Netflix, vanaf vandaag ! (films/series)
woensdag 11 september 2013 om 10:29
Ik las net op telegraaf.nl, dat vanaf vandaag Netflix in nederland beschikbaar is. (voor 7,99 per maand films en series)
Dit lijkt mij wel wat, maar kan ik dit alleen verkrijgen
met een smart TV ? Want dit moet toch via streaming oid ?
mmmmm......kan het niet echt goed terug vinden op internet. Wie weet dit ?
En wie gaat er een abonnement nemen ?
Dit lijkt mij wel wat, maar kan ik dit alleen verkrijgen
met een smart TV ? Want dit moet toch via streaming oid ?
mmmmm......kan het niet echt goed terug vinden op internet. Wie weet dit ?
En wie gaat er een abonnement nemen ?
woensdag 11 september 2013 om 10:57
Hie vind je meer info.
Je kan ook via je computer met een hdmi kabel op je tv kijken als je geen smart tv hebt.
http://nutech.nl/internet/3572600/vier- ... tflix.html
Je kan ook via je computer met een hdmi kabel op je tv kijken als je geen smart tv hebt.
http://nutech.nl/internet/3572600/vier- ... tflix.html
woensdag 11 september 2013 om 12:40
woensdag 11 september 2013 om 13:23
Ik was er ook over aan het twijfelen maar denk dat ik het niet ga doen. Ik heb iemand op tv erover zien praten en hij zegt inderdaad dat het oudere films en series zijn. Daarnaast krijgen deze streaming bedrijven vaak als laatste de kans om een film aan te bieden. Dus de film komt eerst in de bioscoop; dan op DVD; dan op TV en dan pas bij een streaming bedrijf als Netflix. De kans dat je het dan al gezien hebt is zo groot, dat ik eerst echt ervaringen wil horen van mensen die het al langer hebben.
woensdag 11 september 2013 om 14:07
Ik heb al een abbonnement op Netflix (buitenland) en vind het echt superfijn!
Downloaden vind ik heel erg vervelend en tijdrovend, en met Netflix kan ik dingen meteen kijken. Ik vind niet dat series echt superverouderd zijn, maar ik heb de afgelopen jaren ook lang niet alles gevolgd. Game of throne en Once upon a time staan er niet tussen, maar er staat echt genoeg tussen dat ik nog niet gezien heb. Verder vind ik het fijn dat er geen reclame tussendoor komt. Nou ja ik vind het echt superfijn tv kijken!
Downloaden vind ik heel erg vervelend en tijdrovend, en met Netflix kan ik dingen meteen kijken. Ik vind niet dat series echt superverouderd zijn, maar ik heb de afgelopen jaren ook lang niet alles gevolgd. Game of throne en Once upon a time staan er niet tussen, maar er staat echt genoeg tussen dat ik nog niet gezien heb. Verder vind ik het fijn dat er geen reclame tussendoor komt. Nou ja ik vind het echt superfijn tv kijken!
woensdag 11 september 2013 om 14:10
woensdag 11 september 2013 om 14:26
Wij hebben ook Netflix (buitenland). Voornamelijk gedaan omdat wij zelf bijna geen tv keken via de beschikbare kanalen (we downloaden vrij veel), en de kinderen nog het meest keken. en aangezien dat vaak ook herhaling op herhaling is, is voor hun netflix een uitkomst en een goedkopere oplossing.
Voor de kinderen hebben we een eigen account aangemaakt, zodat er voor hun alleen kinderdingen beschikbaar zijn.
Maar zelf gebruiken we het vrij weinig, juist omdat het iets verouderd is...
Maar, nu t ook in het nederlands komt, vraag ik me af of ik dat dan ook kan gaan bekijken... netflix eens mailen!
Voor de kinderen hebben we een eigen account aangemaakt, zodat er voor hun alleen kinderdingen beschikbaar zijn.
Maar zelf gebruiken we het vrij weinig, juist omdat het iets verouderd is...
Maar, nu t ook in het nederlands komt, vraag ik me af of ik dat dan ook kan gaan bekijken... netflix eens mailen!
woensdag 11 september 2013 om 15:03
Wij hebben sinds vandaag Netflix via de PS3. Ik ben nu al enthousiast! Ik probeer al maaanden Merlin te downloaden met NL ondertiteling, en op Netflix staat 'ie gewoon! En meer van dat soort dingen. Ik vind downloaden ook tijdrovend en meer gedoe, want dan moet je of op de laptop kijken (niet fijn), of een dvd branden, of op een USB-stick zetten (etc). En als je pech hebt, is het er niet eens de avond waarop je van plan was om het te kijken. Dus ik ben blij!
woensdag 11 september 2013 om 15:17
Je download het helemaal niet, maar kijkt het juist online. En er zijn geen haperingen. Netflix verslechtert de beeldkwaliteit dan een beetje maar dat merk je eigenlijk helemaal niet.
Je mag per maand opzeggen. Geen probleem. De eerste maand is gratis, maar ze schrijven 1 cent af om te checken of je rekening klopt. Vervolgens kun je door inloggen al opzeggen; geen gedoe.
Er staan zes seizoenen Dexter op, Lie to Me, Sherlock (de britse en die is echt heel goed) en nog veel meer natuurlijk.
Bij mij nop de lijst staan nu: Whale Wars, Man Woman Wild, White Collar, Doctor Who (kun je alle jaargangen achter elkaar kijken), en Orange is the new black.
Echt ideaal! Ik ken het al uit de VS, al is het aanbod daar wel groter.
Je mag per maand opzeggen. Geen probleem. De eerste maand is gratis, maar ze schrijven 1 cent af om te checken of je rekening klopt. Vervolgens kun je door inloggen al opzeggen; geen gedoe.
Er staan zes seizoenen Dexter op, Lie to Me, Sherlock (de britse en die is echt heel goed) en nog veel meer natuurlijk.
Bij mij nop de lijst staan nu: Whale Wars, Man Woman Wild, White Collar, Doctor Who (kun je alle jaargangen achter elkaar kijken), en Orange is the new black.
Echt ideaal! Ik ken het al uit de VS, al is het aanbod daar wel groter.
woensdag 11 september 2013 om 20:32
Lijkt mij wel vet.. Maar voor 8 euro per maand wil ik wel dat ze eerst hun aanbod verhogen aan films (Nieuwe enzo) , Ook vind ik het balen dat het het beste met smart TV werkt, Maar goed, streamen via de laptop dan maar...
Het lijkt mij wel een goed systeem voor mensen die verder weg leven (Ik heb zelf een vriendin die dicht bij de grens van belgie woont, op een bepaald plekje ) En kan dus geen enkele soort van streaming/goed internet etc krijgen, dus misschien is net flix wel wat voor haar ^^
Het lijkt mij wel een goed systeem voor mensen die verder weg leven (Ik heb zelf een vriendin die dicht bij de grens van belgie woont, op een bepaald plekje ) En kan dus geen enkele soort van streaming/goed internet etc krijgen, dus misschien is net flix wel wat voor haar ^^
woensdag 11 september 2013 om 20:46
woensdag 11 september 2013 om 20:56
Als je met Chrome werkt kun je middels deze extensie alle Amerikaanse content met je NL Netflix account zien: https://t.co/DWJGPiecZ6
vrijdag 13 september 2013 om 16:17
quote:rosings schreef op 11 september 2013 @ 22:50:
Kan je met elke mediaplayer die kan streamen het op je TV kijken?
Ik denk het wel, Je kunt ook met zowat elke tablet/mobiel ook streamen, Ook met de PS3 en Wii, XBOX 360 enz.
Ik was er eerst wat negatief over die netflix, maar nu ziet het er wel heel goed uit
.. Ik kan in ieder geval die gratis maand aan vragen, en je kunt ook een prepaid kaart kopen, zodra het geld daar van op is, zegt ie automatish binnen 30 dagen op, dus dat kan ook voor de mensen die daar misschien nieuwschierig naar waren ; )
Kan je met elke mediaplayer die kan streamen het op je TV kijken?
Ik denk het wel, Je kunt ook met zowat elke tablet/mobiel ook streamen, Ook met de PS3 en Wii, XBOX 360 enz.
Ik was er eerst wat negatief over die netflix, maar nu ziet het er wel heel goed uit