Kleppen over Apple

02-06-2018 14:40 117 berichten
Ben je een Apple fan en/of heb je vragen over je Apple product? Klets lekker mee :)

Ben je geen Apple fan? Prima maar dan hoef je hier niet te schrijven.
Apple is er wel mee bezig om de apps van iOS ook te laten werken op macOS maar zover zijn ze nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, thanks! Dan ligt het niet aan mij ;)
Alle reacties Link kopieren
iemand ervaring met een refurbished iPhone? wil graag ene Refurbished iPhone 6 kopen
Hee, er komt toch een nieuwe Mac Mini! :yes:

Apple blaast weer leven in Mac mini en MacBook Air
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar wat een prijs! Vanaf €899!
Ik kocht de mijne nieuw voor €579...
Ja, hij is wel een stuk duurder geworden. Maar er zit ook wel veel in.

Ik ga er nog maar eens rustig over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig volstaat mijn 27" iMac uit 2009 nog prima :-)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De Apple Pencil werkt alleen op de iPad Pro!
Dus NIET op een "gewone" iPad, maakt niet uit welk jaar.

De "oude" Pencil met zilveren accent werkt met de eerste iPad pro, de nieuwe met platte kanten enkel met de iPad Pro 2018, dus die met FaceID.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je de "normale iPad uit 2018" hebt.
EN dat je een Pencil wilt kopen.

Dat werkt niet samen, vandaar mijn waarschuwing...
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
02-11-2018 21:28
Dat is inderdaad precies wat ik zeg in de zin "Ik vind het jammer dat de apple pencil alleen op de nieuwste ipads werkt." Er zijn alleen ipad pro's aangekondigd, daarom zijn de oude ipad pro's en de normale ipads (er zijn immers geen nieuwe aangekondigd) niet geschikt voor de nieuwe pencil. Vervolgens zeg ik "hoop dan de eerdere apple pencil met korting...".

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen want ik weet niet wat je toe wil voegen wat ik niet al gezegd heb.
Wat je lijkt te zeggen is dat je een iPad hebt, dus geen iPad pro, en dat je daar een Pencil bij wil kopen. En dat gaat niet samen werken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
03-11-2018 09:16
Ik heb inderdaad de ipad 2018 en de eerste apple pencil werkt daar wel degelijk op.
I stand corrected
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
03-11-2018 09:16
Ik heb inderdaad de ipad 2018 en de eerste apple pencil werkt daar wel degelijk op.
Daar zit de verwarring; het is mij ontgaan dat de 6e generatie iPad ook ondersteuning voor de Pencil heeft.
Weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier mensen die de iPad als complete vervanger van een laptop gebruiken? Ik ga na 7/11 weer eens een poging wagen en ben wel benieuwd naar tips en ervaringen.

Op dit moment gebruik ik een MacBook pro en een IPad Pro, ongeveer half om half. De iPad heeft een te klein scherm voor prettig multitasken, en ik mis het feit dat je geen lokaal file-systeem hebt. Nu heb ik de nieuwe, grote iPad pro besteld, met SIM. Het idee is om alles online op te slaan, en dankzij het grote scherm wel goed met twee programma’s tegelijk te kunnen werken. Maar zoals gezegd, ben benieuwd naar ervaringen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Jolly, ik weet dat de hele meute eerst komt, maar ik vraag het toch: is jouw oude iPad Pro toevallig te koop? :-)
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
05-11-2018 14:15
Jolly, ik weet dat de hele meute eerst komt, maar ik vraag het toch: is jouw oude iPad Pro toevallig te koop? :-)
:HA: helaas, vier leden van de meute hebben al geclaimd

Mocht het een troost zijn: hij gaat naar het lid van de meute die richting pre-kunstacademie gaat, dus hij wordt goed benut
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-11-2018 14:20
:HA: helaas, vier leden van de meute hebben al geclaimd

Mocht het een troost zijn: hij gaat naar het lid van de meute die richting pre-kunstacademie gaat, dus hij wordt goed benut
Heel goed, dat is een troost. :proud:
Goedemorgen, ik heb een ‘werk’ iphone en mijn persoonlijke iphone. Allebei een ander apple ID, toch linkt het op een of andere manier. Ik wil niet dat de personen op mijn werktelefoon in mijn fb of messenger dat van mij terecht komen. Hoe kan ik dit uitzetten?
JollyRider schreef:
05-11-2018 12:42
Zijn hier mensen die de iPad als complete vervanger van een laptop gebruiken? Ik ga na 7/11 weer eens een poging wagen en ben wel benieuwd naar tips en ervaringen.

Op dit moment gebruik ik een MacBook pro en een IPad Pro, ongeveer half om half. De iPad heeft een te klein scherm voor prettig multitasken, en ik mis het feit dat je geen lokaal file-systeem hebt. Nu heb ik de nieuwe, grote iPad pro besteld, met SIM. Het idee is om alles online op te slaan, en dankzij het grote scherm wel goed met twee programma’s tegelijk te kunnen werken. Maar zoals gezegd, ben benieuwd naar ervaringen.
Beetje laat, maar ik ga toch maar antwoord geven.

Ik heb het geprobeerd en voor een simpel mailtje en wat internetten gaat dat prima. Ik had een keyboard bij mijn iPad gekocht en dat werkte wel fijner.
Maar na een paar jaar heb ik toch een nieuwe iPad en een MacBook Air gekocht en dat werkt een stuk fijner vind ik.
Alle reacties Link kopieren
kitty26 schreef:
13-11-2018 08:23
Goedemorgen, ik heb een ‘werk’ iphone en mijn persoonlijke iphone. Allebei een ander apple ID, toch linkt het op een of andere manier. Ik wil niet dat de personen op mijn werktelefoon in mijn fb of messenger dat van mij terecht komen. Hoe kan ik dit uitzetten?
D.B. werkt niet via je Apple-id
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
FB ook niet, autocorrect
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven