Nieuw abo; over MB heen

26-03-2013 11:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister heb ik een nieuwe telefoon gehaald en mijn abonnement verlengd. Omdat de maand bijna afloopt hebben zij er 250 mb opgezet tot einde van de maand. Maar nu heeft de playstore gister toen mijn telefoon aan ging in de winkel gelijk 280 mb verbruikt om automatisch alle updates door te voeren.

Ik heb dus gebeld met vodafone maar die vertelden mij dat ze me alleen een tegemoetkoming kunnen geven voor extra 200 mb.

Maar eigenlijk ben ik het hier niet mee eens zit ik te denken. Ik moet nu extra geld bijbetalen omdat ik erover heen ben gegaan maar ik heb dat niet eens zelf gedaan. Die playstore heeft dit automatisch gedaan in de winkel waar dus geen wifi was.

Vinden jullie dat vodafone gelijk heeft of zal ik nog een keer bellen om te kijken of ik dat extra geld dus niet hoef te betalen?
Jij hebt ingesteld dat er updates gedaan konden worden. Het is niet de schuld van de winkel dat jij niet op hun wifi kunt.
Je hoeft toch niet bij te betalen als Vodafone nu tot 400 mb vergoedt?
En Playstore heeft dat niet gedaan maar jij, je moet roaming uitzetten.
Oh ga ik gelijk f doen, dat roaming uitzetten. Moet ik dan voortaan zelf mijn updates checken of krijg je nog wel n melding?

Ze hebben nu een tegemoetkoming gedaan om tot 1 april nog op internet te kunnen maar ik moet wel de kosten betalen van dat ik erover heen ben gegaan.
Daar kun je de winkel niet op aanspreken. Volgens mij stel je nog altijd zelf in of je updates automatisch gedaan worden.

Gewoon uitvinken dat automatisch updaten, kom je ook niet (meer) voor verrassingen te staan.
hmm ik heb opgezocht hoe ik dat roaming uit kan schakelen maar die staat al uit..
Ah ik heb nu inderdaad in play aangekruist dat alleen via wifi updates mogen worden geinstalleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven