Melding "Oproep Geweigerd"

21-01-2011 21:31 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bel iemand en iedere keer (heb het een paar keer gedaan) hoor ik na 5 of 6 keer overgaan dat rare riedeltje wat je ook hoort als je een nummer draait dat niet bestaat en op mijn mobiel zie ik dan staan 'Oproep geweigerd'.

Nu snap ik dat jullie meteen gaan reageren met 'duhuh, die persoon wil jou niet spreken' maar als iemand je wegdrukt moet 'ie of overgaan in voicemail of je hoort 'uw oproep kan niet worden beantwoord' of iets dergelijks. Toch?
Ik kon een tijdlang niet meer gebeld worden door een goede vriendin; sms-jes van haar ontving ik ook niet meer. Haar nummer bleek toen per ongeluk in een soort spamfilter van mijn mobiel te zitten. Ik wist niet eens dat 't bestond, maar via Google vond ik hoe ik de blokkade op moest heffen.

Misschien is zoiets bij jou ook het geval?
misschien zit die persoon in het buitenland en heeft hij/zij inkomende oproepen geblokkeerd.
is het een vast nummer?

zal aan upc liggen denk ik.... ik had het ook vanavond toen ik iemand belde die upcnummer heeft.
Betekent niks joh, die persoon neemt gewoon niet op. Is het een 'speciaal' persoon dat je je er druk om maakt?
quote:frizzy schreef op 22 januari 2011 @ 01:33:

Betekent niks joh, die persoon neemt gewoon niet op. Is het een 'speciaal' persoon dat je je er druk om maakt?Haha ja, inderdaad een 'speciaal' peroon ja.
quote:forumdame2011 schreef op 23 januari 2011 @ 11:09:

[...]

Haha ja, inderdaad een 'speciaal' peroon ja.En, heb je hem al te pakken gekregen? Heeft ie terug gebeld na je gemiste oproepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven