Mail komt steeds terug op de telefoon
maandag 17 maart 2014 om 15:29
Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon: de moterola Moto G.
Steeds als er mail binnenkomt, en ik deze verwijder zowel uit de inbox als uit de prullenbak, komt ie weer terug, soms tot drie keer toe. Waarschijnlijk is het heel eenvoudig te verhelpen door een of andere instelling aan of uit te vinken, maar ik heb er totaal geen kaas van gegeten. Kan iemand mij helpen?
Steeds als er mail binnenkomt, en ik deze verwijder zowel uit de inbox als uit de prullenbak, komt ie weer terug, soms tot drie keer toe. Waarschijnlijk is het heel eenvoudig te verhelpen door een of andere instelling aan of uit te vinken, maar ik heb er totaal geen kaas van gegeten. Kan iemand mij helpen?
donderdag 27 maart 2014 om 12:08
Heb je je mail nog op een ander apparaat, bijvoorbeeld PC? Wat gebeurt er als je daar de mail verwijdert?
Het klinkt alsof je gebruik maakt van een systeem waarbij de mail op een server staat, en blijft staan (zoals GMAIL, IMAP of Exchange), en je vanaf je telefoon geen rechten hebt om die mail te wissen op de server. Iedere keer dat je dan je mail-programma start haalt hij alle mail weer gewoon binnen.
Het klinkt alsof je gebruik maakt van een systeem waarbij de mail op een server staat, en blijft staan (zoals GMAIL, IMAP of Exchange), en je vanaf je telefoon geen rechten hebt om die mail te wissen op de server. Iedere keer dat je dan je mail-programma start haalt hij alle mail weer gewoon binnen.
donderdag 27 maart 2014 om 12:14
Ik heb er zelf absoluut geen verstand van. De mail komt ook op de pc binnen, waar ik het al heb verwijderd. Het gekke is dat het soms wel goed gaat en soms, zoals nu met een mail van marktplaats, deze al wel vijf keer terug is gekomen, terwijl het dus op de pc al verwijderd is. Als het is zoals jij denkt, hoe kan ik het dan verhelpen?