Netflix, vanaf vandaag ! (films/series)
woensdag 11 september 2013 om 10:29
Ik las net op telegraaf.nl, dat vanaf vandaag Netflix in nederland beschikbaar is. (voor 7,99 per maand films en series)
Dit lijkt mij wel wat, maar kan ik dit alleen verkrijgen
met een smart TV ? Want dit moet toch via streaming oid ?
mmmmm......kan het niet echt goed terug vinden op internet. Wie weet dit ?
En wie gaat er een abonnement nemen ?
Dit lijkt mij wel wat, maar kan ik dit alleen verkrijgen
met een smart TV ? Want dit moet toch via streaming oid ?
mmmmm......kan het niet echt goed terug vinden op internet. Wie weet dit ?
En wie gaat er een abonnement nemen ?
vrijdag 13 september 2013 om 17:30
Ik heb het ook. Voor het nieuwste moet je er niet zijn, maar er zitten wel leuke dingen tussen.
Op mijn oude Samsung tablet werkt het niet heel goed, op mn Samsung telefoon (s2) al een stuk beter. Het beste werkt toch op de laptop. Wii heb ik niet geprobeerd. Profielen wisselen lukt niet in de Android app, schijnt voor Apple spul wel te werken.
Op mijn oude Samsung tablet werkt het niet heel goed, op mn Samsung telefoon (s2) al een stuk beter. Het beste werkt toch op de laptop. Wii heb ik niet geprobeerd. Profielen wisselen lukt niet in de Android app, schijnt voor Apple spul wel te werken.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 14 september 2013 om 09:08
quote:LillyFeeee schreef op 11 september 2013 @ 12:19:
Je moet maar net zin hebben in downloaden. Ik heb daar namelijk een schurft hekel aan. Teveel risico op troep die binnenkomt.Ik kijk alles altijd online via Project Free TV. Bijna alles staat er op!
En voor nieuws over series kijk ik altijd op BTV Guide. Daar kon je eerst ook gratis kijken, maar sinds kort alleen nog maar betaald. Maar het is nog wel een handige website om te kijken wanneer series weer beginnen e.d.
Je moet maar net zin hebben in downloaden. Ik heb daar namelijk een schurft hekel aan. Teveel risico op troep die binnenkomt.Ik kijk alles altijd online via Project Free TV. Bijna alles staat er op!
En voor nieuws over series kijk ik altijd op BTV Guide. Daar kon je eerst ook gratis kijken, maar sinds kort alleen nog maar betaald. Maar het is nog wel een handige website om te kijken wanneer series weer beginnen e.d.
zaterdag 14 september 2013 om 15:34
zaterdag 14 september 2013 om 15:35
Op de ipad doet het het prima. Vinyl, die link van jou, werkt dat echt alleen met chrome? Ik kijk namelijk helaas alles op de ipad..
Ik vind het fijner dan omline kijken. Je bent niet afhankelijk van internetsnelheden en of bestanden nog wel beschikbaar zijn. Bovendien kun je hier de ondertiteling bij aanzetten en hoewel ik dat niet nodig heb is het soms wel relaxed.
Ik vind het fijner dan omline kijken. Je bent niet afhankelijk van internetsnelheden en of bestanden nog wel beschikbaar zijn. Bovendien kun je hier de ondertiteling bij aanzetten en hoewel ik dat niet nodig heb is het soms wel relaxed.
zaterdag 14 september 2013 om 16:27
quote:ninika schreef op 14 september 2013 @ 09:08:
[...]
Ik kijk alles altijd online via Project Free TV. Bijna alles staat er op!
En voor nieuws over series kijk ik altijd op BTV Guide. Daar kon je eerst ook gratis kijken, maar sinds kort alleen nog maar betaald. Maar het is nog wel een handige website om te kijken wanneer series weer beginnen e.d.Dank voor de linkjes! Bij de eerste geeft mijn virusscanner alleen aan dat het een dubieuze site is met gevaarlijk gedrag.
[...]
Ik kijk alles altijd online via Project Free TV. Bijna alles staat er op!
En voor nieuws over series kijk ik altijd op BTV Guide. Daar kon je eerst ook gratis kijken, maar sinds kort alleen nog maar betaald. Maar het is nog wel een handige website om te kijken wanneer series weer beginnen e.d.Dank voor de linkjes! Bij de eerste geeft mijn virusscanner alleen aan dat het een dubieuze site is met gevaarlijk gedrag.
zaterdag 14 september 2013 om 16:40
zaterdag 14 september 2013 om 20:46
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 september 2013 @ 15:34:
Heb ik geen last van gehad op mijn laptops of smartphone.
Op de tablet hapert het steeds, maar denk dat dat aan de tablet ligt.
Was het een Nederlandse film? Ik vind het geluid van Nederlandse films vaak heel slecht.
Maar nee, ik heb er geen last van.Nee, een Amerikaanse serie. Echt irritant kijken. Maar als niemand er verder last van heeft zal het wel aan mijn laptop liggen ben ik bang.
Heb ik geen last van gehad op mijn laptops of smartphone.
Op de tablet hapert het steeds, maar denk dat dat aan de tablet ligt.
Was het een Nederlandse film? Ik vind het geluid van Nederlandse films vaak heel slecht.
Maar nee, ik heb er geen last van.Nee, een Amerikaanse serie. Echt irritant kijken. Maar als niemand er verder last van heeft zal het wel aan mijn laptop liggen ben ik bang.
zaterdag 14 september 2013 om 21:27
Echt Esfa?
Ik zie nu juist dingen die ik anders nooit gezien zou hebben en erg kan waarderen.
Accused heb ik nu twee afleveringen van gezien. Geen serie om achter elkaar door te kijken, maar erg leuk.
Ik heb net 'weekend' gezien en ik vond het echt een goede film. Goede acteurs.
Ik dacht dat ik het niks zou vinden, maar ik denk dat ik het alleen uit zou zetten omdat het me te veel tijd kost.
Ik zie nu juist dingen die ik anders nooit gezien zou hebben en erg kan waarderen.
Accused heb ik nu twee afleveringen van gezien. Geen serie om achter elkaar door te kijken, maar erg leuk.
Ik heb net 'weekend' gezien en ik vond het echt een goede film. Goede acteurs.
Ik dacht dat ik het niks zou vinden, maar ik denk dat ik het alleen uit zou zetten omdat het me te veel tijd kost.
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 8 oktober 2013 om 09:06
Nog iemand een goede aanrader op Netflix? Wij kijken inmiddels bijna elke dag wel. House of Cards vonden we erg leuk, maar daar hebben we gisteren de laatste van gezien. Het nieuwe seizoen komt volgens jaar pas. Ik kijk ook alle afleveringen van How I met your mother, daar heb ik er nog wel een paar van te gaan (staan er 160 op), maar wil ik ook niet elke avond daarnaar kijken.
Zoon en dochter zijn ook helemaal om. Zoon heeft de afleveringen van Mike de Ridder allemaal al een keer of 3 gezien geloof ik
Het scheelt misschien dat we nooit series downloaden en alles voor ons dus nieuw is.
Zoon en dochter zijn ook helemaal om. Zoon heeft de afleveringen van Mike de Ridder allemaal al een keer of 3 gezien geloof ik
Het scheelt misschien dat we nooit series downloaden en alles voor ons dus nieuw is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'