Laptop leeghalen
donderdag 16 januari 2014 om 10:03
Ja, dat zou ik zeker doen om te voorkomen dat de koper van je oude laptop toegang krijgt tot jouw oude gegevens of software(-licenties).
Je bent al een heel eind als je je harde schijf opnieuw formatteert, wil je echt alle data fysiek van je harde schijf wissen, dan zijn daar programma's voor die dat voor je doen.
Het een en ander staat hier verder uitgelegd.
Je bent al een heel eind als je je harde schijf opnieuw formatteert, wil je echt alle data fysiek van je harde schijf wissen, dan zijn daar programma's voor die dat voor je doen.
Het een en ander staat hier verder uitgelegd.
donderdag 16 januari 2014 om 10:28
Ik heb het laten doen.
Alle bestanden, incl foto's/filmpjes enzo netjes op een draagbare harde schijf laten zetten en daarna alles inderdaad leeg laten halen, terug naar hoe dat ie uit de winkel kwam.
Kostte mij 81 euro maar ik was van het gezeik af!
Gewoon bij een computerzaak laten doen.
Maar als je zelf tijd en de juiste programma's hebt moet het ook wel lukken denk ik. Ik had er geen zin jn.. wilde gewoon het eindresultaat
Alle bestanden, incl foto's/filmpjes enzo netjes op een draagbare harde schijf laten zetten en daarna alles inderdaad leeg laten halen, terug naar hoe dat ie uit de winkel kwam.
Kostte mij 81 euro maar ik was van het gezeik af!
Gewoon bij een computerzaak laten doen.
Maar als je zelf tijd en de juiste programma's hebt moet het ook wel lukken denk ik. Ik had er geen zin jn.. wilde gewoon het eindresultaat
Not my circus, not my monkeys
donderdag 16 januari 2014 om 10:51