Moet alles maar kunnen op een forum?

23-02-2020 17:13 95 berichten
Het lijkt alsof alles maar moet kunnen op een forum...respectloos, beledigend, kleinerend etc reageren op een post lijkt de standaard.

Why?
En de vraag aan viva...laten jullie dit gewoon gebeuren of is er ergens ook nog een code?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2020 17:18
Je bent de laatste van de heel velen die een dergelijk topic heeft geopend. :)
Wrsch niet voor lang.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Niq schreef:
23-02-2020 18:33
Ik heb dat hele topic gemist waar jullie aan refereren.
Het topic "mijn vriend is vannacht niet thuisgekomen dacht ik" maar een of andere hoogsensitieve onverlaat heeft het weg laten halen.
Enjoyyourlife schreef:
23-02-2020 17:29
Eroticheaven!
Maar goed dat is een onderwerp dat je moet liggen natuurlijk

(kom maar op met je reactie hoor :facepalm: )
Mss moet je je nickname ter harte nemen en je life een beetje gaan enjoyen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Coerage schreef:
23-02-2020 17:47
Niet ondenkbaar. Want mijn bericht van zonet is inderdaad al gestaft. :rofl:

Ik vind dat sneue zeilige staffen echt zo'n kleuterschoolniveau hebben hier.

Vooral diegenen die als een secreet uit de hoek komen zeilen en dan quasi verongelijkt naar de juf lopen om te melden dat iemand niet aardig tegen ze doet.

'Moet alles maar kunnen op een forum' is helemaal niet bepalend om je wel of niet als een geniepig secreet te gedragen. Sommige forummers denken dat de mening van mods ten aanzien van stafjes de meetlat is voor normaal volwasssen gedrag.
Westerpaviljoen schreef:
23-02-2020 18:06
Enjoyyourlife

Je hebt geijk hoor, ik krijg ze niet eens meer op de kast met mijn “ vrouwtjes “ .

:biggrin:
Even geloept en je posts zijn een aaneenschakeling van zwaar op je teentjes getrapte geagiteerde reacties 'met een toontje' vooral de overdaad aan clownssmileys en misselijke smileys vallen echt op. En dan dit topic. Ajuus met je dubbele moraal.
Voor het eerst heb ik aan Viva gevraagd om in te grijpen. Dat was in het Topic over Bridget Maasland. Daar werd ze opeens uitgescholden als hoer.
Hoe sommige vrouwen in dat Topic reageren en de haat die daar uitstraalt is ziek te noemen.
.
ik loop hier al 100 jaar en vind het wel meevallen
En jullie happen snel. Ik zei in de topic dat ik het niet fair vind dat TO geen uitleg geeft en eiste een reactie. Ik heb genoten van de reacties :HA:
Cinderella00 schreef:
23-02-2020 20:01
En jullie happen snel. Ik zei in de topic dat ik het niet fair vind dat TO geen uitleg geeft en eiste een reactie. Ik heb genoten van de reacties :HA:
Bwoah, imho was je opmerking nogal een natte wind. Niet op gereageerd dus.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Cinderella00 schreef:
Afbeelding
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:19
Het werd hoog tijd dat dit eens werd aangekaart.

Wel verrassend dat dat gebeurt door een TO die net nog in een ander topic het hele forum voor vieze kutwijfen uitmaakte.

Met een f ja?

:woa:
sugarmiss schreef:
23-02-2020 18:24
Door dit soort topics krijg ik altijd zin om super onvriendelijk te gaan doen.

:HA:
Yep. Met een f.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Cinderella00 schreef:
Jaja, is dit weer zo'n dummynick?
PoesinBoots schreef:
23-02-2020 20:15
Met een f ja?

:woa:
:-D :-D :-D
Coerage schreef:
23-02-2020 20:22
Yep. Met een f.
Heb een zondags middagdutje moeten doen om daarvan bij te komen.
Murrmurr schreef:
23-02-2020 18:38
Het topic "mijn vriend is vannacht niet thuisgekomen dacht ik" maar een of andere hoogsensitieve onverlaat heeft het weg laten halen.
Topic bestaat nog hoor.
Maar de kwoot is pleite.
Op een forum reageren mensen kort door de bocht en als betweters. Sensatiezoeken, zeuren en smullen van andermans ellende..dat vinden de meesten heerlijk.
Dat weet je voor je op een forum komt. Racisme en pesten dat is toch wel de grens. Maar dat kan je melden toch, dus wat is je vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven