LinkedIn

24-01-2011 10:19 20 berichten
Hoe kun je op LinkedIn zien wie er op je profiel geweest is? Ik kon dat altijd bekijken via 'jobs' maar nu lijkt die mogelijkheid verdwenen?

Ik kan het in ieder geval nergens meer bekijken zonder een abonnement te nemen wat geld kost.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn nieuwe instellingen, je kan het alleen nog maar zien als je toestaat dat mensen mogen zien dat jij ook op hun profiel hebt gekeken. En waar er voorheen cryptisch omschreven stond "someone in sales from the media industry", verschijn je nu met naam en toenaam
Kan nog wel maar je moet tegenwoordig in je profiel instellen dat anderen kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.
En hoe kan ik dat dan instellen nu?
Rechtsboven staat je voornaam met een "driehoekje", daar is een pulldown menu. Waarmee je naar je instellingenpagina kan gaan. In de rechterkolom staat dan de optie.
Dit is mijn rechter kolom:

Personal Information

Name & Location

Control your name, location, and display name settings.

Email Addresses

Your primary email address is currently:

..................................

Change Password

Change your LinkedIn account password.

Close Your Account

Disable your account and remove your profile.

Privacy Settings

Research Surveys

Settings for receiving requests to participate in market research surveys related to your professional expertise.

Connections Browse

Your connections are allowed to view your connections list.

Profile Views

Control what (if anything) is shown to LinkedIn users whose profile you have viewed.

Viewing Profile Photos

You can view everyone’s profile photos.

Profile and Status Updates

Control whether your connections are notified when you update your status or make significant changes to your profile and whether those changes appear on your company’s profile.

Service Provider Directory

If you are recommended as a service provider, you will be listed.

NYTimes.com Customization

Control the LinkedIn-integrated headline customization and enhanced advertising on NYTimes.com.

Partner Advertising

Control whether you will be shown LinkedIn Audience Network advertisements on partner websites.

Authorized Applications

See a list of websites or applications you have granted access to your account and control that access.

My Network

Using Your Network

Tell us how you want to use your LinkedIn network

En daar kan ik het dus niet vinden...
Overigens zie ik de optie ook neit in de linker kolom.
Onder Privacy Settings
WTF?
Privacy Settings > Profile Views

Control what (if anything) is shown to LinkedIn users whose profile you have viewed.
Als ik inlog kom ik op zo'n overzichts pagina met alle update's van iedereen.

In de rechterkolom staat dan who viewed your profile.

Als je daar op klikt krijg je gelijk de mogelijkheid om jouw instellingen te veranderen.
Oke, die heb ik nu zo gezet dat iedereen kan zien wie er op zijn profiel heeft gekeken. Waar kan ik nu zien wie er bij mij heeft gekeken?
Ah thanks Mooiedromen, daar was mijn antwoord al

Bedankt voor het meedenken allemaal ik ben niet zo handig met dit soort dingen, merken jullie het?

Nu maar stofzuigen, dat kan ik beter!
Home

Onder: Who's Viewed Your Profile?

Dit werkt alleen voor de periode dat je visible bent. Je kunt dus niet zien wie je heeft bekeken in de periode dat je niet visible was.
Als je in je home scherm zit, dan kan je aan de rechterkant zien hoeveel mensen je profiel hebben bekeken. Hij laat er echter niet meer dan 5 zien. Dus nummer 6,7 etc. kun je niet zien. Na een tijdje schoont hij dat weer op en staat hij weer op 5.
Even een ander vraagje over LinkedIn. Weet iemand hoe je, als je profiel openbaar is, je je connecties prive kunt laten. Ik bedoel dat niemand anders je connecties kan zien behalve jij en van mij part mijn connecties. Niet dat iemand die ik niet ken mijn connecties kan zien. Pffffff, beetje duidelijk?
Alles komt goed..........
Volgens mij, als jij mij nog niet hebt toegevoegd zie ik alleen maar hoeveel connecties je hebt, maar niet wie. Voglens mij moet je eerst worden toegevoegd om ze te kunnen bekijken.
Weet iemand ook hoe je je profiel prive kunt laten zijn? dus dat alleen connecties je gegevens kunnen zien?
quote:Boarn schreef op 24 januari 2011 @ 13:41:

Volgens mij, als jij mij nog niet hebt toegevoegd zie ik alleen maar hoeveel connecties je hebt, maar niet wie. Voglens mij moet je eerst worden toegevoegd om ze te kunnen bekijken.

Dat zou mooi zijn. Ik probeer gewoon eens een aantal andere mensen te openen, kijken of het daarbij zo is.

Als je je profiel openbaar hebt gemaakt kun je namelijk aanklikken dat je je profiel wilt bekijken zoals anderen het zien. Daar kan ik nml. wel in mijn connecties kijken, vandaar dat ik het vroeg.
Alles komt goed..........
Das ook gek, ik zie dat een anonieme LinkedIn user mijn profiel heeft bekeken.

Ik zou dan toch diegene moeten kunnen zien? Of is het zo dat diegene ook niet kan zien wie erop zijn of haar profiel is geweest?
Hier ook een linkedin-vraag:

Ik heb een gratis account en heb mijn profiel vanaf anderhalve week zo ingesteld dat mensen kunnen zien als ik op hun profiel ben geweest. Als ik dus op 'Who's viewed your profile' klik krijg ik een leuk overzichtje met interessante weetjes. Aan de rechterkant kan ik dus zien dat mijn profiel een x aantal keer bekeken is de afgelopen week. Aan het begin van de week stond dat op 0, nu staat er zo'n leuk lijntje met het aantal keer dat mijn profiel is bekeken.

Maar aan de linkerkant staat nog steeds "You have had no profile views since you became visible. New profile views will appear here soon!"

Als nog niemand mijn profiel heeft bekeken, hoe kan het dan dat er aan de rechterkant staat dat mijn profiel wel zoveel keer is bekeken deze week?

Komt dat omdat deze mensen dan anoniem zijn, of zou er dan 'anonymous linkedin user' in mijn lijst moeten komen staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven