Moet alles maar kunnen op een forum?

23-02-2020 17:13 95 berichten
Het lijkt alsof alles maar moet kunnen op een forum...respectloos, beledigend, kleinerend etc reageren op een post lijkt de standaard.

Why?
En de vraag aan viva...laten jullie dit gewoon gebeuren of is er ergens ook nog een code?
Niq schreef:
23-02-2020 17:58
Ja laten we het eens over racisme op dit forum hebben.
Doe dat gerust in die 726 topics die al open zijn over dat thema.
Alle reacties Link kopieren
aquake82 schreef:
23-02-2020 17:21
Wat mij ook opvalt, is dat op een gelijkaardig bericht heel verschillend gereageerd wordt. Bvb iemand heeft problemen met een ouder, in het ene topic wordt steunend gereageerd, in het andere topic wordt geroepen dat TO zich aanstelt en zeurt.
Het is de toon die de muziek maakt. Oftewel in het geval van geschreven tekst, het is maar net welke woorden gekozen worden.
Snouth schreef:
23-02-2020 18:01
Het is de toon die de muziek maakt. Oftewel in het geval van geschreven tekst, het is maar net welke woorden gekozen worden.

Het ligt er ook hoe de eerste twee of drie reacties zijn. Die bepalen wel vaker het verloop van de discussie, die overigens na vijf pagina's weer een heel andere richting op kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife

Je hebt geijk hoor, ik krijg ze niet eens meer op de kast met mijn “ vrouwtjes “ .
Westerpaviljoen schreef:
23-02-2020 18:06
Enjoyyourlife

Je hebt geijk hoor, ik krijg ze niet eens meer op de kast met mijn “ vrouwtjes “ .
Kruip zelf effe die kast op met je voetbal-vlaggetje, wil je?


En ook: We weten dat je het toch niet meent.
Het werd hoog tijd dat dit eens werd aangekaart.

Wel verrassend dat dat gebeurt door een TO die net nog in een ander topic het hele forum voor vieze kutwijfen uitmaakte.
Niq schreef:
23-02-2020 17:58
Ja laten we het eens over racisme op dit forum hebben.
Ja goed idee. Zelf ben ik persoonlijk tegen. Maar mijn buurman is ook een racist en dat is wel een superaardige vent, hij zet altijd mijn bakken binnen. Dus ik scheer ze niet allemaal over één kam.
Grobbekuiken_ schreef:
23-02-2020 17:33
Dan snap ik je probleem niet. Dat kun jij toch ook, die negeerknop vinden en activeren?
Sorry ik heb je gestaft, ik las eerst negerknop
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:21
Ja goed idee. Zelf ben ik persoonlijk tegen. Maar mijn buurman is ook een racist en dat is wel een superaardige vent, hij zet altijd mijn bakken binnen. Dus ik scheer ze niet allemaal over één kam.
Mijn vriendin wil geen contact meer met mij sinds ik tegen racisme ben. Dus ik zit in dubio, ze is me echt lief.
Alle reacties Link kopieren
Door dit soort topics krijg ik altijd zin om super onvriendelijk te gaan doen.
Niq schreef:
23-02-2020 18:23
Mijn vriendin wil geen contact meer met mij sinds ik tegen racisme ben. Dus ik zit in dubio, ze is me echt lief.
Misschien bij wijze van compromis allebei weekendracist worden? Flexicisme?
sugarmiss schreef:
23-02-2020 18:24
Door dit soort topics krijg ik altijd zin om super onvriendelijk te gaan doen.
Dat zal een groot verschil zijn met normaal
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:24
Misschien bij wijze van compromis allebei weekendracist worden? Flexicisme?
Nu met Carnaval doe ik sowieso nog even mee.
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:21
Ja goed idee. Zelf ben ik persoonlijk tegen. Maar mijn buurman is ook een racist en dat is wel een superaardige vent, hij zet altijd mijn bakken binnen. Dus ik scheer ze niet allemaal over één kam.
Ik moet de eerste aardige racist toch écht nog tegenkomen.

Je bent niet aardig als je een deel van de wereldbevolking verrot scheldt.
Ook al zet je af en toe de vuilbak van je blanke buurvrouw binnen.


Zou ie 't zelfde hebben gedaan voor zijn Chinese buurvrouw?
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 18:27
13.20% gewijzigd
Niq schreef:
23-02-2020 18:26
Nu met Carnaval doe ik sowieso nog even mee.
Ik zeg altijd carnaval is een vrijplaats en een feest van de omkering dus je moet juist racristisch zijn als je dat normaal niet bent of zo
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:19
Het werd hoog tijd dat dit eens werd aangekaart.

Wel verrassend dat dat gebeurt door een TO die net nog in een ander topic het hele forum voor vieze kutwijfen uitmaakte.
Ja daarmee heeft ze haar 'rechten' verspeelt.
8-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Marnamai schreef:
23-02-2020 18:26
Ik moet de eerste aardige racist toch écht nog tegenkomen.

Je bent niet aardig als je een deel van de wereldbevolking verrot scheldt.
Alsof die goede man iedere dag de halve wereldbevolking uit loopt te schelden. Ik denk eerder dat God een probleem met hem heeft.
Aww dit vind ik zielig voor mijn buurman die wel echt alle bakken binnen zet want werkloos maar hij doet het ook voor de Indonesische onderburen dus ik had gelogen.
Het is een reflectie van hoe mensen in het echt zouden willen zijn maar in persoonlijk contact zou 80% zich niet zo bijgochem gedragen maar vanuit de luie stoel durft iedereen vanalles te roepen tegen en over elkaar. Ook wel keybord warriors genoemd.
Marnamai schreef:
23-02-2020 18:26
Zou ie 't zelfde hebben gedaan voor zijn Chinese buurvrouw?
Niet sinds Corona
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:24
Misschien bij wijze van compromis allebei weekendracist worden? Flexicisme?
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
dit is niet specifiek genoeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Coerage schreef:
23-02-2020 17:47
Niet ondenkbaar. Want mijn bericht van zonet is inderdaad al gestaft. :rofl:
Ze/hij is gewoon boos dat ook zij niet zomaar mensen kutwijven mag noemen op een forum.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 18:32
0.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
23-02-2020 18:24
Door dit soort topics krijg ik altijd zin om super onvriendelijk te gaan doen.
Het werkt mij eerder op de lachspieren zeker als het topic geopend wordt door iemand er zelf voor kiest om online te schelden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb dat hele topic gemist waar jullie aan refereren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven