt briljant.

M'n profiel zegt dat ik een vrouw ben en het is niet aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
Kinase3000 schreef:
20-05-2017 16:48
Ik vind de opgelegde geslachtsverandering echt briljant.

M'n profiel zegt dat ik een vrouw ben en het is niet aan te passen.
Jij ook? :high5: :cheers:
ooitverlegen schreef:
20-05-2017 17:14
Jij ook? :high5: :cheers:

Boks dude :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Prutsers bij Sanoma
man 26 jaar en maagd
noctua schreef:
20-05-2017 10:10
Thanks voor je reactie. Jammer dat dat zelf niet meer kan, zoals wel meer dingen die geschrapt zijn helaas.. @(
Baal er ook van. Snap dat de mods het druk hebben met andere dingen maar voor mij is het ook nog niet geregeld... Hoop dus dat ik het snel zelf kan.
Alle reacties Link kopieren
TilburgsMatras schreef:
21-05-2017 10:06
Prutsers bij Sanoma
Vooral bij de ontwikkelafdeling van Sanoma, die nemen dit soort prutsers aan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook maar niet aan wennen. Vooral irritant is het gebrek aan overzicht van alle pijlers en door moeten klikken naar de laatste reactie...
Karma, en alles komt goed
Ik zie een 1 tussn haakjes staan bij de titel als ik inlog. Wat betekent dat?
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
21-05-2017 22:44
Ik zie een 1 tussn haakjes staan bij de titel als ik inlog. Wat betekent dat?
Dat je bij de uitverkorenen hoort. Welke uitverkorenen zegt men helaas niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
21-05-2017 22:51
Dat je bij de uitverkorenen hoort. Welke uitverkorenen zegt men helaas niet.

Dus dat hebben meerdere mensen? Ik hoopte nog op een hengelpogingprivebericht maar ook niet nee.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
21-05-2017 22:55
Dus dat hebben meerdere mensen? Ik hoopte nog op een hengelpogingprivebericht maar ook niet nee.
Als je tussen de haakjes staat geregistreerd kun je niet meer gehengeld worden, nooit meer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
21-05-2017 22:57
Als je tussen de haakjes staat geregistreerd kun je niet meer gehengeld worden, nooit meer.

Ja en net stond er een 2 en nu weer een 1...

Geeft dat de qoutes aan?
Het is nog steeds een schijtforum.... waar ik er voorheen uren op zat, ben ik nu met 5-10 min. weer weg. Geen lol meer aan.

Ten eerste die lullige korte rijtjes van nieuwe topics, waarvan ik meer dan een derde niet wil zien want van pijlers die ik niet zou willen zien.
Zó irritant ook de vele extra handelingen om bij een laatste reactie in een topic te komen, en er dan regelmatig achterkomen dat dat in dat topic al maanden/jaren niet meer gereageerd wordt.
Het niet meteen naar beneden kunnen op een pagina etc.
Waarom zijn bovenstaande dingen nog steeds niet aangepast????
Het lijkt erop alsof ze voornamelijk bezig zijn met de advertenties zo te bewerken dat ze door je add blocker heenkomen - waar ik voorheen geen ads zag, zie ik er nu wel steeds meer :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik kan inmiddels de actieve topics en nieuwe topics aanklikken. Hele verbetering, al is het rijtje vrij kort.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nou vandaag bugs opgelost??
Ik kon er bijna een week niet op en ik gedraag me netjes hier :) Niet met mobiel en niet met pc, ik zie dat ervan die tijd wel berichten zijn gepost. Ik ging er van uit dat niemand er op kon en voel me nu ernstig achtergesteld ;) Ik was al bang dat het forum was overleden, omdat ze alle feedback niet konden verwerken en het maar hadden opgegeven :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven