NAT 3 naar NAT 2????

06-07-2011 20:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje wil op onze ps3 met zijn maatjes een spel spelen, dan zijn ze allemaal thuis, op hun eigen ps3 aan het spelen en kunnen elkaar dan via internet zoeken ofzo en samen spelen. Nu lukt dat niet op onze playstation, na lang zoeken vond ik iets over NAT2 naar NAT3 zetten. Wie weet hoe dit werkt? Ben op de "site" van onze experiabox geweest, daar lukt het niet, zie het nergens staan.

Hij zorgt in ruil voor het spelen voor onze poezen in de vakantie Dus voor het welzijn van onze poezen, graag hulp!
Willen ze dan echt in een besloten groep spelen?

Anders kun je gewoon doorgeven wat als je nickname gebruikt, en dan online spelen. Kun je wel 'gewoon' online spelen?
Heb je KPN? Lees op de PS site dat meer mensen niet online kunnen gamen met KPN. Misschien heb je iets aan deze link;

http://community.eu.plays ... 999/highlight/true#M23930
Oh jee, we hebben kpn. Zou het met een kabeltje wel kunnen of maakt dat helemaal niets uit? hij kan ook niet gewoon online spelen, wel op internet met de ps3 maar niet gamen.
Bedankt voor het helpen.
Ik lees dat het met het modem te maken heeft, er worden wel een aantal oplossingen genoemd, maar daarvoor moet je een extra router aanschaffen.
Ok, nou ja dan heeft hij pech vrees ik, want zo'n router zal aardig wat kosten.
Ik weet niet wat je duur vind natuurlijk, maar je hebt al routers voor pakweg 50 euro. Ook een beetje afhankelijk wat je van zo'n ding verwacht (hoeveel draadloos bereik bv), maar het hoeft niet heel duur te zijn.
Oh dat is niet duur, dacht minimaal 100 euro. Maar goed nieuws, hij doet het nu wel, zonder dat we iets hebben veranderd! Raar ding, ben ook zo niet-handig als het maar zijn kan. Mijn man was inmiddels thuis gekomen, heb het ze lekker samen laten uitzoeken. Bedankt voor je hulp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven