laatst gelezen bericht terugvinden
zondag 2 mei 2010 om 23:45
Op andere fora is er vaak een mogelijkheid bij elk topic met een handig knopje terecht te komen op je laatst gelezen bericht (als je ingelogd ben in ieder geval). Weet iemand of er op het Viva Forum ook zoiets is? Als ik een tijdje weggeweest ben van een topic en er veel bijgeschreven is in de tussentijd zoek ik me vaak wezenloos naar waar ik nou ook alweer gebleven was .
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
maandag 3 mei 2010 om 00:04
maandag 3 mei 2010 om 00:09
quote:fleecevest schreef op 03 mei 2010 @ 00:04:
Mm ja maar in de meeste topics lees ik alleen mee. Als ik dan elke keer als ik stop met lezen iets moet posten in de trant van 'tot hier heeft fleecevest gelezen' zou dat misschien als topicvervuiling opgevat kunnen gaan worden op een gegeven moment .
Dan zou je op dat moment kunnen opslaan in favorieten
en op die manier weer opstarten.
Mm ja maar in de meeste topics lees ik alleen mee. Als ik dan elke keer als ik stop met lezen iets moet posten in de trant van 'tot hier heeft fleecevest gelezen' zou dat misschien als topicvervuiling opgevat kunnen gaan worden op een gegeven moment .
Dan zou je op dat moment kunnen opslaan in favorieten
en op die manier weer opstarten.
maandag 3 mei 2010 om 00:36
maandag 3 mei 2010 om 00:46
vrijdag 25 maart 2011 om 21:27
Bovenaan heb je Blog - Forum - Mijn Viva.
Bij mij werkt het overigens niet hoor. Zal wel een "bug" zijn, maar wel één die (helaas) al maanden doorleeft.
Ik sta bijv. nu ingelogd, en als ik naar "Mijn viva" Mijn laatste" ga, kent hij me opeens niet meer en heb ik volgens hem (of haar) nog geen reacties geplaatst. Ja .... daaaaag, echt wel!
Bij mij werkt het overigens niet hoor. Zal wel een "bug" zijn, maar wel één die (helaas) al maanden doorleeft.
Ik sta bijv. nu ingelogd, en als ik naar "Mijn viva" Mijn laatste" ga, kent hij me opeens niet meer en heb ik volgens hem (of haar) nog geen reacties geplaatst. Ja .... daaaaag, echt wel!
vrijdag 25 maart 2011 om 21:34