Kleppen over Apple

02-06-2018 14:40 117 berichten
Ben je een Apple fan en/of heb je vragen over je Apple product? Klets lekker mee :)

Ben je geen Apple fan? Prima maar dan hoef je hier niet te schrijven.
hopperdepopper schreef:
04-06-2018 18:07
De geruchten gaan dat er in september een betaalbare Iphone komt. Richtprijs $ 550,00.
Dat is heel betaalbaar.
GlitterCupcake schreef:
04-06-2018 19:45
Ik ben bang dat er geen hardware in zit deze WWDC :-(

Ik geloof het ook. Weten we nog niets. :|
RikM schreef:
04-06-2018 20:16
Ik geloof het ook. Weten we nog niets. :|
Nee idd. Zal het dan september pas worden? :roll:
Alle reacties Link kopieren
Apple komt met telefoon zonder aanknop
Techgigant pakt smartphoneverslaving aan



Apple is vastbesloten om smartphones minder verslavend te maken. De techgigant komt daarom met een nieuw model: de iPhone off, een telefoon zonder aanknop.Volgens topman Tim Cook will Apple met de iPhone off gebruikers helpen hun tijd zinvoller te besteden. “Het design en de features behouden al het goede van de iPhone X, maar door een revolutionaire verandering hebben we de iPhone off is tot wel 95% minder verslavend gemaakt. Hoe we dat doen? Door de aanknop weg te laten. Je krijgt hem gewoon met geen mogelijkheid aan. Met de iPhone off draait het weer allemaal om jou, en niet om je telefoon.”Wie bevrijdt wil worden van de dwang van de smartphone moet daarvoor wel diep in de buidel tasten: de iPhone off gaat naar verwachting 1200 euro kosten.

https://speld.nl/2018/06/04/apple-komt- ... r-aanknop/

;-)
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:32
0.00% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
04-06-2018 22:04
Apple komt met telefoon zonder aanknop
Techgigant pakt smartphoneverslaving aan



Apple is vastbesloten om smartphones minder verslavend te maken. De techgigant komt daarom met een nieuw model: de iPhone off, een telefoon zonder aanknop.Volgens topman Tim Cook will Apple met de iPhone off gebruikers helpen hun tijd zinvoller te besteden. “Het design en de features behouden al het goede van de iPhone X, maar door een revolutionaire verandering hebben we de iPhone off is tot wel 95% minder verslavend gemaakt. Hoe we dat doen? Door de aanknop weg te laten. Je krijgt hem gewoon met geen mogelijkheid aan. Met de iPhone off draait het weer allemaal om jou, en niet om je telefoon.”Wie bevrijdt wil worden van de dwang van de smartphone moet daarvoor wel diep in de buidel tasten: de iPhone off gaat naar verwachting 1200 euro kosten.

https://speld.nl/2018/06/04/apple-komt- ... r-aanknop/

;-)

Ik vind de Speld echt heerlijk :-D
Anoniem123456123456 schreef:
06-06-2018 11:02
Hoe denken jullie over het aanschaffen van een ipad? Het zou de ipad 6e generatie (2018) worden. Ik heb een macbook van 5 jaar oud. Een ipad kopen of wachten tot mijn macbook aan vervanging toe is (hoe lang gaat zo'n ding eigenlijk mee?). Ik wil de ipad overigens niet als vervanging van de macbook, maar bedoel het meer als kostenoverweging.


Mijn MacBook air gaat nu 7 jaar mee en is aan vervanging toe. Toetsen haperen, beeldscherm flikkert soms, etc. Maar ik vind dat hij het kranig heeft volgehouden :)

Ik vind een normale iPad een handig ding voor op de bank, meer niet. Ik zou de aanschaf los zien van een nieuwe MacBook.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:32
0.00% gewijzigd
Anoniem123456123456 schreef:
06-06-2018 14:20
Ik wil hem inderdaad ook op de bank gebruiken. Nu zit ik dagelijks op mijn macbook (pro retina overigens) en 's avonds weer. Ik gebruik hem aan tafel, omdat op schoot slecht schijnt te zijn voor de ventilatie en het ook niet fijn zit met een laptop op de bank.

Ik zie het dus ook als een speeltje voor 's avonds, niet als een nieuwe computer. Als echter de levensduur van een macbook gemiddeld op een jaar of 6 ligt laat ik het wel achterwegen, omdat ik dan twee grote uitgaven achter elkaar doe :) Nu lijkt er overigens nog niets aan de hand met mijn macbook, ik zou op dit moment nog niet eens over vervanging twijfelen.

MacBook kunnen best lang mee gaan als je het vocht/stoot/stof vrij houdt. Bij mij gaat dat niet op met mijn stoffige werk. Heb je al eens de onderkant open gehad en er met een compressed air duster uitgespoten? Dan ventileert ie beter en blijven de onderdelen langer goed. Afhankelijk van je gebruik gaan ze tussen de 5 en 10 jaar mee denk ik.
Ik heb de IPad Pro 12.9 gekocht en allememaggies wat een leuk ding :love:

:bye: MacBook
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:33
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
06-06-2018 11:02
Hoe denken jullie over het aanschaffen van een ipad? Het zou de ipad 6e generatie (2018) worden. Ik heb een macbook van 5 jaar oud. Een ipad kopen of wachten tot mijn macbook aan vervanging toe is (hoe lang gaat zo'n ding eigenlijk mee?). Ik wil de ipad overigens niet als vervanging van de macbook, maar bedoel het meer als kostenoverweging.
ik heb een mac en daarnaast had ik een iPhone en iPad. iPad voor op de bank. Ik heb net een nieuwe (rode) iPhone 8plus gekocht toen ik in Amerika was, dat scheelt enorm! en ik heb mijn iPad aan mijn ouders gegeven, voor op de bank gebruik ik nu mijn iPhone. Ik vind hem perfect wat formaat betreft, voor zowel telefoon als om op de bank van alles te doen.
gruffalo wijzigde dit bericht op 08-06-2018 11:51
0.32% gewijzigd
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:33
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
o ja ik bedoel de plus. Die grote ;-) sorry. ik vind hem prima voor internetten, spelletjes, WhatsApp enzovoort. netflix kijk ik liever op tv, daar gebruik ik hem niet voor. Dan is inderdaad een iPad handiger.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik vind die Mojave er wel goed uitzien. Komt pas in 2019.
Weten jullie of Apple mensen dan gratis een upgrade aanbiedt, of moet je daarvoor betalen? Bij mijn windows laptop kreeg ik toentertijd een gratis upgrade naar windows 10.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met smart te wachten op vernieuwde en betere MacBook Pro's want de laatste heeft mij weerhouden er 1 te kopen. En dat werd nog eens bevestigd door de negatieve recensies inzake de tech specs. De Nieuwe MacPro die ik heb ik al en is mijn 'werk'machine voor met name video en andere zwarte content. Het liefst heb ik opnieuw een MacBook Pro 17 inch, een type notebook, dat ik altijd kocht totdat Apple ze niet meer maakte vanwege hun 'beleid'. Ik vond dat voor mij de ideale werkmachine voor thuis naast de desktop versie. Maar goed.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:33
0.00% gewijzigd
Head* schreef:
08-06-2018 13:01
Ik vind die Mojave er wel goed uitzien. Komt pas in 2019.
Weten jullie of Apple mensen dan gratis een upgrade aanbiedt, of moet je daarvoor betalen? Bij mijn windows laptop kreeg ik toentertijd een gratis upgrade naar windows 10.

Bij Apple zijn de software-updates altijd gratis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe Ipad, maar kom er niet goed uit. Zou iemand mij kunnen uitkeggen wat een IpadPro nu allemaal meet kan en zoveel duurder maakt ?
Alle reacties Link kopieren
Rudolftherednosereindeer schreef:
10-06-2018 20:34
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe Ipad, maar kom er niet goed uit. Zou iemand mij kunnen uitkeggen wat een IpadPro nu allemaal meet kan en zoveel duurder maakt ?
https://www.icreatemagazine.nl/koopadvi ... -ipad-pro/
Hier staat het een en ander omschreven.
Rudolftherednosereindeer schreef:
10-06-2018 20:34
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe Ipad, maar kom er niet goed uit. Zou iemand mij kunnen uitkeggen wat een IpadPro nu allemaal meet kan en zoveel duurder maakt ?

Snelheid, power, opslag.. het is een werkpaard en geen bankhangpony. Ik heb hem nu een weekje en het is bizar hoe lekker snel en makkelijk het werkt op alleen een touchscreen. Foto’s en video bewerken gaat super snel. Straks met Mojave er op wordt het helemaal een feestje.
IWRD2018 schreef:
08-06-2018 13:05
Ik zit met smart te wachten op vernieuwde en betere MacBook Pro's want de laatste heeft mij weerhouden er 1 te kopen. En dat werd nog eens bevestigd door de negatieve recensies inzake de tech specs. De Nieuwe MacPro die ik heb ik al en is mijn 'werk'machine voor met name video en andere zwarte content. Het liefst heb ik opnieuw een MacBook Pro 17 inch, een type notebook, dat ik altijd kocht totdat Apple ze niet meer maakte vanwege hun 'beleid'. Ik vond dat voor mij de ideale werkmachine voor thuis naast de desktop versie. Maar goed.


Ik lees het wel meer dat men zit te wachten op een nieuwe MB Pro 17". Misschien pakken ze deze signalen op en krijgen we in september een nieuwe :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voir de link en de uitleg. Voor het beetje internetten en spelletjes van de kids moet de Ipad 2018 meer dan voldoendd zijn !
Damn zeg, die laatste update van iOS (11.4) heeft een fijn battery drain probleem. Trekt elke nacht m'n batterij leeg. :(
Ik ben zo te lezen niet de enige.
RikM, had mn man ook met zijn ipad. Die heeft hem een nachtje uit gezet, en is(tot nu, afkloppen) verholpen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven