Nummer sim kaart?

02-07-2011 14:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik wil een nieuw sim only abo afsluiten, maar moet daarvoor mijn nummer van mijn simkaart invoeren. Maar kennelijk klopt het niet, want ik krijg steeds een foutmelding...

Kan iemand mij helpen welk nummer dit moet zijn?

Op de simkaart (hele oude van Hi) staat maar 1 nummer en dat ziet er zo uit (ik doe even fictieve cijfers, geen idee of internet criminelen anders mijn telefoon kunnen hacken??)

12

456

214

d3

Ik heb de cijfer/letter combinatie achter elkaar ingevoerd, maar dat lukt dus niet.

Moet het anders?
Met spaties er tussen?

Ik heb laatst ook ergens een simkaart nummer in moeten vullen (ook bij de aanvraag van een nieuwe sim only).

Daar lukte het ook steeds niet... Kwam ik er na een tijdje achter dat een deel van het enorm lange nummer het telefoonnummer was. Na dat er af gehaald te hebben lukte het wel...
Die letter is bij mij een s....zou dat een 8 moeten zijn? Vanwege ouderdom is het niet zo goed zichtbaar...).

Wie weet of een simkaartnummer alleen uit nummers bestaat of ook uit een letter?
spaties heb ik al geprobeerd, dat is het niet
Misschien helpt: http://help.vodafone.nl/c ... =319&p_created=1216136274
dank voor de snelle reacties. Ik heb Ben gebeld en zij snapten het ook niet helemaal, maar uiteindelijk is het gelukt. Toen liep wel het systeem daar vast, dus ik hoop maar dat het goedkomt....
SIMnummer bestaat altijd uit cijfers. Er staat soms wel een letter achter maar die heb je niet nodig.

Wel rekening mee houden dat een particuliere nummerportering 5 werkdagen duurt en een zakelijke 3 maanden. Dus je moet het nieuwe SIMkaartje niet gebruiken totdat de oude ermee ophoudt.
Voorlopig geen bevestigingsmail gehad, dus ws. is de hele bestelling niet gelukt.....

Ik ben al zo handig emt dit soort dingen, straks zit ik op vakantie zonder telefoon (mijn oude toestel is overleden, dus ik heb een nieuw toestel ook besteld)
Bij nummer behoud zou je telefoon nummer voldoende moeten zijn en niet je sim kaart nummer. Je krijgt immers van je nieuwe provider een nieuwe simkaart. Dus laat het je nieuwe provider doen, daar is die voor.
Even vraagje, je hebt ook een nieuw toestel besteld, bij dezelfde provider???

Dan heb je geen sim only. Normaal gesproken krijg je en via de mail en via de post een invul formulier. Maar misschien dat dit het probleem is, telefoon en sim bij zelfde provider ( dus nieuw abbo ), wordt niet geaccepteerd als sim only
Natuurlijk is dat wel nodig voor de nummerportering, aan de hand daarvan kan de nieuwe provider de uitportering bij de andere aanvragen!
Nee is absoluut niet nodig, ze nemen je nummer over, dit vragen ze an bij je provider. Simkaartnummer is niet van belang.
quote:Zo.maar schreef op 03 juli 2011 @ 10:47:

Nee is absoluut niet nodig, ze nemen je nummer over, dit vragen ze an bij je provider. Simkaartnummer is niet van belang.Dat is wel nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven