MP3 speler op Samsung Galaxy S

07-05-2011 16:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo medeforummers,

Ik heb sinds kort een probleempje met mijn Galaxy "ontdekt".

De MP3's die er op staan, en een ringtone als .mp3 worden niet meer afgespeeld. Waar ik eerst dus een (voor mij) gezellig muziekje kon luisteren, krijg ik nu alleen de mededeling "de MP3-speler ondersteunt dit type audiobestand helaas niet". .

Ringtones anders dan de standaard Samsungtones worden ook niet meer afgespeeld....(wel lekker rustig natuurlijk, maar net niet de bedoeling van een mobiel )

Dus alle muziek die ik er zelf heb opgezet (en het voorheen dus wel deed) doet het nu niet meer.

Zo ver ik heb kunnen ontdekken kan ik niet bij de instellingen van de MP3-speler, dus ik kan ook niet zien of er daar toevallig iets is aangepast (wellicht dan perongeluk?).

Iemand voor mij een gouden tip hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
Download eens een andere mp3 player in de market.
Helaas, werkt ook niet..."sorry, the player can not play current music"....

Ben bang dat er toch per ongeluk iets niet helemaal goed is gegaan (misschien tijdens het spelen van spelletjes door zoonlief?)

Toch bedankt voor de tip.....
Hoe heb je de muziek er precies opgezet?
Met Kies heb ik de muziek erop gezet.

Ik heb zelfs vanmiddag alle nummers er af gehaald (was gelukkig niet heel veel nog) en heb er even hele andere opgezet, die het dus ook niet doen.
Er schiet me opeens iets te binnen

Zoonlief had van de week een app gedownload met geluiden van Angry Birds...ik heb het idee dat het sinds die tijd fout is gegaan. Alleen heb ik de app inmiddels wel al verwijderd, misschien was dit wel de boosdoener

Ik zal eens kijken of ik de naam van die app in de market nog kan vinden......(het was Angry Birds Sounds...volgens zoon deed hij het niet, vandaar dat ik hem gelijk verwijderd heb)
anoniem_89714 wijzigde dit bericht op 07-05-2011 16:41
Reden: naam gevonden van app
% gewijzigd
Had ik ook. Uitzetten en weer aanzetten en probleem is opgelost.
Hahaha, dat is wel een hele goeie inderdaad, want hij doet het na het opnieuw opstarten dus weer gewoon. Dat het zo simpel kan zijn Normaal is dat wel een van de dingen die ik als eerste doe, dit keer dus niet aan gedacht. Thanks, ben weer helemaal blij!
Ik ben er een hele avond zoet mee geweest, smeet hem nog net niet het raam uit....
Dat had hier ook niet veel meer gescheeld eerlijk gezegd...werd het echt zat.

Volgende keer zal ik hem eerst uit en aan zetten voor ik iets anders ga proberen, al hoop ik niet dat het nog eens zal gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven