Messageboard forum voorgoed verloren?

15-06-2016 00:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Jarenlang heb ik met een klein groepje lief en leed gedeeld op een forum dat was ondergebracht bij Massageboard.nl. Helaas heeft de beheerder van het forum dit zonder overleg niet verlengd bij de laatste betaalronde.

Dit betekent dus dat het niet meer toegankelijk is. En ik ben bang dat het ook betekent dat het voorgoed verloren is gegaan.

Een heleboel topics waarin ik ontzettend veel geschreven heb zijn dus nu weg. Verhalen over de geboorte van mijn kinderen, verdriet en geluk. Ik ben er boos en verdrietig om dat dat alles nu verloren lijkt te zijn gegaan.

Of is er nog hoop? Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Is het nog mogelijk hier iets van terug te halen?

En ja, ik had alles meteen op moeten slaan. Ik weet het. En ik heb ook wel wat bewaard maar nog niet alles. Stom, dom, vreselijk onnadenkend. Maar ja, dat is altijd achteraf he?

Alle tips zijn welkom!
Dan mail je messageboard toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoek contact met de admin en vraag of je het mag overnemen zodat je zelf kunt betalen en het forum in de lucht kunt houden. Of vraag of dat hij/zij tijdelijk het forum weer online zet als jij ook een ronde betaalt.
Berichtje naar messageboard zelf is de deur al uit.

Thanks chocolol, dat zou ik gerust doen en zou ook best kunnen maar ik ben bang dat door het niet verlengen het forum vanuit messageboard zelf is verwijderd. Ik vraag me dus af of zij nog een back up hebben en of het uberhaupt weer online zou kunnen komen als er opnieuw betaald wordt. Is het niet gewoon helemaal weg nu?
.
anoniem_178475 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 19:34
98.97% gewijzigd
Hoeft niet per se dat alles weg is. Dus wie niet waagt wie niet wint
Als Messageboard niet betaald wordt, gaat het toch gewoon weer over op een forum met reclame? Het lijkt me eerder dat de beheerder het forum heeft gesloten.
Ja, ik denk dat dat klopt mariposita.

Massageboard heeft gelukkig een oude backup kunnen vinden en deze is nu weer tijdelijk actief. Ik ga als een speer alles opslaan!

Bedankt voor het meedenken!
Fijn voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven