live email adres verwijderen
vrijdag 25 november 2011 om 16:29
Ik heb het ff snel gelezen en dat had ik zo al gedaan.
Ik weet dat als je 270 dgn dat account niet meer activeert dat je emailadres weg is en opnieuw gebruikt kan worden door anderen.
Maar ik merk dus dat mensen bericht blijven sturen naar dat account en dat wil ik juist niet.
Die mensen daar op aangesproken maar sommige zijn wat star hierin blijkbaar .
Recent stuurde een vriendin een uitnodiging voor een verjaardag naar mij naar dat email adres wat ik dus niet meer gebruik,ik zeg dat ik het niet gehad hebt en zij zeg van wel want ze "kreeg het niet terug" gezonden dat het adres niet meer zou bestaan?
Snap je wat ik bedoel?
Ik weet dat als je 270 dgn dat account niet meer activeert dat je emailadres weg is en opnieuw gebruikt kan worden door anderen.
Maar ik merk dus dat mensen bericht blijven sturen naar dat account en dat wil ik juist niet.
Die mensen daar op aangesproken maar sommige zijn wat star hierin blijkbaar .
Recent stuurde een vriendin een uitnodiging voor een verjaardag naar mij naar dat email adres wat ik dus niet meer gebruik,ik zeg dat ik het niet gehad hebt en zij zeg van wel want ze "kreeg het niet terug" gezonden dat het adres niet meer zou bestaan?
Snap je wat ik bedoel?
vrijdag 25 november 2011 om 16:44
Tja, Microsoft heeft nu eenmaal die 270 dagen ingesteld staan, daar kan je helaas niets aan veranderen. Dus gewoon de instructies volgen en er 270 dagen niets mee doen. Dat is echt de enige manier.
Als je het er niet mee eens bent kan je natuurlijk altijd proberen een mailtje te sturen naar Bill Gates met je klacht hierin goed omschreven
Als je het er niet mee eens bent kan je natuurlijk altijd proberen een mailtje te sturen naar Bill Gates met je klacht hierin goed omschreven
vrijdag 25 november 2011 om 17:27
Onrustig,mijn mailtje naar Bill Gates staat al klaar!!
Ik begrijp dat die 270 dgn de enige oplossing is.
Nou dan weet ik genoeg dan kunnen we de tent weer sluiten
alejandra,dat heb ik 9 maanden geleden al gedaan en iedereen in mijn vriendenlijst een mail gestuurd en mijn nieuwe doorgestuurd maar zoals ik al zei,sommige mensen zijn wat star hierin.
Ik begrijp dat die 270 dgn de enige oplossing is.
Nou dan weet ik genoeg dan kunnen we de tent weer sluiten
alejandra,dat heb ik 9 maanden geleden al gedaan en iedereen in mijn vriendenlijst een mail gestuurd en mijn nieuwe doorgestuurd maar zoals ik al zei,sommige mensen zijn wat star hierin.