laatst gelezen bericht terugvinden

02-05-2010 23:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op andere fora is er vaak een mogelijkheid bij elk topic met een handig knopje terecht te komen op je laatst gelezen bericht (als je ingelogd ben in ieder geval). Weet iemand of er op het Viva Forum ook zoiets is? Als ik een tijdje weggeweest ben van een topic en er veel bijgeschreven is in de tussentijd zoek ik me vaak wezenloos naar waar ik nou ook alweer gebleven was .

Alvast bedankt!
Ik ga dan altijd naar mijn viva en dan naar MIJN LAATSTE.

Sorry, ik heb je bericht niet goed gelezen. Mijn laaste geeft nl aan bij welke berichten je gepost hebt.

Volgens mij is er geen knopje voor laatst gelezen
Jawel Snoet! via mijn viva,mijn laatste kun je ook je eigen laatste posting pakken hoor.

Dus als je ergens stopt met lezen...nog even wat posten..
Mm ja maar in de meeste topics lees ik alleen mee. Als ik dan elke keer als ik stop met lezen iets moet posten in de trant van 'tot hier heeft fleecevest gelezen' zou dat misschien als topicvervuiling opgevat kunnen gaan worden op een gegeven moment .
Opviva zijn alleen onhandige knopjes
quote:fleecevest schreef op 03 mei 2010 @ 00:04:

Mm ja maar in de meeste topics lees ik alleen mee. Als ik dan elke keer als ik stop met lezen iets moet posten in de trant van 'tot hier heeft fleecevest gelezen' zou dat misschien als topicvervuiling opgevat kunnen gaan worden op een gegeven moment .

Dan zou je op dat moment kunnen opslaan in favorieten

en op die manier weer opstarten.
Ja okee dat lukt. Maar als ik nou opnieuw online kom, en ik ga naar m'n favorieten, kom ik dan terecht op de laatste post die geschreven werd voordat ik het topic favoriseerde? Of gewoon bij de eerste post? Of is dit heel onduidelijk? Misschien moet ik het maar gewoon even proberen.
Ja ik geloof dat het wel lukt zo. Bedankt voor de tip! Nu nooit meer vergeten de leuke/interessante/grappige/irritant-maar-toch-onweerstaanbare topics bij de favorieten te zetten. Ik moet zeggen, ik had toch liever gewoon een knopje. Waar is de ideeënbus ?
Viva's ideeënbus is hier, fleecevest:

Een normaal forum heeft ook een afdeling "actieve topics", waar je alle topics ziet waarin je gepost heb. Misschien een idee waar een mod wat mee kan?

Of is overstappen dan een must? (forumsoftware is Vanilla, klopt dat?)
Je kan ook naar "mijn viva" gaan en dan links naar "overzicht".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
.
.
Ik mis dat knopje ook heel erg! :D

Heb heel de faq al 3 keer doorgelezen om uit te vogelen waar dat knopje nou zit, maar hij bestaat dus niet. Jammer!
quote:mylenevalerie schreef op 03 mei 2010 @ 09:05:

Je kan ook naar "mijn viva" gaan en dan links naar "overzicht".Waar vind ik mijn viva?
Bovenaan heb je Blog - Forum - Mijn Viva.

Bij mij werkt het overigens niet hoor. Zal wel een "bug" zijn, maar wel één die (helaas) al maanden doorleeft.

Ik sta bijv. nu ingelogd, en als ik naar "Mijn viva" Mijn laatste" ga, kent hij me opeens niet meer en heb ik volgens hem (of haar) nog geen reacties geplaatst. Ja .... daaaaag, echt wel!
O daar!

Ik keek alleen maar onder Forum, dacht dat de rest er niks mee te maken had.

Vond het al zo irritant dat het telkens verspringt als je er per ongeluk met je muis overheen gaat.

Nog een paar weken oefenen en uitproberen, en dan weten we de weg op viva.nl vast wel een beetje beter! :D
En alle topics waar je in gereageert hebt, als je wilt weten op welke er een reactie geplaats is, kan dat alleen via een notificatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven