Moet alles maar kunnen op een forum?

23-02-2020 17:13 95 berichten
Het lijkt alsof alles maar moet kunnen op een forum...respectloos, beledigend, kleinerend etc reageren op een post lijkt de standaard.

Why?
En de vraag aan viva...laten jullie dit gewoon gebeuren of is er ergens ook nog een code?
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
23-02-2020 17:26
Ik ben idd net uit mijn slof geschoten in een forum, de 'meiden' daar waren echt ...
Ik werd teruggeroepen, terecht, maar al die 'meiden' kunnen vrij hun gang gaan om TO de grond in de boren.
Is dat de standaard van alles in het leven...lekker egoïstisch

Ow... dus als de 'meiden' zich tegen jóu keren dan mag een 'kutwijven' wel uit je toetsenbord ontsnappen. Maar andersom niet?
Je hebt gelijk: dat staat inderdaad niet in het reglement. Ik zou een verzoek indienen!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Nou als je Iets niet oké vind, dan kan je dat in het desbetreffende topic schrijven. Heb ik ook al gedaan.

Ik vind viva wel oké. Vaak in serieuze topics meegeschreven waar ontzettend goede raad en hulp gegeven werd.
Life is short. Eat dessert first.
Eroticheaven O_o
Marnamai schreef:
Kan je mij dan 't reglementje eens tonen waar instaat dat ik altijd persé uber-vriendelijk moet zijn?
Dit zegt natuurlijk al voldoende... :facepalm:
Er is een negeerknop gelukkig!!
Enjoyyourlife schreef:
23-02-2020 17:29
Eroticheaven!
Maar goed dat is een onderwerp dat je moet liggen natuurlijk

(kom maar op met je reactie hoor :facepalm: )
Wat is daar mis mee? Absoluut niets hoor.
Niq schreef:
23-02-2020 17:30
Eroticheaven O_o
Time to take your wings and fly back to this heaven!
Enjoyyourlife schreef:
Mensen negeren is natuurlijk ook onbeleefd :-D.
Niq schreef:
Eroticheaven O_o
:whip:
Coerage schreef:
23-02-2020 17:29
Ow... dus als de 'meiden' zich tegen jóu keren dan mag een 'kutwijven' wel uit je toetsenbord ontsnappen. Maar andersom niet?
Je hebt gelijk: dat staat inderdaad niet in het reglement. Ik zou een verzoek indienen!
Je verdraaid het enorm, maar prima hoor.
doornroosje9 schreef:
23-02-2020 17:31
:whip:
:kwijl: :whistle:
Enjoyyourlife schreef:
Dan snap ik je probleem niet. Dat kun jij toch ook, die negeerknop vinden en activeren?
There is always something happening, and it's usually right now
doornroosje9 schreef:
23-02-2020 17:31
Wat is daar mis mee? Absoluut niets hoor.
Eens!
Maar dat zal niet iedereen vinden...
Afbeelding
Ik had even moeten loepen natuurlij!
Ja allemaal sexgerelateerd brrr.
*2020* schreef:
23-02-2020 17:37
Ik had even moeten loepen natuurlij!
Ja dom dat je dat nog niet had gedaan...is het eerste wat je altijd moet doen!

Dan zie je idd dat ik net uit mijn slof schoot...eerste keer btw, maar o zo belangrijk als je dat hebt gemist. :lightbulb:
Enjoyyourlife schreef:
23-02-2020 17:32
Je verdraaid het enorm, maar prima hoor.
Nee hoor. Je meet met 2 maatjes.
Is gewoon een dummynick. En vast eentje die gaat staffen als je haar ***wijf noemt.
Enjoyyourlife schreef:
23-02-2020 17:41
Ja dom dat je dat nog niet had gedaan...is het eerste wat je altijd moet doen!

Dan zie je idd dat ik net uit mijn slof schoot...eerste keer btw, maar o zo belangrijk als je dat hebt gemist. :lightbulb:
Dan doe jij toch precies hetzelfde als waar je anderen (wie dat dan ook mogen zijn) beticht? Maakt niet uit of het nu pas voor het eerst gebeurd is, je doet het. Beetje raar om dan over anderen te zeggen dat het vriendelijker zou moeten als je zelf ook uit de bocht kan vliegen.
Luci_Morgenster schreef:
23-02-2020 17:42
Is gewoon een dummynick. En vast eentje die gaat staffen als je haar ***wijf noemt.
Oh, nou, veel plezier dan maar.
Luci_Morgenster schreef:
23-02-2020 17:42

Niet ondenkbaar. Want mijn bericht van zonet is inderdaad al gestaft. :rofl:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Enjoyyourlife schreef:
Ik ben idd net uit mijn slof geschoten in een forum, de 'meiden' daar waren echt ...
Ik werd teruggeroepen, terecht, maar al die 'meiden' kunnen vrij hun gang gaan om TO de grond in de boren.
Is dat de standaard van alles in het leven...lekker egoïstisch
Nou ik zag niet dat TO de grond in werd geboord.
Het was eerder een onderkoelde humor onder elkaar. TO's man was boven water en kennelijk veilig. Dat er geen update meer komt is aan TO en is zeker respect voor.

Er werd gesmierd tav updates eisen. En derhalve kwamen in die humorsspeculaties maar die hadden niks met TO te maken. Ja was off topic geleuter...maar niet meer dan dat. In mijn optiek werd er oprecht meegeleefd en toen TO aangaf dat er contact met man was geweest was er een soort stoom afblazen.

Hoe jij dan reageert en scheldt is echt ongepast.
hanke321 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 17:52
0.89% gewijzigd
Zo gaat t ook zo'n beetje op het racisme topic, maar dan omgekeerd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Er zijn hier meerdere topics over geweest.

En het team van VIVA-moderators grijpt wel in hoor, wanneer iemand wordt uitgemaakt voor 'vuile kut<vul hier een nationaliteit in>' of 'domme <vul hier een geestesziekte in>.
Ja laten we het eens over racisme op dit forum hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven