Nieuw lay out

22-11-2013 10:52 13 berichten
Leuk hoor, maar zou liever hebben dat de zoekfunctie het zou doen. Na dik een half jaar!?!
Ik zie niks nieuws?
Zie ook niks.
Alle reacties Link kopieren
De bovenste balk met knoppen is grijs ipv roze en een grotere letter, misschien ook wel een ander lettertype.

Dat is het toch? Ik zie toch graag weer eens wat dynamiek in de kleurtjes, zoals voorheen eigenlijk.
Dit is eigenlijk een underkuffer topic om de zoekfunctie terug te krijgen. Maar idd, boven is het anders en de pijlernaam is mega groot.
En het "welkom....je bent voor het laats ingelogd dan en dan, je laatste reactie was..." is er niet meer.

Bij een topic zie je ook niet meer hoeveel reacties er zijn en wanneer de laatste reactie was.
Ik vind het irritant dat ik op de iPad constant opnieuw moet inloggen. Als ik inlog hier, even naar een andere tabblad of naar een appje ga, en daarna weer terug naar het VF, moet ik alweer opnieuw inloggen. Is daar niks aan te doen?!
de zoekfunctie na een half jaar?

Heeft nog nooit gewerkt
Jammer dat ze wel die kleurtjes aanpassen maar nog niet de van veraf zichtbare avator+naam wat minder opvallend hebben gemaakt.

Dat weggeklik of gescroll elke keer als er mensen langlopen... (thuis voor mij, maar helemaal als je in je werkpauze zit ofzo).
Hier is nog alles hetzelfde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hmm, ik vind hem saai en te zakelijk..

Hoe verzinnen ze het.. grijs!
De site roept bij mij nog immer de associatie met Spritsen op.
quote:nursejacky schreef op 22 november 2013 @ 11:51:

de zoekfunctie na een half jaar?

Heeft nog nooit gewerktVóór de Grote Sprong Voorwaarts deed ie het wel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven