laptop probleem

21-11-2010 12:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een klein/irritant probleempje.

Mijn laptop start soms opnieuw op uit zichzelf. Hij gaat gewoon weer verder dan maar best irritant. Als je er een tijdje achter zit doet ie het minstens 1 keer. Ik maak gebruik van Windows 7.

Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt
Een automatische update die geinstalleerd wordt?
.
Nee dat is het niet. Hij start gewoon opnieuw op meer niet.
ik hoop het niet voor je...maar toen dit op mijn werk gebeurde met alle computers...was het een virus!
Nee geen Virus. Heb de scanner er nogmaals op los gelaten.
probeer eens te herstarten en bij het opnieuw opstarten, blijf F8 indrukken tot je vanzelf bij een scherm komt met een aantal opties.

Kies de optie: teug naar laatste juiste configuratie (oid)

Lukt dat niet:

Kies een herstelpunt van een periode dat je laptop het nog wel deed

Doe een register check (ook dit kan een comp behoorlijk van de rel doen gaan)

Download gratis Defraggler... de rest volgt vanzelf.

Ben benieuwd of dit je helpt!
Kier bedankt voor de handige taps, maar ik heb het idee dat het gekomen is nadat ik windows 7 er op hebt. Kan ik dan wel terug naar de laatste configuratie? Zelf dacht ik het te verhelpen door windows xp terug te installeren? Alleen kan ik dat nu niet doen. Veel dingen aan het binnenhalen.
quote:Margheritaa schreef op 21 november 2010 @ 13:15:

Kier bedankt voor de handige taps, maar ik heb het idee dat het gekomen is nadat ik windows 7 er op hebt. Kan ik dan wel terug naar de laatste configuratie? Zelf dacht ik het te verhelpen door windows xp terug te installeren? Alleen kan ik dat nu niet doen. Veel dingen aan het binnenhalen.

Ik heb begrepen dat de nieuwste update van Windows 7 nog niet helemaal stabiel is, ik wacht dan ook met die update.

XP her-installeren is natuurlijk altijd een goed, laatste idee.

Laatste configuratie kan ook betekenen inderdaad dat je dan terug gaat voor je Windows 7 geinstalleerd hebt.

Ik zou lekker terug gaan naar XP :-)
Mijn laptop heeft het ook een tijd gedaan. Bij mij was het probleem verholpen toen ik een andere virusscanner geïnstalleerd had.
Ik heb de tip van Kier inzake de configuratie herstellen gedaan.

Ben benieuwd. Neska virusscanner zou idd kunnen is idd ook tegelijk erop gezet. Als die van Kier niet werkt probeer ik die van jou. Bedankt
Hoi, Het kan ook een hitte probleem zijn, als de LT al +/- 1a2jaar oud is kunnen de ventilatie gaten dicht gestoft zijn.

Symptomen :Na koude start blijft LT het langst werken, na eerste reboot en dus bij "hete"LT reboot de LT binnen 5 a 10 min weer.

LT voelt ook vrij warm aan, let ook een op afgesloten roosters aan de onderkant als je de LT op schoot hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven