Netflix, geen geluid?

09-02-2014 13:36 17 berichten
Ik start met netflix op, maar hij geeft bij alles 1 seconden geluid en daarna is het stil? Ligt dit aan mij, of hebben meer mensen daar last van momenteel? Ik baal er ontzettend van! Heb het pas sinds donderdag en nu al gedoe ermee
Nee, geluid doet het hier gewoon. Heb je meerdere series/films geprobeerd?
Ik heb wat kinderspul geprobeerd, nijntje, masha en de beer op profiel van dochter. Daarna op mijn profiel gossip girl en the ninth gate. Maar bij alles valt het geluid na de eerste seconde uit. En bij die kinderdingen kwam gewoon helemaal geen geluid vanaf het begin.
Owja, heb ook even de instellingen van de apple tv nagekeken maar doe staat gewoon goed.
Heb je het al even p de site via je computer geprobeerd?
Nee, dat nog niet. Ik heb me wel net afgemeld en weer aangemeld, maar ook dat helpt niet.
Als ik hem op pauze zet doet ie het daarna gedurende 2 seconden wel en dan valt ie weer weg. Echt vaag...
Vreemd! Ik kijk niet via apple tv, maar via de app op m'n tablet en hdmi naar de tv.
Via de app op de ipad doet ie het gewoon...
Even een tweetje naar ze sturen met deze vraag?
Ik heb al op fb gereageerd, maar daar krijg ik niks op terug. Ik ga ff tweeten idd!
Ik kijk Netflix via Minix, een Android-computertje. Ik krijg daarop ook standaard geen geluid bij films en series. Het helpt als ik 10 seconden wacht en dan op het knopje klik voor 10 seconden terug. Dan gaat het apparaat bufferen en begint de aflevering/film vervolgens vooraan mét geluid. Het werkt ook als ik naar een willekeurig moment verderop in de film/aflevering klik en dan weer terugga naar het begin. Ook dan gaat ie bufferen en werkt het vervolgens.

Om de een of andere reden werkt de buffer niet vanzelf en heeft het apparaat een zetje nodig. Ik moet nog uitzoeken waarom dat is en hoe ik dit kan verhelpen. Want zoals ik het nu doe, is natuurlijk niet de oplossing, slechts een work-around. Maar misschien kun je er (voorlopig) iets mee.
Ik ga het even proberen!
Werkt ook niet ook dan doet ie het maar 2 seconden en slaat dan af. Hij heeft het vanaf donderdag verder prima gedaan, geen enkel probleem met het geluid ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Herstart je Apple TV - via settings. Dat lost het probleem meteen op. Bij mij gebeurt het ook wel eens.
Jaaaaaa!!! Dank je rastan!! Dochter kan straks weer masha en de beer kijken en ik nu gossip girl ik dacht wel dat ik iets met die apple tv moest doen, wist alleen niet dat ik die kon herstarten! Thanx!
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 februari 2014 @ 14:39:

Jaaaaaa!!! Dank je rastan!! Dochter kan straks weer masha en de beer kijken en ik nu gossip girl ik dacht wel dat ik iets met die apple tv moest doen, wist alleen niet dat ik die kon herstarten! Thanx!Very welcome en veel plezier verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven