Netflix, geen geluid?
zondag 9 februari 2014 om 13:43
zondag 9 februari 2014 om 14:18
Ik kijk Netflix via Minix, een Android-computertje. Ik krijg daarop ook standaard geen geluid bij films en series. Het helpt als ik 10 seconden wacht en dan op het knopje klik voor 10 seconden terug. Dan gaat het apparaat bufferen en begint de aflevering/film vervolgens vooraan mét geluid. Het werkt ook als ik naar een willekeurig moment verderop in de film/aflevering klik en dan weer terugga naar het begin. Ook dan gaat ie bufferen en werkt het vervolgens.
Om de een of andere reden werkt de buffer niet vanzelf en heeft het apparaat een zetje nodig. Ik moet nog uitzoeken waarom dat is en hoe ik dit kan verhelpen. Want zoals ik het nu doe, is natuurlijk niet de oplossing, slechts een work-around. Maar misschien kun je er (voorlopig) iets mee.
Om de een of andere reden werkt de buffer niet vanzelf en heeft het apparaat een zetje nodig. Ik moet nog uitzoeken waarom dat is en hoe ik dit kan verhelpen. Want zoals ik het nu doe, is natuurlijk niet de oplossing, slechts een work-around. Maar misschien kun je er (voorlopig) iets mee.
zondag 9 februari 2014 om 14:55
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 februari 2014 @ 14:39:
Jaaaaaa!!! Dank je rastan!! Dochter kan straks weer masha en de beer kijken en ik nu gossip girl ik dacht wel dat ik iets met die apple tv moest doen, wist alleen niet dat ik die kon herstarten! Thanx!Very welcome en veel plezier verder!
Jaaaaaa!!! Dank je rastan!! Dochter kan straks weer masha en de beer kijken en ik nu gossip girl ik dacht wel dat ik iets met die apple tv moest doen, wist alleen niet dat ik die kon herstarten! Thanx!Very welcome en veel plezier verder!