Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Alle reacties Link kopieren
Forum is traag
man 26 jaar en maagd
Forum is traag, de "laatste berichten" knop werkt niet, ik kan heel slecht topics terig vinden waarin in het laatst gepost heb, het is onduidelijk zichtbaar of een topic nieuwe berichten heeft, topics met laatste reacties van meer dan 2 jaar geleden staan bovenaan in de pijlers tussen de recente topics... Echt, wie heeft dit in elkaar gezet?
Alle reacties Link kopieren
De cijfers achter de topic titel zijn zwart of grijs hieraan kan je zien of er nieuwe reacties zijn. Vind dat persoonlijk wel handig. Jammer dan wel dat als je het topic opent je noet gelijk bij laatst geplaatste bericht komt maar dat gaat komen... zeggen ze
Alle reacties Link kopieren
Het is een DRAMA! Ik zie topics in mijn favorieten die ik 10 ! jaar geleden geopend heb!
En dan klik je ze aan en krijg je de melding: topic does not exist.

Echt! :huh:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben een paar weken niet op hier geweest en ging gisteren op maar het is echt slecht nu, moeilijk om in te loggen en kon mijn topics en reacties NIET vinden maar toen wel. Maar vind het nog steeds niks..ook zoekt Ik naar een topic op de PRIKBORD maar kon het niet vinden want het was anders dan normaal.

Misschien het zal goed zijn als ik langer op hier ben..

Oh en nog een ding: Als ik een email stuur aan iemand dan het gaat niet in de email box dus heeft de andere persoon de email ontvangen! :/
Alle reacties Link kopieren
Kreeg mezelf niet meer ingelogd, heb het opgegeven en nieuwe nickname aangemaakt.
yasmijn schreef:
24-05-2017 21:34
Het is een DRAMA! Ik zie topics in mijn favorieten die ik 10 ! jaar geleden geopend heb!
En dan klik je ze aan en krijg je de melding: topic does not exist.

Echt! :huh:
Ja wat belachelijk hè ineens al die oude topics.... je verwacht dat ze erin staan omdat er vandaag in is gereageerd, maar als je na een hoop geklik en gescroll eindelijk bij de laatste reactie bent, blijkt deze écht van jaren terug te zijn :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu steeds de melding dat ik de cookies moet accepteren. Hoe vaak ik ook op akkoord druk... er gebeurt niks. En die irritante balk blijft me maar in de weg zitten.
Meer mensen last van?
tsja.....
Fossa schreef:
18-05-2017 12:46
.Toch bijna 4 dagen volgehouden. Ik dacht, ik kom weer eens kijken. Zie dat het nog steeds doffe ellende is, dus ik plak er nog een paar forumloze dagen aan vast. Doei!
.
Gut, ik ben geloof ik echt van mijn forumverslaving af. Dank voor het gepruts, Sanoma! :worship:
Ik moet ook nog erg wennen. Ik zal mosterd zijn, maar waarom zijn sommige namen rood gedrukt?
Fossa schreef:
29-05-2017 08:56
.
Gut, ik ben geloof ik echt van mijn forumverslaving af. Dank voor het gepruts, Sanoma! :worship:
Hier precies hetzelfde, geen lol meer aan.
:@@:
Alle reacties Link kopieren
tulpje21 schreef:
18-05-2017 14:45
oh dat ligt dus niet aan mij? Op mijn telefoon kom ik niet op het forum. forum.viva.nl en dan doet ie daar verder niks. Er staan wel wat opties maar ik kan er niet op klikken. Meer mensen met dit probleem dus (sorry, heb niet alles doorgelezen)
Nee, je bent niet de enige, ik heb het ook. Nog steeds. Alleen dan op mijn iPad. Op mijn telefoon en laptop gaat het wel goed maar daar forum ik niet lekker op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat er wel kleine verbeteringen zijn de laatste dagen. Of ik ben gewoon al meer gewend.

Wat wel lastig is is dat wanneer je al gereageerd hebt in topics je bij je eerste bericht/ quote uitkomt.. Bij een actief of langlopend topic is dat best lastig.. Dus wat anderen ook zeggen, laatste beticht eerst zou erg fijn zijn. Net als de loepfunctie
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ergens met 1 klik zien waar ik gequote ben? Ik heb een (1) in de tabblad van m`n browser staan, volgens mij ben ik dan ergens gequote. Maar ik vind nergens een quote terug en die (1) begint een beetje irritant te worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh het was schijnbaar een privé bericht. Die krijg ik nooit. ;-D
Ik vind het ook vervelend dat je bepaalde thema's niet uit kunt schakelen zoals voorheen. Zwanger bijvoorbeeld, zou ik graag uitschakelen, jammer dat dat niet kan.
Dan moet je een mail sturen naar de mods, en als je geluk heb schakelen ze de pijler uit.
Alle reacties Link kopieren
He, klote viva forum! Wanneer maken jullie "laatste reacties" weer eens mogelijk? Stelletje topic doders!
Alle reacties Link kopieren
What the hell does (2) mean when I sign in on this viva site...urgh I still hate it. Does it have something to do with emails??

Het is erger dan een paar jaar terug!
Ik weet niet als mijn mail werkt! :/
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
30-05-2017 09:21
Oh het was schijnbaar een privé bericht. Die krijg ik nooit. ;-D
Het is geen privébericht, bij mij tenminste niet. Ik heb nu een 6 in m'n browser staan, geen pb's gehad. Quotes kan ik niet terugvinden.
Eerder deze week was het een 3 en dag later stond er weer een 1.?
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
30-05-2017 22:44
Het is geen privébericht, bij mij tenminste niet. Ik heb nu een 6 in m'n browser staan, geen pb's gehad. Quotes kan ik niet terugvinden.
Eerder deze week was het een 3 en dag later stond er weer een 1.?
Het was bij mij gisteren weg na het openen van een privé bericht. Nu had ik weer een (1) en dat is denk ik de quote van jou geweest nu. Dus voor zowel privé berichten als quotes komt er een nummertje? Ik snap er ook niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Ja het nummertje is nu weg cookie84, dus het was bij mij nu wel een quote.
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaaaarom moet ik elke dag opnieuw inloggen? Waarom? Echt waarom? Welk nut heeft dat?
Alle reacties Link kopieren
ik kan niks vinden, :thunder: zat eergister een leuk topic te lezen maar kan hem nu nergens meer vinden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
O nee... txt weg.... nou ja ik weet nu dus dat ik niet de enige ben die ervan baalt dat er zo goed als niets terug te vinden is.

Sorry TO's die ik heb gevraagd vooral nog eens te laten weten hoe iets afgelopen is, ik kan moeilijk ieder topic door gaan zitten spitten om te kijken of ik er een vraag had gesteld.

Wel heel jammer, dit is het derde forum dat ik naar de knoppen zie ga vanwege 'verbeteringen'.
Of die anderen waren strikt genomen geen topics maar men kon reageren/discussieren en waar er eerst honderden reacties op een topic binnenkwamen zijn het er nu een paar per dag. Tsja, dan ben je snel klaar.. en ook daar waren toch wel belangrijke dingen weggehaald, veel klachten maar terugdraaien: nee hoor.
Bij eentje wel, toen de grootste adverteerders afhaakten maar toen waren ze hun lezers al kwijt.

Lang leve Add-Block hihi, geen idee wie er hier reclame maken :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven